minimize-me

MiniMize planlægger

204 posts in this topic

hvor er de fine :) kan man selv få fat i de der dsb chokolader?

Takker....

Kun hvis du kører RIGTIG mange gange med tog på DSB 1' hehe....

Peter arbejder som klargøringsmedarbejder hos DSB og det er den vej igennem vi har fået dem....

hehe okay, det går vidst ikke :boohoo: tænkte man måske ku købe dem billigt når det var reklame chokolade :cheerleader3:

Desværre ikke...

De er forbeholdt kunder der benytter første klasse i DSB's toge...

Den eneste grund til at vi har kunnet få fat i dem er at udløbsdatoen er MEGET nær og de kan derfor ikke bruge dem i togene.... Ellers er det skam også forbudt for medarbejderne at snuppe dem...

0

Annonce ♥

Takker....

Peter arbejder som klargøringsmedarbejder hos DSB og det er den vej igennem vi har fået dem....

hehe okay, det går vidst ikke :boohoo: tænkte man måske ku købe dem billigt når det var reklame chokolade :cheerleader3:

Desværre ikke...

Den eneste grund til at vi har kunnet få fat i dem er at udløbsdatoen er MEGET nær og de kan derfor ikke bruge dem i togene.... Ellers er det skam også forbudt for medarbejderne at snuppe dem...

ved du tilfældigvis hvor man kan købe nogle i samme str. billigt på nettet? :cheerleader3:

0

Takker....

Desværre ikke...

ved du tilfældigvis hvor man kan købe nogle i samme str. billigt på nettet? :cheerleader3:

nææ faktisk ikke... ved mange bruger Anthon Berg Grand Cru chokoladerne som vist ofte er på tilbud i Netto... men ellers ved jeg det ikke...

0

Har nu også fået lavet tændstiksæsker..... i hvert fald 6 prøveæsker....

på bagsiden er der børnecitater om kærlighed og ægteskab og på forsiden vores monogram (som jeg har lavet om 3 gange og stadig ikke er tilfreds med hihi)

post-35917-1243841262.jpg

0

Annonce ♥

Tjekliste

Dato: 28/5-11

Kirke: Dyssegård Kirke

Tidspunkt: Kl.13

Præst: Vagn Frikke-Schmidt

Brudekjolen: Fundet men ej købt

Sko:

Brudebuket:

Gommens tøj:

Sko:

Det kreative hjørne:

-Farvetema: hvid/sølv/glitter/isblå - Temaet er Snedronningen af HC. Andersen

-STD kort: Udkast er lavet

-Kirkehæfter: Udkast er lavet

-Invitationer: Udkast er lavet

-Bordkort:

-Gaveæsker: Under udarbejdelse

-Tændstiksæsker: Udkast er lavet

Hjemmeside: Er lavet - Our-Wedding.dk

Gæsteliste: Er lavet 60 pers. (måske 62 pers.)

-Bordplan: Er lavet

Ønskelisten: Ligger på hjemmesiden

Transport: Hestetrukket karet - er ved at indhente tilbud

Fotograf: Evt. Kgs. Lyngby Fotostudie

Brudepiger: Linda - Veninde fra Jylland

Forlovere: Jakob og Søren (Peter's storebror og onkel)

Toastmaster: Jesper (Peter's onkel)

Bryllupskage: Bliver evt. lavet af Mette (Oiekel)

Feststed: Polarhytten

Maden: Buffet udefra - men ved endnu ikke hvorfra

Musikken: bliver leveret af en mobil dj - hvilken ved vi dog ikk endnu...

Overnatning: Polarhytten sammen med vores gæster

Edited by minimize-me
0

Annonce ♥

Maden!

Så blev vi faktisk også enige om menuen.

Forret: hjemmelavet karry-hønsesalat på ananasringe med friskbagt flute

Hovedret: Helstegt letrøget pattegris med flødekartofler, salat, dressing og flute

Dessert: Bryllupskagen

Forretten laver jeg selv - har en super lækker opskrift fra min bedstefar som desværre ikke lever mere.

Hovedretten leveres af PartyGrisen.

Bryllupskagen er der ikke nogen klaring på endnu... måske min mor og jeg ender med at lave den i fælleskab...

0

Annonce ♥

mums......

:thumbsupsmileyanim::balloons::badgirl:

:):):rolleyes::loveflag:

:iloveyou:()()()()

skal jeg selv medbringe kniv og gaffel????? :iloveyou:

hehe det tror jeg ikke du behøver :P ..... der er service og bestik til 70 pers i den hytte vi skal holde det i, men vores gæsteliste er på 60...

Og ja MUMS....

Var til en 50 års fødselsdag for en måned siden og der fik vi helstegt pattegris fra det firma og MUMS hvor var det godt... og så med i prisen er der både kokken, en udskærer og serveringspersonale...

0

Her på dette års sidste dag reflekterer jeg meget over tiden der er gået og tiden der kommer.

Dette år har budt på mange både op og nedture, men jeg lever endnu og lever efter mottoet; "what doesn't kill you, makes you stronger" og jeg synes jeg er blevet meget stærk i løbet af 2009.

2010 bliver året hvor vores bryllupsplanlægning rigtig kommer til at tage fart. Der skal bla. indhendtes bekræftelser fra både kirke, transport og feststed.

Om 1 time kører jeg og min søn til Herfølge st. for at fejre nytår med et vennepar som, lige som os, har haft et rigtigt svært 2009. Peter er på job og har fri kl.22 så jeg kan lige nå at hente ham og komme tilbage til Herfølge og skåle nytåret ind med den mand jeg elsker overalt på jorden.

Peter og jeg vil godt ønske jer alle et rigtig godt nytår samt et dejligt og lykkebringende 2010 :cheerleader3:

0

Vi har fundet den perfekte morgengave til os, men det kræver at vi finder næsten 2000 kr inden torsdag d. 7/1-10

Puha penge har vi bare ikke mange af for tiden, men det er også en once-in-a-life-time ting...

Vi har fået billetter til det nye ørkenens sønner show der har premiere i april 2011.

Vores billetter er til den 31/5-11 (tirsdagen efter vores bryllup) på forreste række lige midt for scenen.

post-35917-1262623507.jpg

0

Annonce ♥

Vi har fundet den perfekte morgengave til os, men det kræver at vi finder næsten 2000 kr inden torsdag d. 7/1-10

Puha penge har vi bare ikke mange af for tiden, men det er også en once-in-a-life-time ting...

Vi har fået billetter til det nye ørkenens sønner show der har premiere i april 2011.

Vores billetter er til den 31/5-11 (tirsdagen efter vores bryllup) på forreste række lige midt for scenen.

Sjov idé - jeg krydser også fingre! (koster en billet til Ørkenens sønner virkelig 1.000 kr.?!? :) )

0

Sjov idé - jeg krydser også fingre! (koster en billet til Ørkenens sønner virkelig 1.000 kr.?!? :) )

Hehe nej de koster 428 kr. pr. stk., men vi har bestilt 4 billetter da mine dejlige svigerforældre også er helt pjattede med Ørkenens sønner så de to billetter bliver deres julegave i år...
0

Annonce ♥

Transport

Så har vi fundet vores transportmiddel... :)

Det bliver TOP FEDT!!! og vi var 100 % enige om at det var lige nøjagtigt DEN bil der skal transportere os...

En hvid Excalibur 9 m. lang

Hvor har i fundet bilen??? Den er super fed. Vi har endnu ikke fundet bryllupskørsel endnu og den I har fundet tiltaler mig meget

0

Transport

Så har vi fundet vores transportmiddel... :)

Det bliver TOP FEDT!!! og vi var 100 % enige om at det var lige nøjagtigt DEN bil der skal transportere os...

En hvid Excalibur 9 m. lang

Hvor har i fundet bilen??? Den er super fed. Vi har endnu ikke fundet bryllupskørsel endnu og den I har fundet tiltaler mig meget

den er fundet hos Dansk Limousine center http://www.kronelimo.dk/1/16040/46068/limo...calibur-9m.html

0

:):cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3::bearhug: :bearhug: JUBIIIIIIIIIIII :biggrin: :fløjt: :blink::) :)

Det lykkedes sgu!!! vi fandt pengene så nu er vores morgengave til hinanden helt på plads, betalt og afhentet...

Den 31/5-11 kl.20 sætter vi os på forreste række til Ørkenens Sønner!!!!!!!!!!!!!

:) WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :)

0