minimize-me

MiniMize planlægger

204 posts in this topic

Annonce ♥

Stort tillykke - jeg ved, at det lige ville være en perfekt morgengave til min kommende mand - han eeeeeelsker Ørkenens sønner :cheerleader3:
takker... her er det bestemt også den perfekte gave - for os begge! :)
hvor er det bare godt gået...

:):):cheerleader3:

tillykke med at det er på plads.

taaaark... det er bare SÅÅÅÅÅ nice!!! kan slet ikk få armene ned hihi :cheerleader3:
0

En kage til farmand...

Jeg skal have spurgt min far om han vil føre mig op ad kirkegulvet. Dette vil jeg gerne gøre på en lidt anderledes måde og da han snart har fødselsdag, vil jeg spørge ham på en kage.

Har lavet et digt som er skrevet på den baggrund der kommer til at gå igen i vores tema og dette bliver printet ud på sukkerpapir og lagt over en kage...

Det endelige resultat skulle gerne blive nogenlunde som nedenstående billede.

(billedet er ikke en kage jeg har bagt, men fundet på nettet og "lettere" manipuleret i photoshop)

Fantastisk god idé :thumbsupsmileyanim:

0

Så har jeg læst hele din fantastiske planlægning...

Kan se I skal giftes samme dag som os, som jo byder på det perfekte vejr :thumbsupsmileyanim:

Du har godt nok været igang med planlægningen noget længere tid, dog med nogle små ændringer, men er sikker på I får et helt fantastisk bryllup - du har fået lavet en rigtig masse fine ting. Bliver helt misundelig - er slet ikke kreativ, og gider ikke en gang prøve :)

Glæder mig til at følge endnu en datosøster.

0

Annonce ♥