Guest bøggild

Endelig billeder

16 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

:mellow:

Det er NØJAGTIGT de samme sko som JEG skal have på (bare mine ;) ) - jeg gav 200kr for dem; hvad har DU givet? Jeg synes de er noget så rare at have på, og så kostede de ikke en bondegård!

Tak for billederne - har selv forsøgt at tage go'e billeder af mine sko, men det er ikke lykkedes for mig. Men nu har jeg jo dine at "låne" ;)

arno/Mette

post-42-1083054637.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej arno.

Giver dig fuldstændig ret i at de er gode at have på, jeg gav lige som dig også kun 200,- jeg ville nem´lig ikke offer for mange penge på brudesko da jeg ikke tror jeg kommer til at bruge dem bagefter, men hvem ved, og du låner bare lige så tosset du vil *smiler*

Knuz tina

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

BØGGILD - Jeg ville heller ikke bruge en formue på sko som jeg 1368% ikke kommer til at bruge efter brylluppet! Derfor var jeg overlykkelig over at finde "vores sko". De er billige, og det er super-duper med elastik over foden. Mine fødder er lidt "deforme" i forhold til italienske sko (som mange hvide sko er), så disse passer PERFEKT til mine besværlige fødder!

HAR kopieret dine billeder ind i min fotomappe - de kommer på min hjemmeside efter vores bryllup den 8.5. sammen med alt det andet jeg skal rende rundt i :balloon:

arno/Mette

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er nogle rigtig flotte sko!

Jeg jagter selv nogle for tiden, men indtil videre uden held. :balloon: Jeg har sat mig for at de skal være ret høje (omkring 7 cm), da min mand er meget høj i forhold til mig. Desuden er jeg vild med de tynde stilethæle og tør godt vælge sådan nogle, da jeg ALTID går i hæl! Dog er jeg lidt bange for de helt "lette" modeller med bare et par stropper, for de er altså svære at holde på!

*suk*

Er der nogen andre gode ideer????

Carina

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Urenfeldt.

Tak de er nem´lig "fede" og der er ikke noget der strammer

jeg tog dem på en aften vi lige skulle et smut på bakken(der er noget om snakken) :balloon: og jeg frygtede først at jeg ville få ondt i mine små fødder

(str 40) men ak nej der var INTET der gjorde ondt.

Hej arno.

Det er en stor ære for mig at "mine" billeder kommer ind på jeres hjemmeside for den er bare sååååååååå flot og overskugelig.. Så du skal da selfølgelig lige have et kæmpe :bamsekram: .

Knuz tina

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

TINA - Det glæder mig at jeg gerne må "låne" dine billeder til vores hjemmeside :balloon: Det ER nemlig meget bedre end dem jeg har kunnet brygge sammen... ;) Og TAAAAAAAAAAAAK for krammeren - hér er een tilbage!

:bamsekram:

arno/Mette

P.S. Hvem er det egentlig du kender som har holdt fest i Voldby Forsamlingshus for 4 år siden...?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer