Helena&Jakob

SLET

183 posts in this topic

Annonce ♥

Hej Line H - tak for din hilsen, den blev jeg glad for :bearhug: og JA!! Jeg har taget nok 1/3 af mit tøj med, eh måske overdriver jeg..ej jeg ved ikke, men min kuffert er i hvert fald FULD!

Lena - Ja, de ting skal jeg have med! Undtaget sløret for mine kommende sviogerforældre kommer til finland i bil så de tager min kjole, slør og tilbehør med. Jeg tager kun diademet med for jeg skulle jo gerne have det selv når jeg skal til prøvehåropsætning på tirsdag!

Her er et par billeder af næsten færdig pakket kuffert og rygsæk der skal med i flyet (skal naturligvis have en håndtaske ved siden af - har alt for meget med, typisk mig, ha ha). :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

EDIT: Kan I se den lyseblå hæfte kaldet Huskebog - deri står ting jeg skal huske at ordne ;)

Edited by Helena&Jakob
0

2 DAGE TILBAGE!!!

Opdatering fra Finland...

Först: SORRY ZILLAER, har ikke billeder for det har väret andre der har taget billeder...

... Det har väret en hektisk uge. Masser af at lave, men mig og fyren har også väret på sommerhuset i et par dage. Der sov vi faktisk ret meget - trätte var vi.

Ellers har vi brugt hver eneste minut (ej overdriver jeg nu måske hihi men i hvert fald: HVER ENESTE TIME) godt. Der er en lang liste af ting der skal göres.

Bordplan - forfra!

Vi havde planlagt kvadrate borde til festen, i går var vi i restauranten og fandt ud af at det ikke kan lade sig göre på en pän måde. TÄNKE TÄNKE TÄNKE ---> besluttede os for lange borde. Bordplanen måtte vi starte forfra med!! Men nu er det på plads. Puha! Vi har også haft et par andre "små" problemer.

Prövehåropsätning og makeup

Jeg var til prövehåropsätning i går. Frisören er byens bedste og har vundet internaitonale prämier, men vi tänker ikke ens. Hun vil ikke lave det jeg vil have. Mine ideer passer ikke min ansigtform siger hun. Hun vil også gerne udnytte mine kröller som jeg PLEJER at neddämpe. Jeg fölte ikke helt mig selv i den foreslåede frisure - men vi fandt til sidst ud af en lösning vi begge synes om. Min knold bliver seriöst kämpe og med kröller. Det ser nok elegant, cool og anderledes ud...? Prövemakeup var derimod helt nemt - viste hende bare et billede af Carrie Underwood (fundet herinde på BK). Jeg får en naturlig makeup med lidt markering rundt öjnene. Synes selv jeg er super flot i den makeup.

"Er du nervös?"

Jeg er indrömmet ikke nervös. Jeg fatter det ikke helt. Föles som om folk er rejst for at vi bare hygger os sammen. Jeg tänker stadig meget på de praktiske ting der skal göres. Jeg bliver sikkert nervös (dvs. ikke längere cool) på et tidspunkt, men hvornår er det?? :) Min fyr fatter det bedre (!) end jeg gör. Godt nogen af os gör det ;)

Talen til gommen / Brevet fra chefträneren Erik Hamrén

Så er den skrevet. Jeg har struktureret den utraditionelt - og i sportsånd (eller rettere sagt: i AaB ånd!!) Har läst brevet fra Erik Hamrén i går, det er så personligt, sjovt og godt skrevet! Han skrev nogle råd til hvordan vi klarer et ägteskab som i sig selv er en "sport" og ... så skrev han til sidst håber at vi kan bruge hans coach råd til noget. Hvor södt!!! Kan slet ikke vente til at Jakob läser det!! :thumbsupsmileyanim:

Lidt neglepleje om 1,5 time

En af mine negle er knäkket ret slemt!!! Jeg skal have en slags naturlig fransk manicure - og overvejer faktisk at have alle negle plejet alligevel, for jeg har lyst til det og for jeg ellers har tidknaphed til at göre det selv!! Godt påskud, ik! ;)

Så må jeg hellere löbe. Gästerne ankommer om ca. 6 timer - skal hjälpe min familie med diverse forberedelser. Men det her indläg er skrevet med god samvittighed fordi jeg sidder alligevel ved computeren og laver kirkehäfter. ;)

Edited by Helena&Jakob
0

UUuuuuhhh fantastisk opdatering, Helena!! :thumbsupsmileyanim:

Det er simpelthen et fantastisk brev du har fået fra Erik, jeg kan godt forstå du glæder dig, til Jakob læser det :tunge:

Det lyder en smule frustrerende med frisøren, men jeg er glad for, at i til sidst fandt en løsning, som du har det godt med. Det bliver garanteret flot!

Og så er du jo bare for cool og og rolig ;)

Jeg tænker på dig fredag :)

:)

0

Annonce ♥

Uh................nu er det så sandelig lige om lidt.

Jeg håber, I får de mest fantastiske dage...inden, på dagen og efter!!!

Jeg glæder mig sådan til at høre og se!!!!!

MANGE KNUS

:thumbsupsmileyanim::):):tunge:

Edited by Lus
0

Annonce ♥

Så er jeres store dag endelig kommet!!! :cheerleader3::cheerleader3:

Jeg tænker på jer herhjemme, og har talt ned til dagen!

Og nu kan jeg omsider ønske jer stort tillykke med jeres store dag, den bliver hel fantastisk!!! :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Kære Helena,

Jeg vil gerne ønske jer begge rigtig mange gange tillykke med jeres bryllupsdag. Jeg håber, den bliver alt det i har drømt om - og mere! Jeg vil tænke på dig i aften, og jeg glæder mig helt vildt til at se og høre mere, når du engang er kommet op til overfladen igen ;)

Endnu engang mange gange tillykke :cheerleader3:

:cheerleader3:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Manden din ser godt nok stolt ud, hva!!! HVOR SKØNT!!!

Og hvor ser du smuk ud Helena, det var det jeg sagde :cheerleader3::cheerleader3:

Wee glæder mig til vi ses, så skal jeg høre mere!!!

Kan I have en rigtig fantastisk rejse!!!

0

Hej zillaer

Så er vi tilbage fra bryllupsrejsen - den var fantastisk!!

Her til i aften har jeg og brudepigen lavet tekst til takkekort - så jeg er begyndt at skrive dem. Jeg ville gerne have dem håndskrevne - føles mere personligt - men uh, det bliver et stykke arbejde og med lidt besvær. Pyt med det. ;)

I dag fik vi svar fra vores fotograf - han er på ferie indtil 11. august så sender han derefter billederne til os. Grr.. 12 dage.... + sikkert mere til for han skal jo lige falde til ro og sådan når han er kommet hjem fra ferien ikk?!! *tålmodighed!!*

Vi smelter lige stadig oplevelserne fra brylluppet og dagene op til - og dagene efter... vi fik lige et par billeder fra vores gavekoordinator... her er et til jer! Det her var øjeblikket hvor vi sammen læste brevet fra Erik Hamrén. :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

LineH: Og ja, vejret var sol + skyer, så det var godt nok! Jeg sved alligevel i min kjole og han i sit tøj.

Miss-Lena: Velkommen hjem fra ferien ;)

Edited by Helena&Jakob
0