Mizzangel

Egne børn med til ens bryllup

28 indlæg i dette emne

Vores drenge var 2½ og 4½ år til vores bryllup i juni. Jeg ville ALDRIG holde bryllup uden dem, de er en del af os og vi ville ikke være glade på dagen uden dem.

Det skal så lige siges, at jeg ændrede på tidpunkterne for at alle kunne få det bedst mulige ud af dagen. Jeg synes ikke at jeg ville byde børnene at deltage i en aftenfest, mest fordi da altid kommer i seng omkring kl. 19. Den ældste vil hellere i seng end se disney. (+ at de gamle nisser i familien og satte stor pris på tidpunktet)

Vi startede i kirken kl. 11 og bryllupsfesten startede kl. 13. Kl. ca 19.30 var der bryllupskage og kl. 23 kom vi hjem.

Begge drenge var vågne til de kom i deres senge og på de 12 timer festen varede var de ikke kede af det en eneste gang. De nød festen og samværet med familie, venner og vores kollegaer. Vi havde i alt 11 børn med og det gik fint.

Hvis I vælger at vælge børnene fra til festen om aftenen - især når de er omkring 4-5 år, så giv dem pladsen til at nyde den korte tid de er med - de er så stolte og glade på den dag.

Held og lykke :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi overvejer også dette spørgsmål. Vores søn er 14 mdr. til vores bryllup. Jeg tror at vi efterhånden er nået dertil, at han selvfølgelig skal med, og så må han enten lægges til at sove på et værelse eller hentes når han er træt. Jeg regner med at alliere mig med enten min nabo eller en fra min mødregruppe.

Vi har aldrig rigtig overvejet at han ikke skulle være med, men vi har tænkt en del over hvem der skulle passe ham, fordi alle de nærmeste jo er med til festen.

Til gengæld bliver der ikke inviteret andre børn med. For en ting er at jeg skal tænke over hvordan mit eget barn klarer det, jeg gider ikke spekulere over andres børn, og kan levende forestille mig hvordan nogen ville takle at deres børn var overalt (ja man kender vel familien engang imellem *S*)

Håber at I finder en løsning der passer Jer.

Knus Karin

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg vil lige tilføje:

i mine øjne er et bryllup ikke en voksen fest- men en familie fest.!! JEg hygger mig med børn omkring en- der er altid et samtale emne for folk med børn, og tit også noget et grine af.. og hvis folk ikke ønsker deres børn med- kan de jo bare få dem passet.. men ved os er de invitereret.. Vi bliver 46 voksne og 16 børn. og holder festen på en kro, og jeg syntes bestemt ikke det er for mange børn... børn i mine øjne er ikke belastende at have med til fest, når klokken når et tidspunkt ville flere af dem være trætte og sove og andre danse rundt på gulvet.. og ike være i vejen..

vores egen søn putter vi på et værelse på kroen og tager baby alarm med..

Tina

For mig er en barnedåb, konfirmation børnefest, og bryllup voksen ting.

Men det kommer jo an på om man skal have rød sodavand og pølser, nej forstå mig ret,

der ville absolut ikke blive stillet så meget som en flaske vin på bordet ej heller ikke en øl

hvis der skulle børn med.

Har det lidt sådan at børrn og alkohol og tobak ikke skal følges ad.

MadamSkrald

Det er jo hver sin menning.

Meen jeg syntes det nu at stramme den lidt at afskære sine børn helt, at man ikke må sætte en flaske vin på bordet mens der er børn tilstede er da stramt.. Vi har været til mange fester hvor folk er drukket ( ikke sig en pind i øret) hvor børnene nyder lige så meget festen, da de danser og leger med de andre børn- hvorfor afskære børn den virkelige verden?? Så længe man ikke drikker sig så fuld at man ikke ved hvem man selv er og ikke kan tage ansvar for sine børn ( men har dog aldrig set en forældre som har gjort det endnu) med hensygn til tobak er jeg egnig- der SKAL ryges udenfor!! Vi har næsten kun venner og familie med børn, så ingen af dem ertændt på at at holde abefester alligevel.!! Og igen er børn jo en del af en- så hvorfor skulle de ikke være med til de store begivenheder? vores fest slutter foruden mellen 01 og 02 så det er ikke langt ud på natten fest.!

Jeg kan godt forstå dem som ikke vil have børn med til brylluper- hvis de feks. ikke selv har børn, eller hvis det SKAL være en abe fest, eller en formel fest.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer