Sign in to follow this  
Followers 0
jenny johansson

Jenny & Andreas 6/9 2008

59 posts in this topic

Annonce ♥

En rigtigt god idé, er at begynde at planlægge i så god tid som muligt og ikke vente med alt til det sidste...det gjorde vi og det var meget stressigt den sidste ugen. Havde jeg vist det så havde jeg lavet det hele lidt mere hen af vejen og ikke ventet til ugen før brylluppet....der har man såååå mange andre ting der farer rundt oppe i ens lille hoved;-) heldigvis kom min mor og mormor fra Sverige, to dage før brylluppet så de var en stor hjælp når jeg gik i total bridezilla-mood...he he he

post-32283-1227453327.jpg

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Her holdt jeg min lille tale som jeg ikke havde planlagt... jeg ville enlig ikke sige noget men når jeg sat ved frisøren om morgonen så skrev jeg nogle ting ned men dem glemte jeg jo selvfølgelig hos frisøren, så det hele der blev sagt kom direkte fra hjærtet. Jeg tudede rigtigt meget fordi min ene brudepige kunne nemlig ikke komme fordi hon lige havde genemgået en meget traumatisk fødsel... midt i det hele bliver jeg så nødt til at holde en pause, fordi jeg tudede så meget... då havde restauranten glemt at skrue ned for musikken, så de spillede den værste kærlighedssang med Wham...så begyndte alle bare at grine helt vildt for det var så komisk:-)

sen kunne jeg så blive ved med at fortælle min mand hvor meget jeg elsker ham og hvor meget han betyder for mig :loveflag:

post-32283-1227457442.jpg

post-32283-1227457575.jpg

Edited by jenny johansson
0

Annonce ♥

Annonce ♥

så skulle det jo selvfølgelig klippes strømper og slips....

Mit slør blev gemt væk for det skal min bedste veninde ha når hon bliver gift :17:

det var det nogle der syntes var mærkeligt men jeg har fået at vide her inde at man skal altid gøre som man selv vil - for man bliver kun gift en gang og den eneste gangen i ens liv så har man ret at selv bestemme og gøre som man vil...MEGA FEDT syntes jeg...he he :loveflag:GP

post-32283-1227459483.jpg

post-32283-1227459532.jpg

0

Tænkte jeg lige ville vise jer min bedste veninde/brudepige :loveflag: hon er den bedste veninde man kan ønske sig. Hon har virkelig hjulpet mig gennem mange ting op til bryllupet. Jeg glæder mig så meget til det bliver hendes tur at giftes, så jeg kan få lov at hjælpe hende lige så meget som hon har hjulpet mig.

Desværre blev det ikke taget nogle billeder af os to sammen til bryllupet...lidt mystiskt men men.... her kommer så et billede fra weekenden efter jeg havde blevet gift:-)

post-32283-1227462026.jpg

0