Sign in to follow this  
Followers 0
milsen

Hjælp!

26 posts in this topic

Åhh vi kan ikke rigtig blive enige om hvad vi skal have til natmad. Vores bryllup skal holdes til sommer og jeg er mest til en karrysuppe, da vi ikke er til pølse/ostebord eller hottere... :cheerleader3:

Men den er bare lidt brugt og måske lidt for tung?? ... Er der nogel derude der har en genial ide de vil dele? :cheerleader3::)

Knus Milsen

0

Annonce ♥

Ja, der er mange muligheder. Vi overvejer følgende: supper, pålægskagemænd, pølsebord, pølsehorn, frikadeller med kartoffelsalat, pizza´er fra Pizza manden i byen eller hottere... Det er jo helt op til eget humør, hvad man vil servere...

Kram Heidi

0

Annonce ♥

Kunne være fedt med pizza hvis man kunne få dem fra en rigtig pizzamand. :cheerleader3::) Men tror du de vil bringe ud så sent?

Det kommer nok meget an på, hvilken by i skal holde brylluppet - hvis det er en større by, har de fleste steder jo åbent alligevel for at servicere diverse fulde folk der er på vej hjem fra byen, så der er ikke andet for end at høre pizza manden, om i kan få en aftale i stand - tror de fleste vil sige ja. Det er jo trods alt en del penge sådan én aften bare!

Kram Heidi

0

Ja det er selvfølgelig rigtig nok... Skal bare sørge for at de er varme når de ankommer. Vi holder der i en lidt mindre by uden for Aalborg...

Hmm men det er da værd at overveje..

0

altså nu har vi ikke selv valgt natmad endnu, men du efterspørger jo lidt ideer.

Hvad med små landgangsbrød? Eller hvad med kanapeer? Det er vildt lækkert og ikke så tungt.

Jeg ville selv vælge kanapeer, hvis ikke vi allerede havde serveret det til receptionen :cheerleader3:

0

Annonce ♥

nu er I flere der vil vælge suppe og jeg må lige høre om I har tænkt på at suppe og halv stive mennesker kan give pletter på tøjet og i værste fald på kjolen... derfor vælger vi ikke suppe, men noget tærte, kartoffelsalat m. frikadeller eller noget brød. er egentligt mest til noget brød for og få noget brød ned inden sengetid så vi ikke har det for dårligt dagen efter. når vi skal stå med vores lille dreng.

Hilsen Majbruden Waltine

0

Annonce ♥

Jeg stemmer på pølsevognen, eller ihvertfald pølser og brød hvis jeg da har en stemme. Det er det bedste efter at have stået og spillet 8-10 timer hvor man da godt nok har fået lidt mad indenbords som regel også men alligevel går hen og bliver sulten. Det samme med frikadelle og kartoffelsalat eller burgers. I modsætning til suppe er det også nemmere at have med at gøre og det er noget som ikke tager lang tid at spise, hvad der kan være en fordel hvis festen skal fortsætte bagefter. Holder man en pause med dæmpet musik i meget mere end 15 minutter vil mange formentlig vælge at tage deres tøj på fordi de tror festen er slut.

Ved nærmere eftertanke - nu er det jo ikke mig og "mit folk" det handler - så er det faktisk også pølserne man oplever at der er rigtig run på når det bliver serveret. Oppe på Sepp forrige weekend serverede de både ristede og kogte pølser til natmad. Det er klasse :cheerleader3::cheerleader3:

Edited by diskobil
0

Annonce ♥

Vi har valgt, Lune frikadeller med kold kartoffelsalat og hjemmebagt brød.

Jeg er ikke til supper når det er til natmad, ellers så er jeg vild med suppe hihi

Og jeg tror flok (til vores bryllup) vil sætte mere pris på frikadeller eller fx. sandwich, end suppe :cheerleader3:

0

Hvor er der mage lækre forslag her inde...

Jeg ville forslå tærter, brocculi eller skinke sådan noget i den stil. Det syndes jeg også er lærkert til natnad. Selv skal vi have rødepølser med brød, det er mandens ønske. Det er ikke noget der er har en stor betydning for mig, da jeg meget sjælden spiser natmad. :jul 14:

Edited by LotteBak
0

Annonce ♥

Vi skal have røget unghane bryst for forret, krondyr til hovedret og noget kage/is halløj til dessert.

Puha hælder godt nok mest til at få pizza bragt ud men manden mener ikke de er varme nok når de ankommer... :loveboard:

Men vil prøve at se om vi jeg kan få gennemtrumfet karrysuppen... :cheerleader3::cheerleader3:

0