Posted December 4, 2008 · Report post hej alle i bryllupsklar piger.. jeg ved godt at jeg er i meget god tid men ved også at det nok bliver en af de sværeste ting at finde mit lingeri til brylluppet... jeg har lidt ekstra på kroppen og har en okay stor barm og synes bare ikke det er til at finde noget... ville måske gerne ha noget corasage(ved ikke om det staves sådan) på men uden strop og det skal det også være hvis det ender med bh... bruger 85 H og har været lidt rundt i byen i dag og det er bare ikke til at finde noget som er hvidt/knækket hvid og så med blonder for gider ikke sådan noget helt normalt noget på sådan en dag... er der nogen af jer der kender et sted hvor det kan være muligt at finde noget.. håber der er nogen der kan hjælpe... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 4, 2008 · Report post nu ved jeg ikke hvor du bor men prøv og tag til en større by, der har mange flere butikker for jeg går ud fra at du er ligesom mig, vil ikke købe over nettet jeg er selv en storbarmet kvinde 85/90 H tror jeg. jeg bor selv ikke langt fra Århus så der vil jeg nok tage hen, for jeg vil prøve før jeg køber den. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 4, 2008 (edited) · Report post Hej hej Jeg har lige købt en primadonna corsage i off white hos Fleur i Randers Storcenter. Så vidt jeg ved, så burde du kunne finde Primadonna fx hos Lace i netop de større byer. Jeg måtte slippe omkring 1400.- for corsage og trusse og bruger 80G. Håber du finder noget. Det er et godt mærke. Der er også bravissimo.com på nettet. Genial eng netbutik til os storbarmede piger Knus Sanne Edited December 4, 2008 by susanne nicolaisen 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 5, 2008 · Report post Prøv at besøge bravissimo.com (kæde i UK). Det er bh'er, tøj og badetøj, der er specielt udviklede til storbarmede piger, og det giver en HELT anden følelse og støtte, end jeg kender fra de normale mærker - også Primadonna m.fl., der laver store skålstørrelser. Og så er det billigt!!! Efter jeg prøvede deres bh'er første gang har jeg udelukkende handlet der. De giver en super service og er lynhurtige. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 5, 2008 · Report post Prøv lace.dk De har masser af undertøj, også i de store størrelser. Hvis du ikke vil handle på nettet, har de også butikker, men du kan roligt handle med dem på nettet... hvis det ikke passer, sender man det bare retur... Jeg har i hvert fald ingen problemer haft de gange jeg har handlet hos dem. God jagt! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 13, 2008 · Report post Hej.. Jamen jeg har også lidt ekstra og bruger samme som dig 85H. Jeg turde ikke bestille over nettet da jeg synes det er meget svært når man har en barm som os :-) Jeg var i Århus og udvalget af corsager var så skuffende synes jeg... Måske kiggede eg de forkerte steder det ved jeg ikke, men i hvert fald gik jeg hjem med en Bh og trusse... Men da jeg så var ude og prøve min brudekjole i lilly, havde de en corsage eller torselette som de kalder den, det er godt nok størrelse 85 E/F, men den sidder perfekt og jeg er SÅ glad for den... Så det var måske et bud? Glæder mig til at høre hvad du fnder ud af... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites