Sign in to follow this  
Followers 0
Lotte84

Andre der har fået brav fra Panayotis ?

11 posts in this topic

Hej

Har jo købt min kjole hos dem, og planen var at den skulle hænge der indtil et par dage før bryllupet... Men så fik jeg et brev den anden dag, at de får ny ejer og at alle brudekjoler, der er købt under den gamle ejer, derfor skal være ude af deres hænder senest d. 30 april 2009. Et eller andet juridisk halløj, den skal endvidere også være tilrettet inden denne dato :biggrin: Åh det er virkelig træls, ikke så meget tilretningen, for har en meget stabil vægt, men mere det med opbevaringen. For hvordan f..... opbevare man lige sådan en? Og den kan ikke være her, for vil ikke have at manden ser den :)

0

Annonce ♥

Hmm.. Det er godt nok osse uheldigt, det er jo lidt unfair overfor dig, selvom det er nye ejere. Er de ikke interesseret i at hjælpe dig? Ellers kan du evt ringe til en brudebutik i nærheden af hvor du bor og prøve at forklare situationen, det kan være de vil hjælpe, så kunne du jo evt også få kjolen tilrettet der? For den skal jo ikke hænge hjemme, det duer altså ikke :jul8:

Håber du finder ud af det, rigtig glædelig jul :jul6:

0

Altså mine forældre har sagt at vi nok skal finde ud af det. De er også bare meget i tvivl om hvordan man opbevare den, og hvordan vi undgår at kæresten ser den. Vi kommer tit hos dem, så ja... Tilretningen er med i prisen, og er ikke interesseret i at skulle punge yderligere ud, bare fordi de får ny ejer... Den nye ejer vil jo så åbentbart ikke overtage de gamle kontrakter, ved ikke hvorfor...

0

Annonce ♥

Altså mine forældre har sagt at vi nok skal finde ud af det. De er også bare meget i tvivl om hvordan man opbevare den, og hvordan vi undgår at kæresten ser den. Vi kommer tit hos dem, så ja... Tilretningen er med i prisen, og er ikke interesseret i at skulle punge yderligere ud, bare fordi de får ny ejer... Den nye ejer vil jo så åbentbart ikke overtage de gamle kontrakter, ved ikke hvorfor...

Det er rigtig frækt at du lige pludselig skal hente din brudekjole før tid bare fordi de får nye ejere...

Nå.. men sådan er det vel...

Jeg ville helt klart ringe ned til Panayotis og bede dem om at svare på hvordan du skal opbevare kjolen eftersom de ikke vil gøre det for dig.. Det er da det mindste de kan gøre... :biggrin:

Edited by carinaesp
0

Hej

Jeg har også fået brev fra dem. Så jeg har været nede og hente min kjole. Jeg får den nok rettet til et andet sted. Det jeg forstod på hende jeg snakkede med var at det ikke var helt gået i orden med den nye ejer. Da jeg spurgte hende direkte " i lukker vel ikke lige pludsselig?" så var svaret "nej det håber jeg så sandelig ikke, men det hele er lidt uklart for øjeblikket". Så var sagen klar oppe i mit hoved jeg skulle have kjolen med hjem, for hvis nu de pludselig må lukke :biggrin: Vi var der egentlig for at købe tøj til min kommende, det er jo vildt billigt med 40 % i rabat og så kunne jeg ikke dy mig for lige at prøve kjolen. Så nu har jeg taget det hele med hjem og det hænger nu ude ved mine forældre. Hun sagde til mig at der ikke sker noget ved at den hænger i den dragtpose jeg fik den med i indtil den skal tilrettes og glattes. Så det er sådan den hænger nu i et skab.

Uha det blev da vist en lidt længere smøre, men jeg håber at der var noget du kunne bruge....

Knus Christina

0

Vejle Folkeblad idag d.16/12 - 08

Panayotis Brudekjoler i betalingsstandsning

Panayotis Brudekjoler reddet i...

Bølge af konkurser rammer...

Den landskendte brudekjoleforretning Panayotis, der har hovedsæde på Dæmningen i Vejle, og filialer i Kongesgade i Odense og Allégade på Frederiksberg, er trådt i betalingsstandsning. Der er tale om en frivilling betalingsstandsning.

- Vores varelager har været for stort, og vi har ikke haft råd til at vokse i det tempo, vi har gjort. Blandt andet har etableringen af butikken i Odense været et dyrt bekendtskab for os samtidig med, at vi ikke har kunnet låne til financieringen, siger Michael Panayotis.

Han bad selv selv Skifteretten i Kolding om betalingsstandsningen.

Håber at kunne fortsætte

Den største kreditor er Skat, der har et tilgodehavende på knap 2,3 mio. kr. Brudeforretningens pengeinstitut har et tilgodehavende på godt 1,3 mio. kr., men kreditorerne har knap 1,7 mio. kroner til gode.

- Vi har valgt at lukke brudekjoleforretningen i Odense. Arbejdet består nu i at redde forretningen i Vejle og forretningen på Frederiksberg, siger Michael Panayotis.

Kreditorerne mødes onsdag formiddag i Skifteretten i Kolding. De er blevet tilbudt 42 procent af deres tilgodehavende, og nikker de foreløbig ja til til dette, vil den landskendte Panayotis Brudekjoler kunne fortsætte.

Ingen brude kommer i klemme

Det er vigtigt for Michael Panayotis at understrege, at ingen brude vil komme i klemme i forbindelse med betaligsstandsningen.

- De vil alle få leveret den kjole, de har bestilt, siger han

0

Annonce ♥

Vejle Folkeblad idag d.16/12 - 08

Panayotis Brudekjoler i betalingsstandsning

Panayotis Brudekjoler reddet i...

Bølge af konkurser rammer...

Den landskendte brudekjoleforretning Panayotis, der har hovedsæde på Dæmningen i Vejle, og filialer i Kongesgade i Odense og Allégade på Frederiksberg, er trådt i betalingsstandsning. Der er tale om en frivilling betalingsstandsning.

- Vores varelager har været for stort, og vi har ikke haft råd til at vokse i det tempo, vi har gjort. Blandt andet har etableringen af butikken i Odense været et dyrt bekendtskab for os samtidig med, at vi ikke har kunnet låne til financieringen, siger Michael Panayotis.

Han bad selv selv Skifteretten i Kolding om betalingsstandsningen.

Håber at kunne fortsætte

Den største kreditor er Skat, der har et tilgodehavende på knap 2,3 mio. kr. Brudeforretningens pengeinstitut har et tilgodehavende på godt 1,3 mio. kr., men kreditorerne har knap 1,7 mio. kroner til gode.

- Vi har valgt at lukke brudekjoleforretningen i Odense. Arbejdet består nu i at redde forretningen i Vejle og forretningen på Frederiksberg, siger Michael Panayotis.

Kreditorerne mødes onsdag formiddag i Skifteretten i Kolding. De er blevet tilbudt 42 procent af deres tilgodehavende, og nikker de foreløbig ja til til dette, vil den landskendte Panayotis Brudekjoler kunne fortsætte.

Ingen brude kommer i klemme

Det er vigtigt for Michael Panayotis at understrege, at ingen brude vil komme i klemme i forbindelse med betaligsstandsningen.

- De vil alle få leveret den kjole, de har bestilt, siger han

Puh, ja har jo lige haft ringet til dem, og anede intet om at den i Odense var lukket... Nå men den bliver tilrettet den 7/1 2009, så mon ikke jeg når det? før de evt går nedenom og hjem...:biggrin: Ligenu har jeg mest lyst til at fise afsted og hente den... Hvad nu hvis og alt det der...

0

Hej i fortvivlet der stå da ikke skrevet noget steder at de skal opbevare kjolen man må da også selv

have et andsvar for det man har købt ,du kan da være glad for at de har skrevet så tideligt.

Hilsen Felex :biggrin:

Det kan du da have ret i. Men nu fik jeg jo sådan set lovning på at den kunne hænge der indtil dagen før, hvis det skulle være. Og så tillader jeg mig altså at være lidt træt af situationen. Synes så det er rigtig ærgeligt at de måske ikke kommer på fode igen.

0

Hej i fortvivlet der stå da ikke skrevet noget steder at de skal opbevare kjolen man må da også selv

have et andsvar for det man har købt ,du kan da være glad for at de har skrevet så tideligt.

Hilsen Felex :cheerleader3:

Det kan du da have ret i. Men nu fik jeg jo sådan set lovning på at den kunne hænge der indtil dagen før, hvis det skulle være. Og så tillader jeg mig altså at være lidt træt af situationen. Synes så det er rigtig ærgeligt at de måske ikke kommer på fode igen.

Bare rolig de kommer på fode igen-de bliver bare nødt til at lukke afdelingen i odense pga den gav underskud men finanskrisen har været hård for dem (har talt med en fra familien Panyotis)

0