Sign in to follow this  
Followers 0
mia85

mia og kristoffers bryllup

8 posts in this topic

Så nu vil jeg også fortælle om vores fantastiske bryllup :thumbsupsmileyanim: den 22 november 2008

vores bryllup blev holdt i et forsamlings hus som vi havde gjort rigtig fint.

vi havde "købt" runde borde, som havde hvide duge på, en 3 armet sølv stage i midten, og røde rosen blade fordelt på bordet, som bord kort havde jeg købt en masse billige gennemsigtige fyrfads glas puttet nogen røde sten i og et fyrfadslys, og skrevet navn på med en sølv sprit tush.. så havde vi små klokker på bordene med rødt bånd hvor vores navn og bryllups dato :thumbsupsmileyanim:

som bordoversigt havde jeg købt et stort lærred malet det gråt og derefter malet et tyndt lag hvid maling ovenpå og så havde jeg skrevet bordene ind i word og printet ud og limet på lærret og så satte jeg nogen pap glimmer hjerter på.. det blev faktisk rigtig rigtig fint, selvom det ikke helt var sådam jag havde tænkt det først :rolleyes: så havde vi lavet nogen små slik poser til gæsterne når de tog hjem efter festen.. de var et kæmpe hit, alle synes det var hyggeligt at have lidt lækkert med hjem på turen :)

post-34001-1229616888.jpg

kristoffer sov hjemme hos os sammen med vores datter og hans forlover/toastmaster, og jeg sov hjemme hos min mor dagen før brylluppet.

Puha jeg fik ikke sovet meget den nat, det var første gang jeg skulle sove uden vores datter og så var det jo dagen inden MIT BRYLLUP :biggrin:

jeg vågnede da klokken var 5 (vi skulle giftes kl 16.30) og da jeg kiggede udaf vinduet lå der et smukt lag sne over det hele, det var bare så flot, jeg havde aldrig drømt om at vi ville have sne på vores bryllupsdag midt i november :)

og så sad jeg ellers og trippede til jeg kunne være bekendt at vække min lillesøster (brudepige) og min mor :loveflag:

omkring kl 10.30 kom min veninde som skulle ordne mit hår og makeup og ved 12 tiden kom min anden veninde og gjorde sig klar sammen med os (min anden brudepige)

jeg synes egentlig at jeg tog det meget stille og roligt da vi først var gået i gang med at ordne hår og alt det der

Edited by mia85
0

Annonce ♥

post-34001-1229617831.jpg

da jeg havde fået sat mit hår og lige skulle prøve kjolen finder jeg udaf at jeg har glemt båndet til at lukke min kjole med hjemme hos os selv.... nej nej nej hvor var det kaos, vi bor en time fra min mor, og halv anden time fra kirken (vi flyttede fra nørrebro i okrober måned så vi kunne ikke nå at ændre kirke osv)

nåå men jeg ringer til min mand og det er hans forlover der tager telefonen og siger at de er kørt og ca er en halv time væk hjemme fra, jeg tror kl var 2 da jeg ringede, så de må hele vejen hjem igen for at finde mit bånd og så køre ud til min mor med det og så køre til kirken.

senere til festen da vores forlover/toastmaster skulle holde tale, fortalte han at da jeg havde ringet og fortalt at da jeg havde glemt mit bånd, var de lige kørt galt og havde smadret det ene dæk så de måtte finde et autoværksted som havde åbent en lørdag ude på landet.. de fandt så heldigvis en og fik ordnet dæk osv, men da de så skulle hjem og hente mit bånd, var min mand gået ind i noget så han havde revet sin vest op i siden, jeg kunne heller ikke forstå hvorfor han sad med sin jakke på hele aften, indtil hans forlover/toastmaster holdte sin tale... de ville ikke fortælle at de var kørt galt i telefonen for så var jeg bare blevet helt ude af den...

da de er hos min mor er klokken 1500 og det tager jo rimelig lang tid at få snørret sig ind i kjolen så vi er ret presset med tiden :biggrin: for vi skulle være i kikren kl 15.30. nå men det ender med at jeg hurtigt kommer i kjolen og så må vi ud i bilen, men på vej d i bilen for jeg olie på min kjole :thumbsupsmileyanim: så der kom en stor sort plet på siden af den.. nåå men pyt med det vi skal jo bare afsted :)

vi er så i kirken 16.45 og min mand var der kl 15.30 :thumbsupsmileyanim:

min lillebror følgede mig op af gulvet da min far døde i April måned, nøj hvor var vi nervøse og stressede, men det hele forsvandt da jeg så min dejlige mand stå deroppe og vente på mig,

jeg har nogen billeder af mig og min bror da vi går op af gulvet men jeg kan ikke få sat dem ind, så jeg prøver igen senere

Edited by mia85
0

post-34001-1229620097.jpg

på vej op af gulvet med min bror. se lige bort fra den fine dobbelt hage der kom frem :carrot:

post-34001-1229619555.jpg

det her er fra da vi kom ud af kirken.

efter vielsen kørte vi ud og hentede vores bryllups kage, vi havde nemlig fået at vide at vi ikke måtte komme til lokalet før et stykke tid efter de andre, og vi vidste ikke lige hvad vi ellers skulle finde på :biggrin:

0

Annonce ♥

nu var der jo sket en masse inden vielsen og mon ikke der skulle ske lidt mere... da jeg havde haft min kjole på en halv time under middagen, bøjede mine stivere og de pressede ind på mit bryst.. nøjjj hvor gjorde det ondt.. og min kjole revnede også fordi stiverne var bøjed, så efter vi havde dansed brudevald kunne jeg ikke holde ud aat have den på mere, så jeg tog noget skifte tøj på jeg havde med til næste dag... snak lige om at være under dressed til sit bryllup :jul10:

i for lige et fin billed af vores flotte kage, den var med almindelig kage bund og chokolade fromage (er det fromage??) en chokolade bund og noget lime halløj og en almindelig bund igen, den smagte simpelthen så godt :biggrin:

post-34001-1229625065.jpg

0

Annonce ♥