Sign in to follow this  
Followers 0
Soya

En kærlighedshistorie 25.07.09

251 posts in this topic

Annonce ♥

Hej allesammen :balloons:

1000000000 Tak for alle jeres hilsner og lykønskninger :thumbsupsmileyanim:

Det varmer bare så dejligt...

Vi havde den absolut mest fantastiske dag - det var helt igennem vidunderligt...

Alt var bare helt perfekt, vielsen i Dyrehaven var bare lige i skabet og så meget os :):iloveyou:

Festen, maden, talerne, det hele var helt gennemført og rigtig rigtig godt...

Så snart jeg modtager billeder skal jeg nok komme med en masse spam :loveflag: - og en lille beretning....

Jeg er netop hjemvendt fra en super skøn, dejlig, flot og fantastisk bryllupsrejse :badgirl:

Jeg er ked af at jeg ikke har haft mulighed for at skrive før, men uden el og internet er det svært at være på computer :rolleyes: ... Vi tog jo afsted først på eftermiddagen søndag - og morgenen gik med at få stresset lidt rundt for at få pakket det sidste, afhentet diverse overskudsdrikkevare fra feststedet spist resterne fra bryllupskage og ellers bare komme afsted :)

Alt ved det her bryllup har bare været så fantastisk... Der er ikke en eneste ting som jeg ville ændre på hvis jeg kunne :iloveyou:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor ser I smukke og lykkelige ud. :thumbsupsmileyanim::ilovebryllupsklar::hug:

Tak for det :thumbsupsmileyanim:

Vi var, og er, også meget glade og lykkelige :hug:

Sikke nogle dejlige billeder...

Jeg synes din mand ligner en jeg kender, men kan ikke lige sige hvorfra. Er han tilfældigvis fra Sydsjælland?

1000 tak for det :)

Jeps, han er fra sydsjælland, nærmere bestemt Gelsted (lidt udenfor Næstved - i retning mod Ringsted)

Han blev vist i daglig tale kaldt "Kauf" hvis det siger dig noget...

Han har selv lavet noget skuespil, undervist i drama på noget ungdomsskole, været bartender, gået på Herlufmagle skole, og Vordingborg Gym (tror jeg nok, nu bliver jeg helt i tvivl) og sådan lidt forskelligt (hvis det hjælper?)

/Soya

0

Annonce ♥

Hvor ser I smukke og lykkelige ud. :balloons::biggrin::cheerleader3:

Vi var, og er, også meget glade og lykkelige :loveboard:

Jeg synes din mand ligner en jeg kender, men kan ikke lige sige hvorfra. Er han tilfældigvis fra Sydsjælland?

1000 tak for det :loveflag:

Jeps, han er fra sydsjælland, nærmere bestemt Gelsted (lidt udenfor Næstved - i retning mod Ringsted)

Han har selv lavet noget skuespil, undervist i drama på noget ungdomsskole, været bartender, gået på Herlufmagle skole, og Vordingborg Gym (tror jeg nok, nu bliver jeg helt i tvivl) og sådan lidt forskelligt (hvis det hjælper?)

/Soya

Der ringer en lille klokke. Det med Kauf kan jeg i hvert fald genkende... Jeg kan ikke komme på hvorfra, da jeg ikke var så meget med til Drama i Næstved.

Jeg er god til at kende ansigter, men kan ikke huske hvorfra... Det kommer måske på et tidspunkt.

0

Hvor ser I smukke og lykkelige ud. :balloons::biggrin::cheerleader3:

Vi var, og er, også meget glade og lykkelige :loveflag:

1000 tak for det :oops:

/Soya

Der ringer en lille klokke. Det med Kauf kan jeg i hvert fald genkende... Jeg kan ikke komme på hvorfra, da jeg ikke var så meget med til Drama i Næstved.

Jeg er god til at kende ansigter, men kan ikke huske hvorfra... Det kommer måske på et tidspunkt.

Måske det pludselig kommer :loveboard:

0