Sign in to follow this  
Followers 0
Soya

En kærlighedshistorie 25.07.09

251 posts in this topic

og så alligevel ikke :biggrin: (eventuelt med hvide roser i stedet, men de røde er også sådan lidt klassisk romantisk)

og så er jeg bare vild med calla'er - synes de er så smukke i deres enkelthed :cheerleader3: ...

post-33405-1232916358.jpg

post-33405-1232917747.jpg

post-33405-1232917757.jpg

post-33405-1232917765.jpg

Edited by Soya
0

Annonce ♥

Annonce ♥

Så har jeg lige fået kigget lidt på invitation...

Har lavet en enkelt ud fra det jeg havde tænkt og den kom til at se sådan ud:

post-33405-1232986584.jpg

Har kun "omslaget" for indmaden kan vi af gode grunde ikke skrive endnu...

Planen er dog at det skal udskrives på råhvidt "hamret" papir, så jeg håber resultatet bliver enkelt og sødt uden at være for formelt eller tøseagtigt....

Edited by Soya
0

Annonce ♥

Hold da helt op hvor blev jeg overrasket da jeg tjekkede min mail for lidt siden :cheerleader3:

Jeg har vundet en kjole fra HOB :cheerleader3::):):):)

Det er bare så stort og så fantastisk. Jeg er målløs - ved slet ikke hvad jeg skal sige -HAHA-:thumbsupsmileyanim:

Bare helt perfekt med sådan en gevinst - især fordi jeg er på SU og overhovedet ikk ehavde mulighed for noget stort :)

10000000000 tak for det bryllupsklar :cheerleader3:

Sidder med tåre i øjnene og kan ikke lade vær med at smile....

Det er bare genialt :super:

Weeeeeeeee :bearhug::super::)

0

6 måneder minus 1 dag

Hvor er invitationsudkastet rigtig fint :cheerleader3:

Mange tak for det :cheerleader3:

og ja - synes tiden går stærkt i øjeblikket....

Tillykke med brudekjolen, hvor er det vildt!!!

Glæder mig til at se, hvad du finder...

:)

Jeg kan overhovedet ikke fatte det...

Har bare hoppet rundt med armere i vejret lige side jeg læste mailen :bearhug:

Det er bare så helt ubeskrivelig fedt :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Det gør jeg også selv :)

Meget meget yndig invitation! Den er lige i øjet og intet 'tøseri' i sigte!!

TILLYKKE med kjolen fra HoB!!

:super:

Knus

Tak for de pæne ord om invitationen :super:

Tror også den ender med at komme til at se sådan ud...

Takker -HAHA-

Det er så lækkert :):):)

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er det spændende hvilken kjole du ender ud med :thumbsupsmileyanim:

Har du bestilt tid til prøvning?

Det er nemlig super spændende...

Det ender sikkert med noget helt andet end jeg forestiller mig :cheerleader3:

Nej - jeg tror lige jeg ser tiden lidt an...

Når jeg får gavekortet ind af døren regner jeg med at jeg bestiller en tid - jeg har nemlig set hos en anden konkurrencevinder herinde at kortet skal bruges inden 100 dage...

Så hvis det samme gælder for mig tror jeg at jeg venter en månedstid eller halvanden (den skal jo også gerne lige ku bestilles hjem og sådan)

Nu må vi se, men spændt - det er jeg i hvert fald...

/Soya

0

Så gik der ca 30sek fra jeg skrev indlægget til jeg fik gavekortet ind af døren :cheerleader3::cheerleader3::bearhug:

Nu er det bare endnu mere virkeligt - hvor er det fedt :super: :super: :):cheerleader3::)

og det skal bruges inden 100 dage (hvilket jo nok er meget fornuftigt når jeg skal bruge kjolen om lidt over 5 måneder :thumbsupsmileyanim: )

Så nu skal jeg ha' bestilt tid - skal bare lige vente til Nikolaj kommer hjem fra job (skal jo sikre mig at der er børnepasning, så jeg ikke skal ha' Elva med ud og prøve kjoler :) )

Forresten skal det lige siges at Nikolaj også synes at feststedet lyder spændende, så nu skal vi ud og snakke med dem i løbet af ugen - tager nemlig på skiferie i Norge på lørdag :):):) Det kunne være rigtig rart hvis det faldt på plads -HAHA-

/Soya

0

Annonce ♥

Så er det blevet tid til en lille update herfra...

Vi har endnu ikke haft mulighed for at se feststedet, men vi tager enten derud på fredag eller når vi kommer hjem fra i uge på ski i det norske.

Jeg snakkede med dem tidligere og fik bare et rigtig godt indtryk - det passede super til vores tanker og de ting og overvejelser stedet gjorde sig virkede velovervejede og yderst rimelige...

Så vores feststed bliver med meget stor sandsynlighed Gourmet i Vanløse :thumbsupsmileyanim:

Skal dog lige derud og få en fast aftale i hus inden jeg tør tro helt på det - og håber som sagt det bliver fredag (afhænger lidt af om vi evt skal ud og kigge hus der også :boohoo: )...

Så er der kommet svar fra ham vi håbede kunne tage billeder for billige penge, men det var desværre ikke en mulighed.

Han synes simpelthen at han var for rusten (lukkede sin fotografvirksomhed for snart 10år siden) - og som han selv sagde tænkte han overhovedet ikke i de baner mere. Så helt ærligt havde han ikke lyst og var bange for at det ikke ville kunne leve op til vores forventninger. Jeg synes selvfølgelig at det er super ærgeligt, men har fuld forståelse for hans svar og har stor respekt for at han faktisk melder ærligt ud i stedet for at føle sig presset til noget....

/Soya

0

I morgen drager vi afsted på skiferie :):):cheerleader3:

Det bliver skønt så skønt...

Afsted ud over løjperne med den lille trold i pulk bagved :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::denmarkflag:

Er først i Danmark igen søndag i næste uge og det sidste af aftenen i aften kommer til at gå med at få pakket det sidste så vi er klar til afgang i morgen :cheerleader3:

0

I morgen drager vi afsted på skiferie :):):cheerleader3:

Det bliver skønt så skønt...

Afsted ud over løjperne med den lille trold i pulk bagved :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::denmarkflag:

Er først i Danmark igen søndag i næste uge og det sidste af aftenen i aften kommer til at gå med at få pakket det sidste så vi er klar til afgang i morgen :cheerleader3:

Hvor lyder det dog alt for herligt!!! Ville ønske at jeg skulle afsted. Har ikke været afsted i tre år, så det kribler. Har arb. i sneen i nogle år, så det er ufatteligt hårdt, når andre tager afsted. Men men men - I skal afsted og selvfølgelig er man da glad og spændt på jeres vegne.

Nyd det nu...og så ser jeg frem til at følge med, når I kommer hjem igen.

:)

0