Heidi0601

Smageriet - hvem har brugt dem?

12 indlæg i dette emne

Vi overvejer at benytte Smageriet som leverandør af maden til brylluppet i juni, men mangler nogle andres erfaringer, før vi endeligt beslutter os! Er der nogle herinde der har erfaringer de vil dele med mig?? :cheerleader3: :cheerleader3:

Kram Heidi

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi overvejer at benytte Smageriet som leverandør af maden til brylluppet i juni, men mangler nogle andres erfaringer, før vi endeligt beslutter os! Er der nogle herinde der har erfaringer de vil dele med mig?? :cheerleader3: :cheerleader3:

Kram Heidi

Til julefrokost på min kommende mands skole, havde de bestilt mad fra smageriet. Maden kom 2 timer for sent og der var alt for lidt :cheerleader3:

Kan selvfølglig ikke sige om det var et enkeltstående tilfælde, men erfaringen skal du da have med :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min svigermor har en kollega som fik mad derfra til sin 60 års fødselsdag og var meget tilfreds.

Til min svigerindes studentergilde fik vi også mad derfra og det var rigtig lækkert. Det kom til tiden, smagte godt og var pænt!

Vi har bestilt mad derfra til vores bryllup.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Min svigermor har en kollega som fik mad derfra til sin 60 års fødselsdag og var meget tilfreds.

Til min svigerindes studentergilde fik vi også mad derfra og det var rigtig lækkert. Det kom til tiden, smagte godt og var pænt!

Vi har bestilt mad derfra til vores bryllup.

Det lyder da super... Jeg frygter godt nok lidt det at bestille fra et sted, som jeg ikke kender noget til i forvejen, så hvis der er flere der ligger inde med erfaringer, hører jeg gerne fra jer!!

Kram Heidi

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smageriet er bare et andet ord for Kokken og Jomfruen -som jeg vil holde mig langt fra! Vi har én gang bestilt fra k og j, blandt andet tunmousse til forret. Den havde konsistens somhusblas, og så var der suppenudler i -føj... :bearhug: Jeg ville i stedet høre min lokale slagter...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øh - Kokken & Jomfruen er hvad man kan kalde plain mad men man skal jo lige tage prisen i betragtning. Vi har haft flere kunder som har brugt K&M til fødselsdagsfester m.v. uden problemer. Jeg har også oplevet det til bryllupsfester men der ville de fleste nok vælge at gå et skridt højere op. Personligt ville jeg være mere tryg ved et lokalt catering bureau elelr en slagter hvor det ikke er masseproduktion.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis man skal lytte til alle dem, der har haft dårlige erfaringer med Kokken og Jomfruen/Smageriet, skal man samtidig gøre op med sig selv, hvorvidt man vil løbe en risiko på bryllupsdagen, som jo er en af de største dage i ens liv.

Skulle Keld og jeg stå for hele vores kobberbryllup selv, ville vi ikke en gang overveje Kokken og Jomfruen/Smageriet udfra de negative erfaringer mange har. Derimod ville vi nok, som Bent foreslår, gå til en slagter og spørge, om de har catering.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jo det. Måske lidt dyrere men ikke nødvendigvis væsentligt.

Vi har fået mad fra Kokken & Jomfruen til begge vores børns barnedåbe. Det var sådan set ok begge gange og vi har også drøftet/drøfter stadig det emne meget derhjemme. Jeg siger - godt påvirket af at jeg oplever så mange forskellige steder/caterings m.v. -at det ikke er noget særligt (plain) hvorimod overbossen kigger mere på prisen, og jo man får da meget for pengene. Hun bestilte mad fra K&M fornylig i forbindelse med noget pigeaften for mødrene i den ene klasse og de andre var dybt imponeret over hvad de fik for pengene. Men der var også lagt et budget og et maksimum pr. deltager. Jeg plejer så altid at sige: Du vil ikke se hvordan det bliver lavet. Jeg valgte nemlig selv at køre ud at hente det (belært af erfaringer fra andre gange hvor der lige manglede en dessert o.l.) og det er typisk studentermedhjælpere m.v. der står og laver det.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Må indrømme at jeg er overrasket over hvor meget negativitet der er over K&J men så så også hvor gamle disse indlæg er.. Jeg arbejder idag selv for den københavnske afdeling og kan slet ikke nikke genkendende til mange af de ting der bliver skrevet..

Alle medarbejderne i køkkenet har køkken uddannelse eller relevante kurser. Ja der sker fejl men det gør der jo mange steder, har selv bestilt mad derfra til private fester og lign, og selv når mine kollegaer ikke ved at det er min mad de tilbereder er niveuet godt, især når man tænker på prislejet.

Ja selvfølgelig er det masseproduceret, men det er også grunden til prisen er som den er.. Til gengæld bliver mange ting lavet fra bunden og ikke bare klasket sammen på må og få

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jamen du skal såmænd ikke ligge for meget i det med hvor gamle disse indlæg er for der er intet der har ændret sig i de sidste mange år. Jeg laver vel selv ca. 50 jobs om året og løber derved tit ind i arrangementer hvor maden leveres af Kokken & Jomfruen eller et af "dækfirmaerne". Gudskelov bliver der længere og længere imellem for der er stort set altid noget i vejen. Enten er maden forsinket, der mangler noget, kødet er tørt o.l.

Hvis firmaet/firmaernes egne medarbejdere ikke kan genkende disse ting så vil jeg vove den påstand at de går med skyklapper. Ja man får meget for pengene og personligt syntes jeg det er helt fint til private sammenkomster m.v. men til et bryllup skal det altså sidde i skabet. Det kan jo være nok så billigt men det hjælper jo ikke meget hvis maden ikke leveres som aftalt. Derudover er der skudt rigtig mange lokale caterings op hvor der generelt opereres med mere individuelle løsninger fremfor masseproduktion. Måske derfor man ikke møder K&M så tit mere. :biggrin:

Men det kunne da være meget interessant at høre: Skal I selv have mad fra K&M til jeres egen bryllupsfest :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer