Rikkebruden

gode forslag til en polterabend i Århus

15 indlæg i dette emne

Annonce ♥

vi kørte lokumsræs til min polterabend og det var hylende morsomt - så hvis det tilbydes i dit område er det klart en anbefaling.

ellers er der jo sumobrydning, indspilning af cd osv. i kan også male jeres eget kaffe/spisestel. det kan gøres rimelig biligt og kan være rigtig sjovt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej Tøzer

Jeg skal til at arrangere en polterabend og det skal foregå i Århus.

Hvor er der noget godt wellness?

Hvad med undervisning i div. ting sang, strip, mavedans eller noget helt andet.

Som i nok kan se er jeg lidt blank.

Knus fra Rikke

Hejsa!

Helle Thorup CitySpa i Frederiksgade er SUPER lækkert.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres gode idéer der må gerne komme flere.

Er der nogen der har et forslag til et minde om dagen vi piger kan skabe?

Knus

Hvis I sørger for at tage en hel masse billeder dagen igennem, kan I evt. lave et album med billederne, eller en slags scrapbook over dagen -hun kan evt. få den som en ekstra gave på bryllupsdagen?

Min PA blev holdt i Århus, og ude ved storcenter nord var der sådan et sted hvor vi spillede menneskelig bord-fodbold - det var mega sjovt! Der havde de også lejet sådan nogle sumobryder-dragter, som vi tog med hen i en park, hvor vi sumobrød, spiste lækker madkurv, spille kroket og drak øl og champagne og sodavand i nogle timer. Det var super godt :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kender desværre ikke Århus..men jeg fandt tilgængæld på lidt sjov til min søsters PA for 2 år siden, du måske kunne se om var noget.

Vi startede med at mødes alle tøserne, undtagen min søster, hende havde jeg givet bind for øjnene og hvade ført ned til en kosmetolog hvor hun fik ansigtsbehandling samt en fuldkropsmassage. Derefter, stadig med bind for øjnene førte jeg hende hen til en plads hvor der er et springvand og der havde vi legnet op med champagne, lidt chips og andet.

Jeg fik alle tøser til at tage en personlig gave med til bruden hver, som hun så fik overrakt på stedet. Her lavede vi også lidt gæt og grimasser, til stor morskab ikke kun for os med også for de forbigående..det var sjovt. (husk altid at inkluder tegnefilmsfigurer så som anders and i legen, det er vildt sjovt!)

Der var en af pigerne der havde købt en venindebog til hende, i ved en af dem hvor der står hvad en ynglings ting er osv, det var faktisk rigtig sjovt og alle skrev i bogen. Det har hun fremover som minde om os alle sammen og om hendes PA. Samt alle de andre gaver, som hun både kunne grine og græde over.

Held og Lykke med planlægning

Katja

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

til min venindes po startede vi med brunch hjemme hos en af tøsserne, der efter blev vi alle kørt ud til et sted hvor vi skød med bue og pil, øksekast og menneske bordfodbold( det var faktist meget sjov) da vi var færdig der tog vi en tur en til kbh. hvor vi shoppede lidt, sejlede kanalrundfart og gik på cafe'er. vi endte aften på et diskotek...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej.

Jeg kan anbefale en dildoparty, hvilket er sjovt og hvor den kommende brud får lidt røg på den fede måde..

Jeg tager selv ud og demonstrer, så hvis du er interesseret kan du skrive tilbage til mig..

Jeanette

Hej

Det ville også have været en god idé hvis bruden ikke allerede havde holdt et par stykker.

Rikke

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hvis du bare ønsker nogle ideer, så kunne i ringe til Mohammed som ejer Kung Fu Toa, som er et træningssted for folk som træner kampsport, her er det thaiboxing, kickboxing og kung fu. I kunne evt få en prøve time bare jer tøser. det kan sagten aftales er jeg sikker på. Kung fu toa ligger nede ved banegården :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej alle

Jeg tillader mig at skrive en kommentar herinde på tords af at indlægget er rigtig gammelt - Jeg falder nemlig ofte over dette indlæg når det omhandler polterabend i Århus.

Siden dette indlæg er blevet skrevet er der kommer en masse nye og spændende muligheder i århus, og i blandet disse finder du Eventhall (link) som er et stort aktivitetscenter i århus, med rigtig mange aktiviteter som er rigtig gode til polterabend.

Jeg kan blandt andet nævne: MEGAfodbold, Bungeebasket, Gladiatorkamp, SUMOdragter eller helt gammeldags paintball! (Der er endvidere indbygget bar, så det hele bliver lidt sjovere).

Hilsen Alex

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer