sissse

Verdens længste bryllupsplanlægning

271 posts in this topic

Hej Anna - jeg har ikke fået skrevet til dig, men jeg har faktisk selv fundet kjolen.

Det er denne:

(Maggie Sottero - model "Rasharna")

422848.jpg

Synes at den er helt fantastisk, men desværre kan den ikke prøves i DK :)

Hej Sisse

Er ellers færdig med min bryllupplanlægning og aktiviteten på BK er dalet, men skal til 2 bryllupper det næste år - og så er bk jo oså et fantastisk sted at finde inspiration til polterabend mv.

Faldt lige over din tråd, så vil da lige lægge en hilsen.

Det ser ud til at du har nogle super spændende og lækre ideer - skønt at I allerede har nogle af tingene på plads :cheerleader3:

og hvad der sker på BK, bliver på BK - så hvis der er noget der skal være en overraskelse, skal jeg nok lade være med at sige noget :thumbsupsmileyanim: .

Jeg vil bare sige, at jeg var til et bryllup sidste sommer - og jeg er 99 % sikker på at bruden havde den kjole på, som du er forelsket i.

Hvis du er interesseret, så send mig en PM, så skal jeg prøve at sende nogle billeder af kjolen til dig, så du kan se den live (vil ikke lige lægge dem ind her)

Mange hilsner fra Marie

0

Annonce ♥

Hey hey hey....

Åååh dagen er bare gået uden min tilstedeværelse :cheerleader3: Jeg er lige vågnet op til dagen der er gået - har forsøgt at sove mig fra en rigtig grim omgang migræne og det ser faktisk ud som om at den er på retur :cheerleader3:

Jeg er gået total i selvsving med det spinning - så har faktisk fået trænet 5 gange på en uge og jeg har det bare skønt med mig selv.

Det eneste relevante nye er vist at M og jeg var ude at se på ringe i lørdags og blev enige om at det skal være loveringe fra Ole Lynggaard. M har besluttet sig for hvilken en han vil have, så nu mangler vi bare at jeg beslutter mig, men der er jo goooood tid.

Hvordan går det med dig?

Krammer fra øen i midten

HVOR ER DU BARE MEGA MONSTER SEJ! !

Det der spinning har jeg en plan om at få prøvet når jeg lander omkring de 100 kg, men buskortet er blevet sagt op og de 12 km frem og tilbage på cykel må da lugte lidt af spinning ;)

Jeg har lurret på jeres ringe og jeg kan SÅ godt forstå jeres valg! Ringene er også en af vores dyreste poster, vi skal jo gå og kigge på dem længe..

Jeg har lidt travlt, jeg har lavet en milliard aftaler i denne uge OG jeg skal lave en 3D kage til på lørdag, griner... så jeg er spændt hårdt for! Men jeg har så heller ikke andre aftaler end en tur til lægen i de kommende uger. Jeg fik mit B12 skud i fredags og jeg kan godt mærke energien og ikke mindst overskudet komme tilbage. Jeg kan tænke konstruktivt igen, og ikke mindst så fik jeg gjort hele lejligheden ren, griner..

migræne er altså en grim ting! Jeg får let hovepine når jeg ikke husker væske i løbet af dagen. Hvilket jeg er slem til at glemme her efter operationen. Men men, jeg kryssede en magisk linje, et vægttab op 20 kg siden operationen :) Ham den personlige træner mener godt 'vi' kan barberer 25 mere af inden brylluppet, gnæk!

Sender smukke solskinstanker!

Knus

Arh - endelig en der forstår det med ringene... de er altså bare så lækre.

Jeg er sipelthen blevet BIDT af det spinning - jeg er total høj efter hver time. Idag skal jeg til Pilates, glæder mig rigtig meget til at se hvad det er for nowet :thumbsupsmileyanim: Så nu håber jeg altså snart at vægten følger med den rette vej... blev ikke vejet i tirsdags da jeg jo havde mega migræne-anfald. Men så håber jeg bare på at der er DOBBELT UP på næste tirsdag.

Hvor er det dejligt at høre at humøret er vendt igen og at overskuddet igen er kommet tilbage :cheerleader3: Det må du virkelig også have haft brug for med alle de ting du skal lige i øjeblikket, for ikke at nævne dit speciale...phew det må være monster sejt at komme igennem :cheerleader3:

MEGA KANON MONSTER SEJT gået med vægttabet - du er altså bare sej :) sej :td: sej :td: Og jeg er sikker på at du nok skal nå at tabe dig de yderligere kilo inden brylluppet - uuuuh altså hvor jeg bare er sikker på at du bliver det smukkeste den dag. Er der forøvrigt noget nyt mht. kjole?

Nå nu vil jeg igang med at rydde hytten inden M og Bertil kommer hjem... bøger har altså en mærkværdig tendens til at blive spredt i HELE huset :cheerleader3:

Kæmpe krammer herfra den skønne grønne ø i midten (y)

0

Hej Anna - jeg har ikke fået skrevet til dig, men jeg har faktisk selv fundet kjolen.

Det er denne:

422848.jpg

Synes at den er helt fantastisk, men desværre kan den ikke prøves i DK :td:

Hej Sisse

Er ellers færdig med min bryllupplanlægning og aktiviteten på BK er dalet, men skal til 2 bryllupper det næste år - og så er bk jo oså et fantastisk sted at finde inspiration til polterabend mv.

Det ser ud til at du har nogle super spændende og lækre ideer - skønt at I allerede har nogle af tingene på plads :cheerleader3:

og hvad der sker på BK, bliver på BK - så hvis der er noget der skal være en overraskelse, skal jeg nok lade være med at sige noget :thumbsupsmileyanim: .

Jeg vil bare sige, at jeg var til et bryllup sidste sommer - og jeg er 99 % sikker på at bruden havde den kjole på, som du er forelsket i.

Hvis du er interesseret, så send mig en PM, så skal jeg prøve at sende nogle billeder af kjolen til dig, så du kan se den live (vil ikke lige lægge dem ind her)

Mange hilsner fra Marie

Hej Marie

Det kan godt være at man er godt gift men derfor bliver man vel ikke træt af at se på brudekjoler? :) Jeg føler ihvertfald at ejg kunne blive ved forevigt. Det er faktisk ret farligt når an sidder og prøver på at lave noget mere studierelevant - min læsemakker har også sagt at han tror at jeg skal læse til weddingplanner i stedet for :td:

Det ville være rigtig hyggeligt hvis du kigger forbi min tråd når du ved lejlighed "kommer forbi" - så jeg er rigtig glad for at det skrevne ord bare bliver imellem dig og mig :)

Nå jeg vil i gang med at læse om embedsmændenes ytringsfrihed - glæder mig til at se kjolen.

Kh Sisse

0

Det er denne:

422848.jpg

Synes at den er helt fantastisk, men desværre kan den ikke prøves i DK :rolleyes:

Hej Sisse

og hvad der sker på BK, bliver på BK - så hvis der er noget der skal være en overraskelse, skal jeg nok lade være med at sige noget :cheerleader3: .

Mange hilsner fra Marie

Hej Marie

Det kan godt være at man er godt gift men derfor bliver man vel ikke træt af at se på brudekjoler? :bearhug: Jeg føler ihvertfald at ejg kunne blive ved forevigt. Det er faktisk ret farligt når an sidder og prøver på at lave noget mere studierelevant - min læsemakker har også sagt at han tror at jeg skal læse til weddingplanner i stedet for :)

Det ville være rigtig hyggeligt hvis du kigger forbi min tråd når du ved lejlighed "kommer forbi" - så jeg er rigtig glad for at det skrevne ord bare bliver imellem dig og mig :sm:

Nå jeg vil i gang med at læse om embedsmændenes ytringsfrihed - glæder mig til at se kjolen.

Kh Sisse

Har lige sendt dig en PM :-).

Nej, man bliver ALDRIG træt af at kigge på kjoler - jeg gør ikke i hvert fald - jeg ville ønske jeg skulle giftes igen, så jeg kunne have mulighed for at have en skøn kjole på igen :-).

Jeg synes i hvert fald, at der er suuuper mange lækre kjoler i din tråd - lige min stil :-).

uhhh....og de manolo'er er da bare for lækre lækre lækre :-) - synes også det kunne være fedt og anderledes med blå sko.

Jeg havde selv bronzefarvede stiletter fra Bruuns Bazaar, ret fine - og som kan bruges til andet end bryllup (selvom jeg dog kun har haft dem på én gang siden, men kan jo nå det endnu ;-).

Ja, har også overvejet det med at blive weddingplaner ;-) - BK kan i hvert fald tage ret meget af ens tid og det er meget mere spændende end de ting man burde lave.

0

Annonce ♥

Hej

Du får lige en hilsen. Kan se der er mange ligheder i vores planlægning, fx blå sko, kort kjole, love ring og at vi bor på Fyn. :cheerleader3:

Fandt et par kjoler til dig i kort/tyl -stilen. De er alle fra Hanne Pia Copenhagen

post-14804-1236379529.jpg

post-14804-1236379550.jpg

post-14804-1236379561.jpg

post-14804-1236379575.jpg

0

Hej

Du får lige en hilsen. Kan se der er mange ligheder i vores planlægning, fx blå sko, kort kjole, love ring og at vi bor på Fyn. :bearhug:

Fandt et par kjoler til dig i kort/tyl -stilen. De er alle fra Hanne Pia Copenhagen

Jamen så kan vi da i det mindste blive enige om hvad god smag er :cheerleader3: Må hellere lige ind i din tråd så...

Har faktisk set på Hanne Pias kjoler tidligere, men synes måske de ser lidt "skrabede" ud - hvis du forstår hvad jeg mener?! Det er ligesom om at der mangler nogle lag eller noget... svært at forklare... synes bare ikke at de ser helt færdige ud - men kjolerne er ellers fede hvis bare de fik det sidste finish.

Andre indspark modtages med gerne :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Det er nogle lækre kjoler, der bliver vist....wow...

Glæder mig til at se, hvad du ender ud i...

Alt vel ellers? :cheerleader3:

Ja der er fantastisk mange lækre kjoler samlet her... tror at jeg er ude i en kjoleidentitetskrise - kort - lang? Tyl - ikke tyl? Stor kjole - slim kjole? Overdådig kjole - minimalistisk kjole? GODT AT JEG HAR LAAAAANG TID TIL AT BESLUTTE MIG I :cheerleader3:

Alt ser fint ud her - jeg er blevet bidt af det spinning - har været afsted 8 gange på de 11 dage jeg har være tilmeldt, så mon ikke det giver pote, når det er kombineret med kost efter DDV?! Ellers så ved jeg snart ikke hvad der skal til.

Lige pt er jeg på uni for at lave noget materialeindsamling til en opgave - har været til spinning en times tid her til morgen, så alt i alt har jeg vist ret god samvittighed både på den ene og på den anden front.

Hvad med dig?

Kh Sisse

0

Annonce ♥

Alt vel ellers? :bearhug:

Ja der er fantastisk mange lækre kjoler samlet her... tror at jeg er ude i en kjoleidentitetskrise - kort - lang? Tyl - ikke tyl? Stor kjole - slim kjole? Overdådig kjole - minimalistisk kjole? GODT AT JEG HAR LAAAAANG TID TIL AT BESLUTTE MIG I :cheerleader3:

Alt ser fint ud her - jeg er blevet bidt af det spinning - har været afsted 8 gange på de 11 dage jeg har være tilmeldt, så mon ikke det giver pote, når det er kombineret med kost efter DDV?! Ellers så ved jeg snart ikke hvad der skal til.

Lige pt er jeg på uni for at lave noget materialeindsamling til en opgave - har været til spinning en times tid her til morgen, så alt i alt har jeg vist ret god samvittighed både på den ene og på den anden front.

Hvad med dig?

Kh Sisse

Wow hvor er du aktiv...herligt! Du skal nu også give din krop lidt ro...og tid til at restituere sig... :cheerleader3: Men man bliver bidt at spinning ikke?

Jeg er udd. instruktør både i aerobic og spinning...tog spinningen sidst...og efter at jeg tog den udd. orkede jeg faktisk ikke undervise i aerobic længere...det kedede mig. Nu har jeg ikke tid til at undervise, så bliver undervist - herligt som man i spinning kan presse sig selv - også på en begynder-time.

Så jeg er fuldt ud forstående for din iver!!! Og jo - jeg tror kg. rasler af dig...gid jeg havde samme engagement.

Jeg har lige meldt mig ud af Fitness.dk. Træner på arb. og vil melde mig ind i Equinox igen, da det ligger tættere på mit hjem. Desuden træner en veninde dér, og selvom jeg som udgangspunkt træner alene, er det hyggeligt at have muligheden for at spinne sammen med hende. Jeg har så desværre ikke fået meldt mig ind endnu...men det kommer snart.

Jeg har fået løbet her til morgen...bedre end ingenting. Kosten har fint fulgt med i starten af dagen, men her for en lille halv time siden, smagte jeg et lille stk. (skar noget af kanten af for at tilrette) mudcake...øv hvor jeg ærger mig nu og føler mig utilpas. Ville ønske jeg kunne finde min rygrad frem igen...

Dagen i dag er blevet brugt til noget praktisk. Har fuget nogle af listerne i gangen, mens kæresten har knoklet med badeværelse. Skulle så ud og lufte prinsessen, så måtte stoppe midt i det hele med malerarb. Skal færdiggøre det senere og efterfølgende lige male panelerne.

Så har jeg fået bagt en mudcake og har en sund lasagne i ovnen...lavet med gulerødder, pastinak, løg, kød og tomat + b-sauce på skummetmælk og olie frem for fed mælk og smør. På toppen er lagt noget parmesan...ikke helt sundt, men... og så lidt broccoli til...og ét enkelt glas rødvin. Så må det også være det for i dag.

Ville have kastet mig ud i at lægge fondant på kagen, men havde lige glemt at lave smørcreme....fnis...og så hæfter det jo slet ikke... Så nu er kagen i køleren...smørcremen og fondant laves i morgen.

Hvad skal du ellers lave resten af weekenden?

Kan alt for godt følge dig mht. kjolerne iøvrigt... Det er også svært, når du knokler på for at tabe dig...for så skal man jo vente med at vælge... Hm...lige pludselig tænker du: "det er den!!"....

0

Hvad med dig?

Kh Sisse

Wow hvor er du aktiv...herligt! Du skal nu også give din krop lidt ro...og tid til at restituere sig... :cheerleader3: Men man bliver bidt at spinning ikke?

Jeg er udd. instruktør både i aerobic og spinning...tog spinningen sidst...og efter at jeg tog den udd. orkede jeg faktisk ikke undervise i aerobic længere...det kedede mig. Nu har jeg ikke tid til at undervise, så bliver undervist - herligt som man i spinning kan presse sig selv - også på en begynder-time.

Så jeg er fuldt ud forstående for din iver!!! Og jo - jeg tror kg. rasler af dig...gid jeg havde samme engagement.

Jeg har lige meldt mig ud af Fitness.dk. Træner på arb. og vil melde mig ind i Equinox igen, da det ligger tættere på mit hjem. Desuden træner en veninde dér, og selvom jeg som udgangspunkt træner alene, er det hyggeligt at have muligheden for at spinne sammen med hende. Jeg har så desværre ikke fået meldt mig ind endnu...men det kommer snart.

Jeg har fået løbet her til morgen...bedre end ingenting. Kosten har fint fulgt med i starten af dagen, men her for en lille halv time siden, smagte jeg et lille stk. (skar noget af kanten af for at tilrette) mudcake...øv hvor jeg ærger mig nu og føler mig utilpas. Ville ønske jeg kunne finde min rygrad frem igen...

Dagen i dag er blevet brugt til noget praktisk. Har fuget nogle af listerne i gangen, mens kæresten har knoklet med badeværelse. Skulle så ud og lufte prinsessen, så måtte stoppe midt i det hele med malerarb. Skal færdiggøre det senere og efterfølgende lige male panelerne.

Så har jeg fået bagt en mudcake og har en sund lasagne i ovnen...lavet med gulerødder, pastinak, løg, kød og tomat + b-sauce på skummetmælk og olie frem for fed mælk og smør. På toppen er lagt noget parmesan...ikke helt sundt, men... og så lidt broccoli til...og ét enkelt glas rødvin. Så må det også være det for i dag.

Ville have kastet mig ud i at lægge fondant på kagen, men havde lige glemt at lave smørcreme....fnis...og så hæfter det jo slet ikke... Så nu er kagen i køleren...smørcremen og fondant laves i morgen.

Kan alt for godt følge dig mht. kjolerne iøvrigt... Det er også svært, når du knokler på for at tabe dig...for så skal man jo vente med at vælge... Hm...lige pludselig tænker du: "det er den!!"....

Vildt at du er instruktør i spinning - har mere end en gang tænkt hvor stort et fysisk overskud man skal have for at spinne og coache samtidig - dét kan jeg altså ikke... Noget lidt pudsigt jeg har lagt mærke til er at det er som om at jeg sveder mere og mere for hver gang jeg spinner - er det normalt? Første gang var jeg total overophedet, men det var som om at varmen blev inde i min krop - nu er det som om at varmen kommer ud i for af sved... er det ikke lidt sært?

Jeg glæder mig rigtig rigtig meget til den dag hvor jeg bare kan løbe en tur - det bliver bare først når jeg har tabt mig en del kg. Tror dog ikke at mine sesser gider med.... de er sådan lidt bestemte i det :)

Ååååh du giver mig altså dårlig samvittighed med de paneler - jeg mangler at male en dørkarm jeg var gået i gang med :rolleyes: Og så har vi lige fået lavet ovenlysvinduer jo, så de skal også grundes og males.... eeeh altså.

Lyder lækkert med kagen - jeg har bagt en lækker Nigella chokoladekage og nogle citronsmåkager... må indrømme at jeg har smagt begge dele, men kun ganske lidt. Småkagerne er SÅ nemme og så er de mums.

Nå manden kalder - jeg skal ind og ligge ugens shoppingsynder af :blink::unsure:

KH Sisse

Ps. ha en dejlig weekend - vi tager i zoo imorgen, så dørkarme og vinduer må vente :sm:

0

Sender lige en hurtig tanke til øen i midten :cheerleader3:

Jeg har stået i køkkenet hele dagen og alle mine kageting står spredt i hele stuen, griner.. når der er styr på kage, køkken og kageudstyr, så glæder jeg mig til at svare dig ;)

Hav en skøn tur til zoo!

ps, fordelen ved alm. nyttigt boligforeninger er at man ikke skal male karme og den slags selv :cheerleader3: Ulempen, underboer, men det er en anden historie ;)

0

Hvad med dig?

Kh Sisse

Vildt at du er instruktør i spinning - har mere end en gang tænkt hvor stort et fysisk overskud man skal have for at spinne og coache samtidig - dét kan jeg altså ikke... Noget lidt pudsigt jeg har lagt mærke til er at det er som om at jeg sveder mere og mere for hver gang jeg spinner - er det normalt? Første gang var jeg total overophedet, men det var som om at varmen blev inde i min krop - nu er det som om at varmen kommer ud i for af sved... er det ikke lidt sært?

Man lærer med tiden at spinne og coache...det er fedt at lægge et program til folk og så se, at det rent faktisk kræver noget af dem. Fnis...."elsker at pine folk".

Hvad angår sveden så er det sådan, at jo bedre form man kommer i, des mere sveder man. Som det er for dig, er din krop ved at vænne sig til det fysiske og dermed lærer den at svede. Så det er ganske normalt...den er nu ved at lære at afgive varmen på en hensigtsmæssig måde. Tillykke - og nyd det. Jeg synes, det bedste er, når man sveder helt vildt og kan mærke, at man har ydet maksimalt. (Jeg er sådan én, der bliver helt rød i hovedet, når jeg har svømmet...og jeg sveder længe efter!! Men det er fedt...).

Jeg glæder mig rigtig rigtig meget til den dag hvor jeg bare kan løbe en tur - det bliver bare først når jeg har tabt mig en del kg. Tror dog ikke at mine sesser gider med.... de er sådan lidt bestemte i det :rolleyes:

Det er befriende at løbe...men det tog mig lidt tid at lære at kunne lide det. Jeg vejede selv lidt mere, end jeg gør i dag, da jeg startede, og det gjorde, at jeg følte mig tung. Nu er det blevet lidt bedre - og det hjælper når min hund er med. Sesserne skal vel bare vænne sig til det? De kan vel godt lide at suse rundt i skoven og snuse...eller?

Ååååh du giver mig altså dårlig samvittighed med de paneler - jeg mangler at male en dørkarm jeg var gået i gang med :blink: Og så har vi lige fået lavet ovenlysvinduer jo, så de skal også grundes og males.... eeeh altså.

Altså....dårlig samvittighed kan man ikke bruge til noget (siger jeg, der lider af kronisk dårlig samvittighed). Du når ikke panelerne lige i øjeblikket, men én eller anden dag, hvor du har overskuddet, bliver de malet. Lige nu når du så meget andet...

Lyder lækkert med kagen - jeg har bagt en lækker Nigella chokoladekage og nogle citronsmåkager... må indrømme at jeg har smagt begge dele, men kun ganske lidt. Småkagerne er SÅ nemme og så er de mums.

Lyder nu heller ikke helt tosset med småkager og kage. Jeg skal dog passe på, hvad jeg kommer i hovedet, og jeg bliver let fristet, så det dur ikke, hvis jeg bager for meget...

Nå manden kalder - jeg skal ind og ligge ugens shoppingsynder af :unsure:-HAHA-

God arbejdslyst :)

KH Sisse

Ps. ha en dejlig weekend - vi tager i zoo imorgen, så dørkarme og vinduer må vente :sm:

Edited by Lus
0

Annonce ♥

Hej skønne pige fra øen i midten...

Solen skinner her i Københvn - sender en bunke stråler i din retning. Hvor det dog bare smitter med din entusiasme vedr. træningen...åh...for helt vildt lyst til selv at suse op på cyklen. Når det desværre ikke i dag udover, at jeg tager min tohjulede med i toget til Hvd.banen og cykler så derfra til Amager, hvor jeg skal jobbe. Lidt må det da give.

En helt enormt bedårende kjole, du har indsat et link af... Wow... Hvem der bare kunne kravle ned i en sådan... Men jeg forstår dig helt igennem mht. kjolen!!

Har du det selv godt? Du lyder til at have fået væsentligt mere energi efter, at du har kastet dig ud i træningen. Tænker lidt på den tråd, hvor du er meget hård ved dig selv, når du skal beskrive dig. Iøvrigt - for at bakke op om Stine-Helenes udsagn, så er vi smukke - alle og én på hver vores måde...og bliver det mere og mere med alderen. Iøvrigt så ser du altså meget skøn ud på dit billede...så helt så hård tror jeg ikke, du behøver at være ved dig selv.

Og iøvrigt - din tråd giver så megen glæde for læseren...i hvert tilfælde for mig.

Med denne lille note, må du have en forrygende dag!!

Knus

0

Annonce ♥

Hey beauty fra øen i midten!

Hvordan ser livet ud på en overskyet tirsdag?

Synes det var længe siden jeg havde set dig roame herinde, så ville lige smide sådan et par stykker her

:thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Hey hey hey....

Åååh dagen er bare gået uden min tilstedeværelse :cheerleader3: Jeg er lige vågnet op til dagen der er gået - har forsøgt at sove mig fra en rigtig grim omgang migræne og det ser faktisk ud som om at den er på retur :thumbsupsmileyanim:

Jeg er gået total i selvsving med det spinning - så har faktisk fået trænet 5 gange på en uge og jeg har det bare skønt med mig selv.

Det eneste relevante nye er vist at M og jeg var ude at se på ringe i lørdags og blev enige om at det skal være loveringe fra Ole Lynggaard. M har besluttet sig for hvilken en han vil have, så nu mangler vi bare at jeg beslutter mig, men der er jo goooood tid.

Hvordan går det med dig?

Krammer fra øen i midten

Hey!

Hvilken kjole er det du eftersøger?

Anna

Det er denne:

422848.jpg

Synes at den er helt fantastisk, men desværre kan den ikke prøves i DK :back2topic:

Hej sisse... :cheerleader3:

Nu er det jo en Maggie-kjole (min yndlings brudekjole designer) ;) ...så denne kjole kender jeg godt og har selv overvejet den-den er fantastisk!!!

Har du prøvet at forhøre dig hos House of Brides??? De har hendes kjoler og de har flere end dem du kan se på deres hjemmeside...såååå det kunne da være at du var heldig!!! :thumbsupsmileyanim:

Jeg forelskede mig jo så meget i en kjole fra Maggie Sottero, som jeg heller ikke troede de havde i DK, men det havde de faktisk...(dog var den lige blevet solgt!) :cheerleader3: ...så jeg har taget chancen og bestilt den hjem!

Kh Majken

0

Hey beauty fra øen i midten!

Hvordan ser livet ud på en overskyet tirsdag?

Synes det var længe siden jeg havde set dig roame herinde, så ville lige smide sådan et par stykker her

:thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Hey hey hey....

Åååh dagen er bare gået uden min tilstedeværelse :cheerleader3: Jeg er lige vågnet op til dagen der er gået - har forsøgt at sove mig fra en rigtig grim omgang migræne og det ser faktisk ud som om at den er på retur :thumbsupsmileyanim:

Hvordan går det med dig?

Krammer fra øen i midten

Hey!

Hvilken kjole er det du eftersøger?

Anna

Det er denne:

422848.jpg

Synes at den er helt fantastisk, men desværre kan den ikke prøves i DK :back2topic:

Hej sisse... :cheerleader3:

Nu er det jo en Maggie-kjole (min yndlings brudekjole designer) ;) ...så denne kjole kender jeg godt og har selv overvejet den-den er fantastisk!!!

Har du prøvet at forhøre dig hos House of Brides??? De har hendes kjoler og de har flere end dem du kan se på deres hjemmeside...såååå det kunne da være at du var heldig!!! :thumbsupsmileyanim:

Jeg forelskede mig jo så meget i en kjole fra Maggie Sottero, som jeg heller ikke troede de havde i DK, men det havde de faktisk...(dog var den lige blevet solgt!) :cheerleader3: ...så jeg har taget chancen og bestilt den hjem!

Kh Majken

Tusind tak for tippet - har desværre allerede været i kontakt med HOB - de fører ikke længere kjolen, men kan sagtens skaffe den hjem. Så forpligtiger jeg mig så bare til at købe den også.... Synes at det er lidt svært - måske ligner jeg en lille fed hobbit i den når jeg får den på og det er måske ikke lige det der "spiller" på ens bryllupsdag... men jeg overvejer seriøst at få en eller anden kineser til at sy den... Glæder mig rigtig meget til at se dig i din - har været inde og lure kjolen til morges... den er smuk!

0

422848.jpg

Synes at den er helt fantastisk, men desværre kan den ikke prøves i DK :thumbsupsmileyanim:

Tusind tak for tippet - har desværre allerede været i kontakt med HOB - de fører ikke længere kjolen, men kan sagtens skaffe den hjem. Så forpligtiger jeg mig så bare til at købe den også.... Synes at det er lidt svært - måske ligner jeg en lille fed hobbit i den når jeg får den på og det er måske ikke lige det der "spiller" på ens bryllupsdag... men jeg overvejer seriøst at få en eller anden kineser til at sy den... Glæder mig rigtig meget til at se dig i din - har været inde og lure kjolen til morges... den er smuk!

Altså synes virkelig den er så smuk den kjole, men uff hvor træls, at man skal forpligte sig til noget, som man ikke en gang har prøvet, selvom jeg er ganske sikker på, at der slet ikke vil være noget "fed hobbit" over dig, hvis du kom i sådan en sag :thumbsupsmileyanim:

Håber virkelig at du finder den smukkeste kjole på hele jorden, som passer lige til dig og dit dejlige væsen :cheerleader3:

0