Sign in to follow this  
Followers 0
Guest fenris

Feststeder i Østjylland

8 posts in this topic

Er endt i firmaets festudvalg for næste års julefrokost ... så det er jo med allerede at komme igang..

Tænkte straks, at herinde må folk da kende nogen feststeder :ilovebryllupsklar:

Der er et par krav:

Der skal være plads til ca 100 personer samt efterfølgende musik/dans

Skal ligge i østjylland

Der skal være tale om et helaftensarrangement, dvs der skal sørges for mad og drikkevarer ad libitum.

Der skal være overnatningsmulighed enten på stedet eller meget tæt ved (og nej - spejderhytter vil ikke falde i god jord)

Må selvfølgelig godt være et lidt "anderledes" sted, men kvaliteten skal være i top

Og så skal stedet selvfølgelig kunne klare sådan en flok, der virkelig fester igennem

Så er der noget I kan/vil foreslå at kigge på?

0

Annonce ♥

prøv turbinehallen.dk

man kan godt nok ikke overnatte på stedet men det ligger på havnen i Århus så det er i gå afstand til div. hoteller etc.

0

Nu laver vi godt nok mest på Sjælland og på Fyn men Helnan Marselisborg i Århus går I ikke galt i byen med og der er de faciliteter du efterlyser. Men et anderledes sted kan man ikke betegne det som.

Nu siger du godt nok Østjylland men af vores faste kunder er Kursuscentre.dk (Dansk Folkeferie) i Middelfart og de har også rammerne til at kunne lave et godt arrangement for jer.

0

Turbinehallen er et godt forslag - tror allerede den er på festudvalgets liste :-) Århus har masser af hoteller, så det er helt fint.

Helnan Marselis vil jeg tage med i udvalg... Middelfart er udelukket (østjylland er et krav ... desværre :-)

0

Annonce ♥

Og så skal stedet selvfølgelig kunne klare sådan en flok, der virkelig fester igennem

Jeg kan sige at da jeg spillede bryllupsfest ovre på Helnan Marselisborg lukkede jeg ned kl. 5.30 og der var ingen sure miner overhovedet fra tjenere o.l. og mig bekendt var der heller ikke noget overbetaling. Den var bestemt ikke gået i Copenhagen city, og det kan selvfølgelig have ændret sig (det er et par år siden) men hvis ikke så kan de sagtens klare sådan en flok og meget mere. Det er sjældent at firmafester strækker sig meget ud over kl. 4 og mange slutter allerede ved 2-3 tiden. :cheerleader3:

0

Gjerrild Kro

Nu ved jeg ikke helt hvad det er du leder efter, men jeg har været til mange forskellige slags fester på Gjerrild Kro, og har også overnattet der flere gange i forbindelse med fester (både bryllup, reception, fødselsdagsfester...). Deres mad smager himmelsk (specielt deres nøddetærte til dessert!), betjeningen er i top, og overnatningen er rigtig fin - til rimelig priser, når det er i forbindelse med fest.

0

Gjerrild Kro

Nu ved jeg ikke helt hvad det er du leder efter, men jeg har været til mange forskellige slags fester på Gjerrild Kro, og har også overnattet der flere gange i forbindelse med fester (både bryllup, reception, fødselsdagsfester...). Deres mad smager himmelsk (specielt deres nøddetærte til dessert!), betjeningen er i top, og overnatningen er rigtig fin - til rimelig priser, når det er i forbindelse med fest.

kan kun slutte mig til at anbefale Gjerrild kro. de er suber gode, og hyggelige værelser.

ellers så prøv kattegatcenteret. det er der vi holde vores bryllupsfest :yeah: det er i hvertfald anderledes og et spændene sted. De er også rigtig gode, og har konkuranse dygtige priser.

0

Eller restauranten i Tivoli Friheden - lækkert og anderledes.

Svostrup kro, Århus teater, Svineriet i Mejlgade, Sophiedal gods.........

0

Annonce ♥