meretecarsten

brudekjole butikker

7 indlæg i dette emne

jeg er begyndt jagten på min brudekjole, og så ville jeg hører om der var nogen der kender til nogen butikker hvor jeg kan prøve kjoler, jeg kender selv til Freja brudekjoler i Viborg, brud og festgården, og humlum kjoler, er der andre der kender nogen steder, ved der lægger en når man kører fra Viborg og så til Vejle men kan bare ikke finde den inde på nettet....

på forhånd tak....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kennedys er lige flyttet til Sabro så det er ikke så langt væk. Jeg købte min kjole, da de holdte til i Assentoft og lokalerne skulle være endnu bedre nu. Servicen er helt i top. Og Signe Marie er god til at finde en kjole, der passer til ens krop. Jeg var der ca. 2 timer og prøvede de kjoler jeg ville.

Smukbrud ligger i Kjellerup.

Hvidbrud i Skødstrup ved Århus.

Bruden i Odder.

Det var lige dem jeg kan komme i tanke om pt. Skal I giftes i Viborg? :cheerleader3:

Redigeret af Anettebh
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
jeg er begyndt jagten på min brudekjole, og så ville jeg hører om der var nogen der kender til nogen butikker hvor jeg kan prøve kjoler, jeg kender selv til Freja brudekjoler i Viborg, brud og festgården, og humlum kjoler, er der andre der kender nogen steder, ved der lægger en når man kører fra Viborg og så til Vejle men kan bare ikke finde den inde på nettet....

på forhånd tak....

Der er også askepot modeller i Horsens askepot-modeller.dk

Venlig hilsen

Laila

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt brudekjole i Ma-Griff i Herning og de var supergode til at hjælpe. Det er kjoler som jeg ikke syntes at have set her inde, men det er flotte kjoler.

På www.kleemeier.com kan du se nogel af de kjoler de sælger.

Tror nok man kan komme der uden at have bestilt tid.

Antonettes brudekjoler er ved at lukke og derfor er der ikke så mange kjoler tilbage.

I Gittes fest og brud i Hammerum har de udsalg i denne tid.

Håber du kan bruge dette til noget.

Hilsen

Susanne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg har købt brudekjole i Ma-Griff i Herning og de var supergode til at hjælpe. Det er kjoler som jeg ikke syntes at have set her inde, men det er flotte kjoler.

På www.kleemeier.com kan du se nogel af de kjoler de sælger.

Tror nok man kan komme der uden at have bestilt tid.

Antonettes brudekjoler er ved at lukke og derfor er der ikke så mange kjoler tilbage.

I Gittes fest og brud i Hammerum har de udsalg i denne tid.

Håber du kan bruge dette til noget.

Hilsen

Susanne

hej. Susanne.Det kan da godt være at antonettesbrudekjoler er ved at lukke men at der ikke er så meget at vælge, imellem er nu ikke rigtig da jeg har været der i lørdags og fandt min dejlige brudekjole.hun lukke da heller ikke sådan her og nu . jeg vil tro at der er langt over hundrede brudekjoler at vælge imellem.men kan jo spørge når man ringe og bestille tid.
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer