Sarah77

Guf i Fakta

23 posts in this topic

Til jer der ikke får eller gider at læse reklamer så tjek lige den lokale Fakta-butik ud: der er alverdens bryllupsrelateret gejl i denne uge (se evt. sidste side i deres tilbudsavis) :cheerleader3::unsure::denmarkflag:

Edited by barbara77
0

Annonce ♥

He he fór selv herind for at berette om selvsamme.. skide godt barbara77

Jeg skal ihvertfald selv tømme min fakta for lidt forskelligt..

Derudover er der i netto poser med mentos i løs vægt, både mint og frugt, samt små ruller, god idé til gaveæsker tænker jeg... :cheerleader3:

Mette

Edited by Mette & Lars
0

He he fór selv herind for at berette om selvsamme.. skide godt barbara77

Jeg skal ihvertfald selv tømme min fakta for lidt forskelligt..

Derudover er der i netto poser med mentos i løs vægt, både mint og frugt, samt små ruller, god idé til gaveæsker tænker jeg... :unsure:

Mette

Er det i deres tilbuds avis....??? Jeg skal hvist både i Fakta og Netto kan jeg se på det hele :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

eeejjjjjjjjjjjjj havede de åbent i dag, øv det skulle jeg have vist øv øv øv, når men jeg må afsted i morgen og håbe på at der ikke er mange her fra der skal have det samme som mig... xxx

0

Hej piger.

Så er jeg allerede tilbage efter min tur i fakta! Der gik lige 10 min fra jeg havde læst dette indlæg til jeg stod i Fakta. I er bare guld værd piger :)

Jeg har fået købt gaveæsker (jeg havde nogen i forvejen, men jeg kan bedre lide disse, så de andre sælger jeg bare)

Derudover har jeg købt kort og kuverter til indbydelserne og kort og kuverter til takkekort. Desværre fandt jeg ingen gæstebog, men det finder jeg et andet sted en heldig gang.

Tusind tak piger.... uden jer, kunne vi andre jo ikke nyde disse gode tips. jeg ligger hjemme med influenza, så jeg har sovet i stort set 5 dage og har slet ikke kigget på reklamerne. I dag har jeg det bedre, og jeg havde det bestemt helt fint, da jeg pludselig læste jeres indlæg, så afsted med mig :rolleyes: også selvom at de indebar, at jeg har stet i fakta med mascara rundt om øjnene og pjusket hår. Men billige bryllupskort skulle jeg altså have!! :shooter:

God dag til alle!!

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvilken str. gaveæsker har I købt ? Jeg har nemlig købt 7x7 blir de mon for store ? Skal også bruge dem som bordkort.

Jeg (læs min mor :ilovebryllupsklar:) har også købt 7x7, og de skal også bruges til bordkort... Jeg mener ikke, at de bliver for store, hvis der også skal være plads til at putte noget i dem...

0

Annonce ♥

Jeg har også gave æsker, dog ikke dem fra Fakta, men mine er på 5x5 og jeg syndes at de er passende. Havede tænkt mig at bruge dem som bordkort, men det er jeg vist ved at hoppe fra igen (man har vel en mening til man tager en ny)....

0

Hej

Jeg har købt de firkantede invitationer og matchende kuverter i Fakta... Er der nogle af jer der har erfaringer med at printe på de invitationer. Når de åbens er de lidt længere end a4 så de skal vel lægge i en a3 skuffe. Men kan man det når det ikke fylder så meget som A3?

Knus Milsen

0