Sign in to follow this  
Followers 0
Guest 81Nuser

Brudekjole

21 posts in this topic

Hej i skønne Zillaer :cheerleader3:

Jeg håber I kan hjælpe mig..

- Min kæreste og jeg skal vies d. 29 august i år, og jeg kom til at tænke på, hvornår jeg så skal begynde at se efter kjole, for at nå at finde den, få den rettet til osv.?

Jeg skal nok have en brudekjole i plus size,(er lille og tyk) - nogle der kan anbefale nogle steder i nærheden af Aalborg eller i Århus? Jeg har heller ikke noget imod at leje en kjole hvis det er..

Og lige et spørgsmål mere.. Hvordan gør man..-ringer man bare til brudebutikken og bestiller en tid eller..? :denmarkflag: -Pinligt, men er jo helt grøn på dette område..

Håber I kan give mig svar på mine spørgsmål..

:unsure: Nuser

0

Annonce ♥

Hej

Det er en rigtig god ide at ringe og bestille tid til kjoleprøvning, så man er sikker på at der er en til at hjælpe dig.. :cheerleader3:

Jeg kender desværre nogle af brudeforretningerne i Aalborg og Århus, da jeg kun har været i brudeforretninger i Horsens og Vejle, men har da fundet følgende:

Bridehouse

M.P. Bruunsgade 37 - 8000 Århus C

Supersmuk Couture

Ålborggade 22 - 8000 Århus C

Lilly Kjoler

Søndergade 70

8000 Århus C

HansenHøjmark Couture

Mølleå 10 - 9000 Aalborg

Lilly Kjoler

(v/Medborgerhuset)

Nørregade 9

9000 Aalborg

Jeg syntes da allerede at det er en god ide at komme ud og se på brudekjoler allerede nu, da der er udsalg..

Men ellers ville jeg sige at man gerne skal have sin brudekjole i hus en 3 måneder inden man skal giftes, men det er ikke et must..

Håber at det kan bruges..

Med venlig hilsen

Carina

Edited by carinaesp
0

Åhh.. Det ved jeg desværre ikke.. Jeg kender ikke nogen af butikkerne, men du kunne jo tjekke deres hjemmeside eller ringe til dem..

Jeg har fundet de fleste af adresserne fra indkøbsguiden her på siden ovre til højre under beklædning -> brudekjoler.. Derfra kan man klikke sig ind på deres hjemmesider..

Men jeg tror faktisk at mange generelt har kjoler i store størrelser...

Ellers ved jeg i hvert fald at Askepot Modeller i Horsens har kjoler i store størrelser og en anden som jeg ikke kan huske hvad hedder, men kan finde ud af det hvis det er.. Men det er ikke i Århus eller Aalborg..

Knuz

0

Annonce ♥

Tillykke med brylluppet.

Jeg ville nok begynde at kigge nu, hvis I skal giftes til august.

Her er en tråd med flere brudebutikker i nærheden af Viborg/Århus området.

Mht. Aalborgområdet ligger der en brudebutik i Sindal tæt ved Frederikshavn (Lucca bride).

Der ligger Holmenlundbrud i Hjallerup.

Der er Hald Brudekjoler i Aalborg.

Jeg boede i Frederikshavn indtil for kort tid siden, derfor ved jeg der ligger nogle der :cheerleader3:

Du kan se på deres hjemmeside om stilen er noget for dig, men ellers ring og bestil en tid til kjoleprøvning.

God fornøjelse :unsure:

Edited by Anettebh
0

Vi skal giftes 13.juni og jeg skal ud og kigge på kjole i næste weekend for første gang. Jeg er nok lidt sent ude men jeg havde ikke regnet med at skulle have en "rigtig" brudekjole til at starte med. Nu har jeg vundet en så jeg regner med at jeg kun skal ud den ene gang og kigge. Der hvor jeg skal hen siger de at man engang imellem kan forvente 3-4 mdr. leveringstid på kjolen så det er nok en god ide at begynde senest et halvt år før - måske lidt tidligere.

0

JEg er selv en str. 52 og har købt min kjole hos Lucca i Sindal. Fantstisk service og de rynker ikke på næsen over at man er større end normalen.

Jeg har fået en vidunderlig kjole, Alice, som giver en dejlig figur. Skal hente den på fredag.

Jeg ringede til dem for at bestille en tid til at prøve kjoler.

0

Tillykke med brylluppet.

Jeg ville nok begynde at kigge nu, hvis I skal giftes til august.

Her er en tråd med flere brudebutikker i nærheden af Viborg/Århus området.

Mht. Aalborgområdet ligger der en brudebutik i Sindal tæt ved Frederikshavn (Lucca bride).

Der ligger Holmenlundbrud i Hjallerup.

Der er Hald Brudekjoler i Aalborg.

Jeg boede i Frederikshavn indtil for kort tid siden, derfor ved jeg der ligger nogle der :cheerleader3:

Du kan se på deres hjemmeside om stilen er noget for dig, men ellers ring og bestil en tid til kjoleprøvning.

God fornøjelse :denmarkflag:

Ihh hvor dejligt!! :balloons: tak for de gode links,- tror lige jeg skal have ringet rundt og booket et par steder. :unsure:

:balloons: Nuser

0

Annonce ♥

JEg er selv en str. 52 og har købt min kjole hos Lucca i Sindal. Fantstisk service og de rynker ikke på næsen over at man er større end normalen.

Jeg har fået en vidunderlig kjole, Alice, som giver en dejlig figur. Skal hente den på fredag.

:cheerleader3: Det lyder som et godt sted,- tror jeg vil ringe til dem og booke en tid.. :unsure:

Ihh gid det var mig der allerede havde fundet min kjole.. - Ved du hvad prisklasse kjolerne ligger i deroppe?

:denmarkflag: Nuser

0

Åhh.. Det ved jeg desværre ikke.. Jeg kender ikke nogen af butikkerne, men du kunne jo tjekke deres hjemmeside eller ringe til dem..

Jeg har fundet de fleste af adresserne fra indkøbsguiden her på siden ovre til højre under beklædning -> brudekjoler.. Derfra kan man klikke sig ind på deres hjemmesider..

Men jeg tror faktisk at mange generelt har kjoler i store størrelser...

Ellers ved jeg i hvert fald at Askepot Modeller i Horsens har kjoler i store størrelser og en anden som jeg ikke kan huske hvad hedder, men kan finde ud af det hvis det er.. Men det er ikke i Århus eller Aalborg..

Knuz

Tak for din hjælp, tror jeg har fundet et par steder her i nordjylland som jeg vil besøge,- men :unsure: du ville hjælpe.

:cheerleader3: Nuser

0

Jeg har købt hos Marianne Carøe i Århus, og det var helt klart køreturen fra KBH værd...!!!

Jeg købte godt nok på udsalg og ved godt, at det ikke er de billigste kjoler - men servicen er helt i top, kjolerne fantastiske og du kan få syet din helt egen, hvis der ikke er en i den, der passer :rolleyes::):):)

0

Annonce ♥

:rolleyes: Det lyder som et godt sted,- tror jeg vil ringe til dem og booke en tid.. :)

Ihh gid det var mig der allerede havde fundet min kjole.. - Ved du hvad prisklasse kjolerne ligger i deroppe?

:shooter: Nuser

Jeg har givet 9500 for den, men den sidder vidunderligt, hvilken talje jeg får, Glæder mig til at skulle i den om 13 dage.

0

Hejsa, jeg arbejder selv i Lilly i Aalborg og jeg ved at nogle af vores modeller går op til en str. 56, så der er muligheder for både store og små :rolleyes:

Håber virkelig at du finder DRØMMEN for dig... :)

0

Hejsa, jeg arbejder selv i Lilly i Aalborg og jeg ved at nogle af vores modeller går op til en str. 56, så der er muligheder for både store og små :rolleyes:

Håber virkelig at du finder DRØMMEN for dig... :)

Fantastisk,- må hellere kigge ind til dig en dag :-)

:shooter: Nuser

0

først og fremmest tillykke med det forestående bryllup, vi skal giftes til maj.

jeg kan varmt anbefale www.askepot-modeller.dk som ligger i horsens

de har en hele kollektion som kun er for +størrelser dvs. at de kan ikke fåes i str. 36 m.m. og de er specialt fremstillet for og passe fyldige kvinder med noget til gården og gade (jeg er nemlig selv en +pige)

jeg har selv købt min kjole dernede og servicen er rigtig god for de ved hvor vigtigt det er for en kommende brud og føle sig tryg ved dem de køber kjole ved.

samt ejeren er selv en plus kvinde og kender alle de bekymringer en +pige har i forhold til en brudekjole

ja du skal huske og bestille tid for og være sikker på at de har tid, samt du går bare igang med og prøve med det samme og nyd det. tilretningen sker ca.1-1½ måned før brylluppet for ens krop kan jo ændre sig og på den måde så opnår du den bedste pasform til selve dagen.

andre butikker reklamere med at deres kjoler går op til str. 54 el. lign. men de kjoler er ikke lavet til en stor barm og den slags, for sådan en prøvede jeg hos lilly jeg kunne være i den men den var ubehagelige og have på samt min barm var ved og poppe ud for oven, desværre for kunne godt lide kjolen.

0

Annonce ♥

:rolleyes: Hej til jer som har læst i en links herinde at Antonettesbrudekjoler er ved at lukke

og at der er ikke så meget at vælge imellem er nu ikke helt rigtig, jeg har været der i lørdags

og fandt min smukke brudekjole der er rigtig mange at vælge imellem , at der ikke har været noget

som du susanne eller andre ikke kunne lide, kan man da ikke skrive at der ikke er noget.Hilsen.Freja

0

jeg er selv en str. 58-60 i brudekjole og jeg havde valget mellem ca. 200 kjoler!! Jeg købte min gennem Tineskjoler.dk. den kostede under 5000,- og blev syet lige efter mine mål. Man skal selvfølgelig have mod på at købe over nettet, men jeg fik en fantastisk vejledning gennem tineskjoler. De kjoler du kan vælge mellem er her fraalex hanson de bliver syet efter mål i østen og kvaliteten er helt i top! Jeg har nogle lidt specielle mål så de ringede faktisk for at tjekke at målene nu også var rigtige - det synes jeg er service.

Held og lykke

0

jeg er selv en str. 58-60 i brudekjole og jeg havde valget mellem ca. 200 kjoler!! Jeg købte min gennem Tineskjoler.dk. den kostede under 5000,- og blev syet lige efter mine mål. Man skal selvfølgelig have mod på at købe over nettet, men jeg fik en fantastisk vejledning gennem tineskjoler. De kjoler du kan vælge mellem er her fraalex hanson de bliver syet efter mål i østen og kvaliteten er helt i top! Jeg har nogle lidt specielle mål så de ringede faktisk for at tjekke at målene nu også var rigtige - det synes jeg er service.

Held og lykke

Hold da op, hvor er der nogle flotte kjoler!! :thumbsupsmileyanim: - men tror ikke jeg tør bestille over nettet,- er nok lidt gammeldags hvad det angår. Tør ikke risikere at kjolen at kjolen ikke passer når jeg får den.. . Men tak for god inspiration

0

Hejsa, jeg arbejder selv i Lilly i Aalborg og jeg ved at nogle af vores modeller går op til en str. 56, så der er muligheder for både store og små :thumbsupsmileyanim:

Håber virkelig at du finder DRØMMEN for dig... :cheerleader3:

Jamen du skal da være så velkommen :cheerleader3: Husk at bestille tid, så vi kan servicere dig på den bedst mulige måde.

Det er også en god idé lige at oplyse om din størrelse, hvis du ringer derind, så assistenten kan finde nogle mulige kjoler på forhånd. :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Hejsa, jeg arbejder selv i Lilly i Aalborg og jeg ved at nogle af vores modeller går op til en str. 56, så der er muligheder for både store og små :thumbsupsmileyanim:

Håber virkelig at du finder DRØMMEN for dig... :cheerleader3:

Jamen du skal da være så velkommen :cheerleader3: Husk at bestille tid, så vi kan servicere dig på den bedst mulige måde.

Det er også en god idé lige at oplyse om din størrelse, hvis du ringer derind, så assistenten kan finde nogle mulige kjoler på forhånd. :cheerleader3:

Super, det skal jeg nok. Skal bare lige have en arbejdsplan fra mit nye job, så jeg ved hvornår jeg har tid..

- Tak for god service :-)

:denmarkflag: Nuser

0