april-brud2009

Enkel kjole

22 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg har valg at få syet en ret simpel kjole... Jeg har aldrig været en rigtig pige-pige, og jeg syntes da store flotte prinsessebrudekjoler er vildt pæne, men jeg tror bare jeg hurtigt vil blive træt af at rende rundt i en selv... Den er dog lidt speciel alligevel, i bunden... Bare for at gøre den lidt frisk :rolleyes:

Derfor har jeg valgt at få denne kjole syet (den lange af dem):

post-20300-1231757594.jpg

Xaksia

Redigeret af Xaksia
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg er også til enkelte kjoler...

men desvære er de tre jeg er blevet forelskede i bare i 12000 kr´s klassen :rolleyes:

men her er de til inspiration...

post-21395-1231784611.jpg

post-21395-1231784739.jpg

post-21395-1231784789.jpg

edit: så lige du søgte billeder af folk i deres enkelte kjole, men det har jeg ikke endnu...

Redigeret af Bobbel
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hej

jeg synes jeg har valgt en enkel kjole =)

post-30574-1231805110.jpg

Wow Malene.

Hvor er det bare en smuk kjole, du har købt :rolleyes::)

Knus Anja

Til Anja

Tusinde mange tak, gå og venter på den blir færdig og kommer hjem til mig, glæder mig til at prøve den, håber den blir pæn på mig, de er jo altid smukke på modellerne og jeg er ikke lige en str 36 :shooter:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Synes I denne er for kedelig, der er som sagt ikke slæb på min og der er stropper på. Jeg skal have laaangt slør med perler på :-)

http://album.aufeminin.com/album/see_13816...ovias-2006.html

Jeg synes bestemt ikke, at din kjole er kedelig og det lyder flot med et langt slør med perler :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Hvorfor er du i tvivl? Du skal have det, som passer til dig og din personlighed - lige det, du har lyst til :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også en af dem, der er endt med en meget enkelt kjole, så jeg har valgt et slør, hvor der er super meget detalje på :thumbsupsmileyanim:

Her kan i se min dejlige kjole Klik her og der er flere billeder i tråden af den...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Åh jeg er også til enkelte kjoler...

men desvære er de tre jeg er blevet forelskede i bare i 12000 kr´s klassen :cheerleader3:

men her er de til inspiration...

post-21395-1231784611.jpg

post-21395-1231784739.jpg

post-21395-1231784789.jpg

edit: så lige du søgte billeder af folk i deres enkelte kjole, men det har jeg ikke endnu...

Jamen så kan jeg da komme med et billede af den sidste kjole in action :cheerleader3:)

Den var fantastisk at have på :thumbsupsmileyanim:

post-30369-1232060065.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er meget individuel, hvad man opfatter som enkelt, og hvad man synes, der passer til ens vielse.

Da min kærete friede i august gik jeg straks igang med at kigge på kjoler, og var også afsted for at prøve kjoler flere gang. Men der var slet ikke noget der bare sagde "bang - det er min kjole"! Enten var de slet ikke enkle nok, dvs fyldt med perler eller flæser i en aller anden afskygning eller et meget stort skørt med slæb, eller så var de med corsage ( som ikke lige er mig).

Så jeg tog simpelhen konsekvensen og fik min gode ven Jesper Sabro, som har eget skrædderi i Næstved, til at kreere min kjole.

Den bliver meget smuk og dejlig enkelt, og vil passe perfekt til vores borgelig vielse.

Hvis I har lyst til at se hvilken til han har, så kig ind på hans website: www.sabrofinereskraedderi.dk

Knus

Marie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Åh jeg er også til enkelte kjoler...

men desvære er de tre jeg er blevet forelskede i bare i 12000 kr´s klassen :cheerleader3:

men her er de til inspiration...

post-21395-1231784611.jpg

post-21395-1231784739.jpg

post-21395-1231784789.jpg

edit: så lige du søgte billeder af folk i deres enkelte kjole, men det har jeg ikke endnu...

Jamen så kan jeg da komme med et billede af den sidste kjole in action :cheerleader3:)

Den var fantastisk at have på :thumbsupsmileyanim:

WOW :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer