Posted January 13, 2009 · Report post Hejsa Vi skal vælge gravering i ring nu, men vi er gået helt i stå. Man kan selvfølgelig vælge at få skrevet sine navne og datoen - men er der andre gode alternativer? Må jeg ikke høre, hvad I andre får skrevet? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 13, 2009 · Report post Vi har en ting vi altid siger til hinanden: Elsker at elske dig... Jeg fik det os skrevet i det guld lommeur jeg gav H i 6 års gave... såå jeg tror det kommer i ringene hvis det kan være der ;) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 13, 2009 · Report post Vi har en ting vi altid siger til hinanden: Elsker at elske dig...Jeg fik det os skrevet i det guld lommeur jeg gav H i 6 års gave... såå jeg tror det kommer i ringene hvis det kan være der ;) Årh, det er rigtig godt! Vi har også noget vi altid siger til hinanden, men der indgår bogstavet Æ, og det kan Chanti ikke indgravere... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 13, 2009 (edited) · Report post I min står der "Jens ~ Lydia 4. juli" og i Jens' står der "Lydia ~ Jens 4. juli". Vi bruger ringene både som forlovelses- og vielsesringe, og da vi blev forlovet præcis et år før vi skal giftes, synes vi ikke at vi behøvede at skrive 2 årstal i når datoen er den samme... Lidt kedeligt måske, men fint for os! Edited January 14, 2009 by Pjuske 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 13, 2009 · Report post Jeg har set ringe hvor man har indgraveret et lille hjerte.. Det syntes jeg ser så godt ud sammen med dato og navn.. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 13, 2009 · Report post Vi har en ting vi altid siger til hinanden: Elsker at elske dig...Jeg fik det os skrevet i det guld lommeur jeg gav H i 6 års gave... såå jeg tror det kommer i ringene hvis det kan være der ;) Årh, det er rigtig godt! Vi har også noget vi altid siger til hinanden, men der indgår bogstavet Æ, og det kan Chanti ikke indgravere... Måske I bare kan få indgravering et andet sted fra? Så I ikke får skrevet noget i dem til at starte med... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 13, 2009 · Report post Vi har en ting vi altid siger til hinanden: Elsker at elske dig...Jeg fik det os skrevet i det guld lommeur jeg gav H i 6 års gave... såå jeg tror det kommer i ringene hvis det kan være der ;) Årh, det er rigtig godt! Vi har også noget vi altid siger til hinanden, men der indgår bogstavet Æ, og det kan Chanti ikke indgravere... Uhh nej det er os besværligt... det har vi os i det andet vi siger... "Ææælsker osse Dej altså sådan lyder det når man sir det ;P 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 13, 2009 · Report post I vores ringe står der "Din for evigt 30.08.08" og så i min er der to hjerter, og i min mands er der evighedstegn. Det er vi utrolig glade for!! Vi var lidt i tvivl om det måske var underligt at vi ikke havde samme tegn i, men Jóhan syntes at hjerterne var for romantiske, og jeg syntes at evighedstegnet var for matematisk. Så denne løsning var perfekt for os I vores ringe har vi Æ skrevet i... (Står på færøsk "Tín í Ævir..." ) så det ku være at I skulle få en anden til at gravere hvis der er noget med æ du gerne vil have stående i jeres ringe... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 13, 2009 · Report post Jeg syntes også i skal få dem graveret et andet sted, hvis i virkelig har noget i gerne vil have i... Ellers kunne i skrive Æ=AE... Så dyrt er det heller ikke at gå ind i den nærmeste guldsmed og spørge dem... Men ellers tror jeg bare vi gravere datoen ind muligvis med modsatte partners navn eller kælenavn, for at gøre det personligt... Xaksia 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 13, 2009 · Report post Vi har just i dag købt vores ringe og havde ikkerigtig snakket om hvad der skulle stå i dem. Vi har også noget vi siger, men var meget i tvivl om det kunne stå der, så vi spurgte i guldsmeden med hvordan og hvorledes og mulighederne er mange, men det kommer også an på ringen.. I min ring er der 5 små sten og man kan ikke gravere der hvor stenene er og med en str. 49 i ring, så kan der ikke just stå særlig meget. Vi endte derfor med det almindelige: David 4-4-2009 Jannie 4-4-2009 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 13, 2009 · Report post Spændende diskussion,. den her må jeg lige følge med! :-) Vi er ellers et konservativt par men kan lide at være frække i vores konservative stil.... Hvad er din/jeres? Hvilke overvejelser lagde i bag graveringen? hmm... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 13, 2009 · Report post De fleste får graveret navn og dato, men indimellem kommer der også mere krative versioner på banen Hvor mange bogstaver kan man cirka maksimalt få graveret? Har du nogen gode eksempler? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 13, 2009 · Report post Vi fik graveret: In Omnem Aeternitatem (Latin: til evig tid) og så vores navn i hinandens ringe og vielsesdatodato 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 13, 2009 · Report post Vi har fået skrevet "Carpe Diem" (= Grib dagen) i vores ringe - og så er det meningen at der også skal stå en dato og navn. Men nu skal vi jo lige have dem, og se hvor meget plads der er...... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 13, 2009 · Report post Vores ringe er lidt specielle, så vi har skrevet på kanterne istedet for inden i. På den ene kant står der Martin 24.11.2007 eller Henriette 24.11.2007, og på den anden kant står der All you need is love. Vores ringe ser sådan ud: Henriette 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 14, 2009 · Report post Vi har planer om at navnene skal stå udenpå ringene, skrevet i runetegn. (Da vi begge er vilde med de gamle nordiske mytologier) Ringene skal så være i matguld og datoen for brylluppet skal stå indeni ringene. Det er anderledes og lidt sjovt.. Vi har i forvejen begge skrevet vores datters navn i runer på en tatovering, så det passer jo meget godt sammen.. ;) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 14, 2009 · Report post Vi vælger nok den almindelige med navn og dato, men vil gerne have et lille hjerte ind mellem navn og dato hvis vores guldsmed kan. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 14, 2009 · Report post Vi har fået skrevet: Manus en Mano 1.08.09 (Hånd i hånd på latin) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 14, 2009 · Report post Jeg overvejer "Vi elsker" i den ene og "fordi han elskede os først" i den anden.. Syntes det er SÅÅÅ sigende!! Anna 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 14, 2009 (edited) · Report post Jeg overvejer "Vi elsker" i den ene og "fordi han elskede os først" i den anden.. Syntes det er SÅÅÅ sigende!!Anna Hej Anna Måske bare mig der er meget u-poesi-agtig, men jeg er ikke sikker på, at jeg forstår det med "fordi han elskede os først"? Mange hilsner, Ane P.S. Jeg har lige bestilt vores ringe - og har snakket med den lokale guldsmed, der vil indgravere dem og kan skrive alle bogstaver; endda billigere end Chanti. Edited January 14, 2009 by Forår2009 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 14, 2009 · Report post Vi har fået skrevet:Manus en Mano 1.08.09 (Hånd i hånd på latin) Ej hvor sødt..... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 14, 2009 · Report post P.S. Jeg har lige bestilt vores ringe - og har snakket med den lokale guldsmed, der vil indgravere dem og kan skrive alle bogstaver; endda billigere end Chanti. Skal vi ikke se et billede af de valgte ringe? -Og sikke en fin ny avatar Ane Er du ikke blevet klippet siden jeg så dig, husker dit hår som meget længere 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 14, 2009 · Report post P.S. Jeg har lige bestilt vores ringe - og har snakket med den lokale guldsmed, der vil indgravere dem og kan skrive alle bogstaver; endda billigere end Chanti. Skal vi ikke se et billede af de valgte ringe? -Og sikke en fin ny avatar Ane Er du ikke blevet klippet siden jeg så dig, husker dit hår som meget længere Jo da, her er et billede: Jeg har stadigvæk langt hår - det hænger bare ned langs ryggen på avatárbilledet. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 15, 2009 · Report post P.S. Jeg har lige bestilt vores ringe - og har snakket med den lokale guldsmed, der vil indgravere dem og kan skrive alle bogstaver; endda billigere end Chanti. Skal vi ikke se et billede af de valgte ringe? -Og sikke en fin ny avatar Ane Er du ikke blevet klippet siden jeg så dig, husker dit hår som meget længere Jo da, her er et billede: Jeg har stadigvæk langt hår - det hænger bare ned langs ryggen på avatárbilledet. Hvor er de fine 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 15, 2009 · Report post Jeg overvejer "Vi elsker" i den ene og "fordi han elskede os først" i den anden.. Syntes det er SÅÅÅ sigende!!Anna Hej Anna Måske bare mig der er meget u-poesi-agtig, men jeg er ikke sikker på, at jeg forstår det med "fordi han elskede os først"? Mange hilsner, Ane P.S. Jeg har lige bestilt vores ringe - og har snakket med den lokale guldsmed, der vil indgravere dem og kan skrive alle bogstaver; endda billigere end Chanti. Det er helt ok - spørg endelig. Vi elsker (menneskene) fordi Han (Gud) elskede os først! - Giver det mere mening?? Anna 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites