Guest Forår2009

Gravering i ring

29 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Vi har en ting vi altid siger til hinanden: Elsker at elske dig...

Jeg fik det os skrevet i det guld lommeur jeg gav H i 6 års gave... såå jeg tror det kommer i ringene hvis det kan være der ;)

Årh, det er rigtig godt! Vi har også noget vi altid siger til hinanden, men der indgår bogstavet Æ, og det kan Chanti ikke indgravere...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I min står der "Jens ~ Lydia 4. juli" og i Jens' står der "Lydia ~ Jens 4. juli". Vi bruger ringene både som forlovelses- og vielsesringe, og da vi blev forlovet præcis et år før vi skal giftes, synes vi ikke at vi behøvede at skrive 2 årstal i når datoen er den samme...

Lidt kedeligt måske, men fint for os!

Redigeret af Pjuske
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en ting vi altid siger til hinanden: Elsker at elske dig...

Jeg fik det os skrevet i det guld lommeur jeg gav H i 6 års gave... såå jeg tror det kommer i ringene hvis det kan være der ;)

Årh, det er rigtig godt! Vi har også noget vi altid siger til hinanden, men der indgår bogstavet Æ, og det kan Chanti ikke indgravere...

Måske I bare kan få indgravering et andet sted fra? Så I ikke får skrevet noget i dem til at starte med...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Vi har en ting vi altid siger til hinanden: Elsker at elske dig...

Jeg fik det os skrevet i det guld lommeur jeg gav H i 6 års gave... såå jeg tror det kommer i ringene hvis det kan være der ;)

Årh, det er rigtig godt! Vi har også noget vi altid siger til hinanden, men der indgår bogstavet Æ, og det kan Chanti ikke indgravere...

Uhh nej det er os besværligt... det har vi os i det andet vi siger... "Ææælsker osse Dej altså sådan lyder det når man sir det ;P

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I vores ringe står der "Din for evigt 30.08.08" og så i min er der to hjerter, og i min mands er der evighedstegn.

Det er vi utrolig glade for!! Vi var lidt i tvivl om det måske var underligt at vi ikke havde samme tegn i, men Jóhan syntes at

hjerterne var for romantiske, og jeg syntes at evighedstegnet var for matematisk. Så denne løsning var perfekt for os :rolleyes:

I vores ringe har vi Æ skrevet i... (Står på færøsk "Tín í Ævir..." ) så det ku være at I skulle få en anden til at gravere hvis

der er noget med æ du gerne vil have stående i jeres ringe...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syntes også i skal få dem graveret et andet sted, hvis i virkelig har noget i gerne vil have i... Ellers kunne i skrive Æ=AE...

Så dyrt er det heller ikke at gå ind i den nærmeste guldsmed og spørge dem...

Men ellers tror jeg bare vi gravere datoen ind muligvis med modsatte partners navn eller kælenavn, for at gøre det personligt...

Xaksia

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har just i dag købt vores ringe og havde ikkerigtig snakket om hvad der skulle stå i dem.

Vi har også noget vi siger, men var meget i tvivl om det kunne stå der, så vi spurgte i guldsmeden med hvordan og hvorledes og mulighederne er mange, men det kommer også an på ringen..

I min ring er der 5 små sten og man kan ikke gravere der hvor stenene er og med en str. 49 i ring, så kan der ikke just stå særlig meget. Vi endte derfor med det almindelige: David 4-4-2009 Jannie 4-4-2009

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores ringe er lidt specielle, så vi har skrevet på kanterne istedet for inden i. På den ene kant står der Martin 24.11.2007 eller Henriette 24.11.2007, og på den anden kant står der All you need is love.

Vores ringe ser sådan ud:

Henriette :rolleyes:

post-11464-1231880102.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har planer om at navnene skal stå udenpå ringene, skrevet i runetegn. (Da vi begge er vilde med de gamle nordiske mytologier)

Ringene skal så være i matguld og datoen for brylluppet skal stå indeni ringene.

Det er anderledes og lidt sjovt..

Vi har i forvejen begge skrevet vores datters navn i runer på en tatovering, så det passer jo meget godt sammen.. ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg overvejer "Vi elsker" i den ene og "fordi han elskede os først" i den anden.. Syntes det er SÅÅÅ sigende!!

Anna

Hej Anna

Måske bare mig der er meget u-poesi-agtig, men jeg er ikke sikker på, at jeg forstår det med "fordi han elskede os først"?

Mange hilsner, Ane

P.S. Jeg har lige bestilt vores ringe - og har snakket med den lokale guldsmed, der vil indgravere dem og kan skrive alle bogstaver; endda billigere end Chanti.

Redigeret af Forår2009
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

P.S. Jeg har lige bestilt vores ringe - og har snakket med den lokale guldsmed, der vil indgravere dem og kan skrive alle bogstaver; endda billigere end Chanti.

Skal vi ikke se et billede af de valgte ringe?

-Og sikke en fin ny avatar Ane :rolleyes: Er du ikke blevet klippet siden jeg så dig, husker dit hår som meget længere :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
P.S. Jeg har lige bestilt vores ringe - og har snakket med den lokale guldsmed, der vil indgravere dem og kan skrive alle bogstaver; endda billigere end Chanti.

Skal vi ikke se et billede af de valgte ringe?

-Og sikke en fin ny avatar Ane :thumbsupsmileyanim: Er du ikke blevet klippet siden jeg så dig, husker dit hår som meget længere :cheerleader3:

Jo da, her er et billede:

post-34723-1231963227.jpg

Jeg har stadigvæk langt hår - det hænger bare ned langs ryggen på avatárbilledet.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
P.S. Jeg har lige bestilt vores ringe - og har snakket med den lokale guldsmed, der vil indgravere dem og kan skrive alle bogstaver; endda billigere end Chanti.

Skal vi ikke se et billede af de valgte ringe?

-Og sikke en fin ny avatar Ane :thumbsupsmileyanim: Er du ikke blevet klippet siden jeg så dig, husker dit hår som meget længere :cheerleader3:

Jo da, her er et billede:

post-34723-1231963227.jpg

Jeg har stadigvæk langt hår - det hænger bare ned langs ryggen på avatárbilledet.

Hvor er de fine :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg overvejer "Vi elsker" i den ene og "fordi han elskede os først" i den anden.. Syntes det er SÅÅÅ sigende!!

Anna

Hej Anna

Måske bare mig der er meget u-poesi-agtig, men jeg er ikke sikker på, at jeg forstår det med "fordi han elskede os først"?

Mange hilsner, Ane

P.S. Jeg har lige bestilt vores ringe - og har snakket med den lokale guldsmed, der vil indgravere dem og kan skrive alle bogstaver; endda billigere end Chanti.

Det er helt ok - spørg endelig. Vi elsker (menneskene) fordi Han (Gud) elskede os først! - Giver det mere mening??

Anna

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer