Katja

Katja og Jimmi´s bryllup 4 Juli 2009

101 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Tusinde tak for jeres hilsner alle sammen.. :thumbsupsmileyanim:

Ja vi havde en vidunderlig dag.. Beretning må følge senere, jeg er stadig lidt høj og træt efter alt hvad der er sket. Og mangler stadig at rydde lidt op på feststedet.

Men har da lige nogle billeder fra fredag, hvor vi gik og pyntede op.

Min mor har lavet alle dekorationer, de var SÅ smukke.

post-36413-1246780143.jpg

post-36413-1246780154.jpg

post-36413-1246780164.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Kære Katja

Hjertelig tillykke med i lørdags. Jeg håber I havde den bedste dag i kunne forestille jer :thumbsupsmileyanim: Jeg kan se på dit profilbillede at du i hvert fald så MEGET MEGET smuk ud. Jeg glæder mig fantastisk meget til at se mere og høre om alt ;)

Klem Lena

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tusinde tak alle sammen..

Ja det var en vidunderlig dag og nu er alt ved at falde lidt ned igen..Heldigvis.

Jeg har ikke så mange billeder endnu.. Men her kan i se et fra da vi skulle ind i limosinen, det var virkelig en oplevelse og jeg tror nok at der var fok der fik sig en på oplevelsen..Flere turister stod og tog billeder af os, det var lidt sært.. hehe

Flere billeder skal nok følge en gang i aften hvor jeg selv modtager fra forskellige sider..

post-36413-1246868793.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der nogle billeder af vores dejlige dag..

Find dem her: Katja & Jimmi 04.07.09

:thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Ihhhh, du endte med det milde lidt alfe-/feagtige look jeg forestillede mig du ville have. Og selvom kjolen ikke blev helt den du drømte om, så er den sååååååå smuk til dig.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Så er der nogle billeder af vores dejlige dag..

Find dem her: Katja & Jimmi 04.07.09

:thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Ihhhh, du endte med det milde lidt alfe-/feagtige look jeg forestillede mig du ville have. Og selvom kjolen ikke blev helt den du drømte om, så er den sååååååå smuk til dig.

Jaaa.. :bearhug: ER helt vild med hele looket.. Og ved du hvad, kjolen er alt jeg drømte om og mere.. Jeg fortryder den slet slet ikke.. ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Det er nok sådan det ender, når man får hele looket skruet sammen. Du blev nok ramt af det mange herinde oplever... Nemlig tvivlen om det nu var den rigtige kjole :thumbsupsmileyanim:

Ja det er netop det tror jeg.. Man ser så mange smukke kjoler og så bliver man i tvivl. Alt skal jo helst være perfekt og man skulle jo helst se manden med tårer i øjnene når man kommer gående op til ham.. Og det gjorde jeg.. hehe. Man kan høre på videoen at han siger "hvor er du smuk" og jeg så kan fik en klump i halsen, men han er så stolt at han fik det under kontrol. Det var faktisk først efter hans tale, da vi lige havde en øjeblik alene udenfor at han fældede en tåre.

Hans tale var SÅ smuk, jeg brød helt sammen.. hihi

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer