Sign in to follow this  
Followers 0
siggaard-rasmussen

øv bøv...lidt lille

11 posts in this topic

hejsa :thumbsupsmileyanim:

Har lige været på messen i bella..... Øv - troede den var meget større..... Der var nogen dejlige ting meeen man kan jo ik få nok... jeg var lidt skuffet :cheerleader3:

Hvad synes i?

:cheerleader3:

0

Annonce ♥

Ja, lidt lille var den da, men jeg synes jeg var mættet, da vi havde været hele vejen rundt.....

Synes også at sælgerne, var meget aggresive, man kunne ikke stå og bare kigge uden de kom hen og ville sælge deres produkt til en. men sådan er det måske på messer, ved det ikke, er ikke vant til at tage på messer :thumbsupsmileyanim:

Men jeg synes der var nogen fine ting.... vi blev ihvertfald meget klogere på visse ting.....

0

Jeg har også lige været derude.... men det var bare for at se min lillesøster der gik i modeshowet - og så se min kjole udstillet :thumbsupsmileyanim:

0

Jeg har også lige været derude.... men det var bare for at se min lillesøster der gik i modeshowet - og så se min kjole udstillet :thumbsupsmileyanim:

Jeg stod og sukkede over din kjole, den er så flot!!!!

0

Annonce ♥

Jeg har også lige været derude.... men det var bare for at se min lillesøster der gik i modeshowet - og så se min kjole udstillet :cheerleader3:

Jeg stod og sukkede over din kjole, den er så flot!!!!

Tak :cheerleader3: Jeg synes godt nok der var rigtig mange af hendes kjoler der var fantastiske... Fik helt lyst til at få syet en til :thumbsupsmileyanim:

0

er også lige kommet hjem....er helt færdig i hovedet af alle de mennesker og indtryk....

ja lidt lille var den, synes ikke der var nok plads til at komme ordentlig til i hvert fald.....

men nøj nu glæder jeg mig bare endnu mere, kan slet ikke vente....og tror jeg har fundet min kjole....

0

Vi er også kommet hjem fra messen :cheerleader3: Jeg tror måske at jeg er "for meget med/har styr på for meget" til at vi kunne få noget ud af det...

Men vi fik da kiggede på herre tøj, som var en af det ting, som vi skulle kigge på, da manden ikke er til at slæbe med ud i butikkerne. Så nu fik han da set hvad jeg tænker han skal have på og det syndes han også selv om, så det var jo godt nok :thumbsupsmileyanim:

Og så fik jeg lige snakkede med hende jeg skal købe min kjole af og fik da 10% på den, da der jo var messe tilbud, så det var jo også dejligt at tage med :cheerleader3:

Men ellers ikke det vilde, tror at vi kig det hele rundt 3 gange og var ude igen efter ca. 1 time...

0

Jo lidt lille kan man godt sige..

Jeg er glad for at have prøvet det, men det var alt for sent i forhold til vores bryllup. Det var også det indtryk man fik af sælgerne, når de efter at have spurgt om datoen, fik svaret 4. april. Så var de godt klar over at der ikke var noget at kommer efter og det er skam også rigtig nok..

Min veninde og jeg havde det dog sjovt og fik smagt på en masse forskelligt, drukket champagne og cosmopolitans og fået en MASSE ting med hjem: slik, paraply, nøglering mv. - indgangen skulle jo tjenes hjem :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Jeg er kommet hjem og er helt baldret i hovedet - synes der var rigtigt meget presset ind på ikke så meget plads, synes det var meget svært at komme ind og se i de forskellige stande og man stod i kø mange steder for bare at få et lille glimt af hvad der var i standene.

Desværre er vi ikke kommet hjem med så meget inspiration som vi havde håbet - positivt er det dog at wonderkæreste har opdaget at der er mange steder hvor de også har herretøj i store størrelser, så han har pludseligt fået et meget større udvalg end han havde troet.

Personligt kunne jeg godt tydeligt mærke hvilke steder der var minded på store piger og hvilke der ikke var - ikke negativt ment overhovedet, man skal kende sit marked - men de steder hvor de havde kjoler med plads til store smukke rumper, var meget mere åbne end steder der ikke førte plus størrelser.

Men vi er kommet hjem, mætte af støj og mange mennesker - og med akut tyl-forgiftning :thumbsupsmileyanim: ;) :cheerleader3:

0

Jeg synes det var helt fantastisk :thumbsupsmileyanim:

Synes størrelsen var helt tilpas, og at folk var søde oog venlige og vi fik bare såmeget ud af det. Vi har som sådan også styr på det meste, men stemningen var da bare helt i top. Vi fandt en utrolig sympatisk og dygtig videograf til en udemærket pris. Ej men jeg er helt oppe og køre. Er så glad for vi skal giftes. Og Thorbjørn synes også det var super. Så masser af props herfra :cheerleader3:

Vil lige tilføje: Vi var der fra 12.30 til 17.00, og vi nåede ikke alle de standere vi ville. Så jeg synes slet ikke messen var lille.

Edited by MilenaR
0

Synes også at sælgerne, var meget aggresive, man kunne ikke stå og bare kigge uden de kom hen og ville sælge deres produkt til en. men sådan er det måske på messer, ved det ikke, er ikke vant til at tage på messer :cheerleader3:

Det er så bestemt ikke mit indtryk fra de messer vi har deltaget på, hvor man også på et eller andet tidspunkt har vandret lidt rundt for at finde smagsprøver :thumbsupsmileyanim: Men vi har så også altid generelt holdt os væk fra de helt store messer fordi vi primært bruger messerne med det formål at kunne få en personlig dialog med vores bestående og kommende kunder og det kan man ikke på samme måde hvis det er meget hektisk og myldrer med folk.

0