Posted January 19, 2009 · Report post Uh det synes jeg er hammer svært at svare på. Umiddelbart ville jeg gå mod strømmen og sige kjole nr 1 (havfruen). Jeg synes den er rigtig flot til dig og du kan sagtens bære det.Kjole nr 2 er rigtig flot og fremhæver din talje, men ellers synes jeg at den bliver for pyntet til dig. Så derfor ender mit valg på kjole nr. 1 havfruen. Kjolen i sin enkelthed passer perfekt til dig! Kunne ikke være mere enig 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 19, 2009 · Report post Jeg vil så gå imod flertallet og være lidt fræk og sige kjole nummer 1! Begrundelsen kommer her: I askepot kjolen ser du sød og smuk ud... det er der jo såmænd intet i vejen med, MEN: Kjolen vi kalder havfruen gør at du fremstår som en sexet KVINDE! Og du ligner altså mere en sexet kvinde end en sød prinsesse Håber du kan leve med mit ærlige svar Mie 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 19, 2009 · Report post Askepot! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 19, 2009 · Report post Jeg vil så gå imod flertallet og være lidt fræk og sige kjole nummer 1! Begrundelsen kommer her: I askepot kjolen ser du sød og smuk ud... det er der jo såmænd intet i vejen med, MEN: Kjolen vi kalder havfruen gør at du fremstår som en sexet KVINDE! Og du ligner altså mere en sexet kvinde end en sød prinsesse Håber du kan leve med mit ærlige svar Mie Det er netop lige sådan jeg har det!!! Min mor og søster stemmer for havfruen, men det er ud fra hvilken stil de syntes er mest mig.. men askepoten gør uden nogen tvivl mirakler for figuren... Så det jeg skal fokusere på nu, er hvad der er vigtigst for mig... lækker talje eller unik.... Men er vist ikke i tvivl om hvad flertallet af bridezilla'erne ville anbefale Og tusind tak for de gode råd :-) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 19, 2009 · Report post Jeg synes altså også bedst om Askepot'en til dig. Men uanset hvad du vælger bliver du smuk 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 19, 2009 · Report post Askepot kjolen er rigtig flot til dig, så jeg stemmer på kjole nr 2. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 20, 2009 · Report post Uden tvivl kjole nummer 2 :cheerleader3: Knus Maria 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 20, 2009 · Report post tak for alle svarene... afstemningen er gjort op og jeg er nu ejer af et styk faaantastisk askepotkjole :-) Prøvede den igen idag og den sad bare som en drøm! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 20, 2009 · Report post Wuu Huuu.. Tillykke med din supersmukke kjole.. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 20, 2009 · Report post Stort tillykke med den fantastiske kjole 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 20, 2009 · Report post Tillykke med den fantastiske kjole!!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 21, 2009 · Report post Tillykke med den smukke kjole, den sidder bare perfekt på dig.... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 21, 2009 · Report post YEah et godt valg!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 21, 2009 · Report post Tillykke med kjole-valget 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 21, 2009 · Report post Du bliver en betagende og fantastisk brud i den kjole!!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 21, 2009 · Report post Tillykke med kjolen - og godt valg- du ser skøøøn ud i den kjole 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 21, 2009 · Report post Tillykke med den flotte kjole, den er er rigtig pæn til dig Kh Anette 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 24, 2009 · Report post Tillykke - rigtig godt valg ;-) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 24, 2009 · Report post Tillykke med valget, ej hvor er du bare smuk i din Askepot kjole 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 24, 2009 · Report post Tillykke med din flotte kjole. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites