Guest Vivian Schmücker

konflikt overstået

45 posts in this topic

Uh det synes jeg er hammer svært at svare på. Umiddelbart ville jeg gå mod strømmen og sige kjole nr 1 (havfruen). Jeg synes den er rigtig flot til dig og du kan sagtens bære det.

Kjole nr 2 er rigtig flot og fremhæver din talje, men ellers synes jeg at den bliver for pyntet til dig.

Så derfor ender mit valg på kjole nr. 1 havfruen. Kjolen i sin enkelthed passer perfekt til dig!

Kunne ikke være mere enig :ilovebryllupsklar:

0

Annonce ♥

Jeg vil så gå imod flertallet og være lidt fræk og sige kjole nummer 1!

Begrundelsen kommer her: I askepot kjolen ser du sød og smuk ud... det er der jo såmænd intet i vejen med, MEN: Kjolen vi kalder havfruen gør at du fremstår som en sexet KVINDE! Og du ligner altså mere en sexet kvinde end en sød prinsesse :ilovebryllupsklar:

Håber du kan leve med mit ærlige svar :cheerleader3:

:cheerleader3: Mie

0

Jeg vil så gå imod flertallet og være lidt fræk og sige kjole nummer 1!

Begrundelsen kommer her: I askepot kjolen ser du sød og smuk ud... det er der jo såmænd intet i vejen med, MEN: Kjolen vi kalder havfruen gør at du fremstår som en sexet KVINDE! Og du ligner altså mere en sexet kvinde end en sød prinsesse :ilovebryllupsklar:

Håber du kan leve med mit ærlige svar :cheerleader3:

:cheerleader3: Mie

Det er netop lige sådan jeg har det!!! Min mor og søster stemmer for havfruen, men det er ud fra hvilken stil de syntes er mest mig.. men askepoten gør uden nogen tvivl mirakler for figuren...

Så det jeg skal fokusere på nu, er hvad der er vigtigst for mig... lækker talje eller unik....

Men er vist ikke i tvivl om hvad flertallet af bridezilla'erne ville anbefale :loveboard:

Og tusind tak for de gode råd :-)

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥