Karina Christensen

Brudebørn

4 posts in this topic

Annonce ♥

Hej Karina,

Hvis du syntes at det kunne være helt fantastisk at have alle dine niecer og nevøer som brudebørn, så ser jeg ingen grund til ikke at have det..

Jeg er f.eks. ikke vild med ideen om brudepiger og svende, men dem der vælger at have det skal helt klart selv bestemme hvor mange og 7 syntes jeg ikke er for mange.. Over 8, så syntes jeg at det er for mange..

Nu ved jeg jo ikke hvor mange hhv. piger og drenge vi snakker om og alderen, men hvad med at have 3 foran dig og 4 bagved dig.. tre forrest på række, så to og to bagved..

Husk at de helst ikke skal holde i din kjole eller slør, da det nemt kan gå galt hvis de kommer til at falde eller hive for meget... Så hellere at de har en kurv, blomst eller holder hinanden i hånden..

0

Vi havde 5 brudebørn fordelt på 3 piger og to drenge. Alle børnene gik bagved og pigerne i første række og drengene bagved dem. Jeg synes at brudefølget skal gå bagved. Pigerne havde en lille kurv med blomster i hånden. Det ville drengene tilgengæld ikke have. Præsten var lidt bekymret over børnene, især fordi den yngste var 2½ år. Så præsten var bekymret for om de ville blive bange når orglet gik igang, men da alle ungerne havde været i kirke flere gange før, så var der ingen af dem der blev gange. Jeg havde det også sådan, at hvis de kom i tanke om at de ikke ville være med alligevel, eller blev optaget af noget andet, så måtte de gøre det. Derfor var det også mest praktisk at de gik bagved. Men alle børnene så søde ud og opførte sig eksemplarisk :ilovebryllupsklar:

0

Annonce ♥