siggaard-rasmussen

hjælp please...

15 posts in this topic

Vi har set på et band, men manden synes det er lidt dyrt....synes også det er mange penge, men har ikke hyret musik før, så har ikke rigtig nogen sammenligning??

Kan i hjælpe mig :ilovebryllupsklar:

Vi skal gi 10.00kr (+600kr til transport) for musik af 4 mand i 3 x 45 min !! Hvad er jeres menig??

Er det for dyrt eller rimeligt ??

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Rettelse fra Bandets side.... Prisen er stadig 10.000kr meeen for 4 x 45 min :cheerleader3::cheerleader3: Så det gir lige en time mere.... har næsten booked dem....Feeedt... flere og flere ting falder på plads :ilovebryllupsklar:

Man tak for jeres svar...og vil da gerne ha flere at sammenligne med :balloon:

0

Annonce ♥

Vi skal give okring 10.000 for en pianist som spiller under middagen og et firmands band der spiller god gedigent rock musik i 3 * 45 minutter. Vi kender bandet, så det bliver bare fedt og vi skal bare danse!!!

:ilovebryllupsklar::cheerleader3::cheerleader3::loveboard::cheerleader3::cheerleader3:

0

Om 10.600 kr. er dyrt for et band afhænger jo helt af hvad bandet kan og hvor gode de er, men det man kan sige er at 3 x 45 minutter ikke er lang tid set i lyset af at en bryllupsfest typisk varer 7 - 12 timer. Dvs. de fleste vil vælge at supplere op med en pianist under middagen eller en hjemmegjort løsning. Noget andet man skal være opmærksom på er at det ikke er alle lokaliteter der egner sig til et 4-6 mands band fordi det er meget trangt med plads.

Et alternativ til en pianist/band løsning kunne være en pianist/dj løsning, det vi kalder en pakkeløsning. Fordelen ved denne løsning er udover den lavere pris og de mindre pladsforhold, at I så har musik til hele aftenen fra festen starter til den slutter, uanset om det trækker ud på de små timer. En god dj kan samtidig spille betydeligt mere alsidigt end et band og få mindst lige så mange folk på dansegulvet, men kan bare ikke konkurrere med "livemusik hvis det er hvad man ønsker.

Vedr. det her med dj's så er der mange dj's/mobildiskoteker hvor I skal betale ekstra hvis I skal have musik udover kl. 2 og så kan prisen godt komme op over 5-6.000 kr. som ellers nok er meget godt ramt.

.

Edited by diskobil
0

Hej

Vi har lejet et band til 8.000kr, de er tre mand, de to af dem spiller dinner til maden og bagefter slutter den sidste mand til, hvor de så spiller alt mulig god musik, bla thomas helmig mfl. de er der fra 17.30-02, så synes det er en fin pris

Har fået dem anbefalet fra et bryllup, og har desuden brugt dem til en seminarie fest hvor de gav den gas

Mette

0

Annonce ♥

Jeg mener, vi gav 12 - 13.000 for Flying Mandela Jam Band, et 6/7 mand stort band, som spillede piano og sax under middagen og derefter gav den fuld gas..

Selv om det er en stor post på budgettet, ville jeg gøre det igen til hver en tid.. De var simpelthen så gode, både under middagen og bagefter til at sætte gang i festen. Jeg kan kun give dem mine bedste anbefalinger..

/Maria

0