Sign in to follow this  
Followers 0
Karina Christensen

bryllupskage

12 posts in this topic

Annonce ♥

Hej

Vi skal have bryllupskage og spiser den til vores reception om dagen... Har tit oplevet til andre bryllupper at folk ikke har den store appetit efter brudevalsen og det synes jeg er lidt en skam. Selv om det er lidt imod traditionen... :ilovebryllupsklar:

Hilsen Milsen

0

Annonce ♥

Vi har endnu ikke helt besluttet hvad vi gør med kagen, men enten får vi den om eftermiddagen inden den store fest og middag, ellers får vi den som desert.

Jeg vil være ked af det, hvis ingen kan spise den til kaffen efter 3 retters menu og natmad på vej. Så hellere nyde den som desert.

Men vi lader nok feststedet komme med på råd her, da de nok ved bedst i sidste ende....

0

Vi skal giftes kl 14. derefter køre vi og alle gæsterne ud til feststedet hvor der er kaffe, øl og sodavand. hvor vi så skal have bryllupskagen når vi er blevet fotograferet. ca kl 15 - 15:30 VI holder IKKE reception dette er kun for de samme gæster som er med til middagen. dette gør vi får at nyde dagen så lang tid så mulig- og så man ikke skal stresse om aftenen med at nå alt og kun spise konstant.. ;)

0

Annonce ♥

Ja da...... :cheerleader3::cheerleader3: selvfølgelig skal der kage til :loveboard::cheerleader3:

Vi har valgt at spise den til reseptionen....

1) for at dele den oplevelse med alle gæsterne - det er jo ikke alle som skal med om aften

2) for der er top-appetit til den ikke så billige men super lækre kage...

Om aften har man jo oftes lige får en lækker dessert og har mættet sin søde tand... så jeg stemmer helt klart for at få den om dagen :ilovebryllupsklar:

:cheerleader3:

0

Annonce ♥