Guest hch

S.U. i indbydelser

15 posts in this topic

Annonce ♥

Hej

Vi skal også giftes 060609 og regner med at sende invitationerne ud 5 marts. Vi laver SU en måned førbrylluppet dvs 6 maj..

Der er jo alligevel en del planlægning og gøremål man ikke kan komme igang med før man ved hvem der kommer..

Hilsen Milsen

0

Vi sender også vores invitationer ud i marts og skal giftes 27. juni.. Vi skal have svar senest 6 uger for, men det er pga reservation af overnatning..

Ellers ville jeg sige at man skal have svar senest 4 uger før.. :ilovebryllupsklar:

Ellers går man altså og bliver alt for nervøs for hvem kommer, da der desværre næsten altid er nogle som er ude i sidste øjeblik med at få sagt ja..

0

Annonce ♥

Vi har tænnkt os at sætte SU-datoen til en god måned før.

Så kan man ligesom nå at planlægge det hele (og de hoveder der ikke lige får svaret til tiden behøver man ikke stresse for meget over)

Men vil da også gerne høre hvad andre gør? :ilovebryllupsklar:

0

Annonce ♥

Tak for alle svarerne, det er rart at høre hvad andre gør. Jeg tror vi sætter dagen til 1. maj så er det 5 uger før, jeg havde slet ikke tænkt på den sidste planlægning som bordplan osv. som vi først kan lave når vi ved hvem der kommer.

Vi skal også vies d. 6/6-09, og vi sætter også SU til 1. maj... og sender invitationerne ud midt i februar...

0

hejsa :blush:

Vi skal giftes d. 6. juni :griner:- og sender invitationerne ud inden for 14 dage :cheerleader3: Havde tænkt at lave su. d. 20. april ?? :blink:

Vil gerne kunne planlægge i god tid og det gir folk lidt over 2 mdr til at svare... (regner jo oz med at de fleste helt sikkert kommer :biggrin: )

0

Annonce ♥

Vi har lige sendt vores invitationer til den 23. maj ud i forgårs.

Vi har allerede sat SU til den 23. marts... Oprindeligt ville jeg have sat den til den 1. april - meeeeen det kunne give nogle dårlige ideer hos spasmagerne...

Så vi skubbede det frem for at være sikre på, at vi har alle svar inden påske - så vi kan bruge ferien til krea-halløj :cheerleader3::):biggrin:

0

Hej piger

Nu bliver jeg helt nervøs, over om jeg er i "for god tid" :griner:-

Jeg skal giftes 27.juni (datoen er flyttet fra d. 20. juni, men jeg kan ikke finde ud af at få det til at slå igennem under min profil...) :biggrin:

Nå men jeg forventer at sende indbydelserne indenfor 14 dage (skal lige være færdig med dem)

Dette dels fordi d. 27. juni er første lørdag efter at skolernes sommerferie er startet, så måske påtænker nogen at bestille ferie. Og vi har ikke sendt STD-kort.

og dels for at så kan det vinges af på listen :cheerleader3:

Jeg har selvfølgelig fortalt familien om datoen - kunne da slet ikke lade være. Men mange af de andre gæster kender ikke datoen.

Er jeg i for god tid??????

:biggrin::blush::blink:

Hilsen JaneJ

0

Hej piger

Nu bliver jeg helt nervøs, over om jeg er i "for god tid" :griner:-

Jeg skal giftes 27.juni (datoen er flyttet fra d. 20. juni, men jeg kan ikke finde ud af at få det til at slå igennem under min profil...) :biggrin:

Nå men jeg forventer at sende indbydelserne indenfor 14 dage (skal lige være færdig med dem)

Dette dels fordi d. 27. juni er første lørdag efter at skolernes sommerferie er startet, så måske påtænker nogen at bestille ferie. Og vi har ikke sendt STD-kort.

og dels for at så kan det vinges af på listen :cheerleader3:

Jeg har selvfølgelig fortalt familien om datoen - kunne da slet ikke lade være. Men mange af de andre gæster kender ikke datoen.

Er jeg i for god tid??????

:biggrin::blush::blink:

Hilsen JaneJ

Vi skal også giftes den 27. juni - og vi sender indbydelserne ud i løbet af marts måned. MEN vi har også sendt SDT kort ud i september sidste år, så alle ved datoen. Så jeg synes det er fint hvis du sender indbydelserne nu her. For ja, det er jo lige i starten af sommerferien, så man ved aldrig hvad folk har lavet af planer.

0