Sign in to follow this  
Followers 0
Soya

Invitation til globryllup

5 posts in this topic

Hejsa :ilovebryllupsklar:

Jeg sidder lige og kigger vores gæsteliste igennem endnu engang og har efterhånden en bunke som er blevet sorteret fra...

Dem vil vi dog rigtig gerne ha' med til globryllup - men vi regner ikke med at holde en rigtig reception (mere bare lidt forfriskninger som peanuts, chokolade, frugt og champagne (og lidt sodavand) - som vil bliver "serveret" på nogle picnictæpper efter vielsen)

Sender man invitation ud til et globryllup (i det fri) uden egentlig reception?

Eller smider man dem en mail? eller telefonopringning?

Jeg tror jeg ville sende en til globryllup og reception hvis det var tilfældet men det er det jo ikke rigtig :cheerleader3:

/Soya

0

Annonce ♥

Vi skal holde reception efter brylluppet men det er mest for arbejdskollager. Resten er også med om aftenen. Tror bare vi sender en mail rundt og skriver at hvis de har lyst at deltage må de gerne give en tilbagemelding.. Mest af hensyn til hvor stor en bryllupskage vi skal bestille... :ilovebryllupsklar:

Tror ikke jeg ville sende noget ud hvis vi ikke holdt reception.. Så ville jeg nok bare nævne at "man da var velkommen til globryllup" eller noget i den stil...

Hilsen Milsen

0

Vi havde inviteret til globryllup og reception og havde derfor sendt invitationer ud og sat en op på vores arbejdspladser. Men uden tilmelding, så det ikke blev mere forpligtende end at folk kunne blive væk hvis de ikke gad at tage afsted på dagen.

Hvis der ikke skulle have været reception, havde vi bare givet en mundtlig besked, sendt en sms eller en mail.

0

Annonce ♥