susanne nicolaisen

hvid ell bronze

19 indlæg i dette emne

Hej alle

Mit "problem" er at hver gang jeg har vist min kæreste kjoler m farve, så har han givet udtryk for at han bedre kan lide hvidt.

De kjoler han har set, har haft mere farve en denne her, men det gør mig lidt nervøs ved mit valg.

Nu har jeg foto-redigeret i billederne, så de kan sammenlignes.

Skal det være den bronzefarvede eller den samme model i ivory??

Ydermere vedhæfter jeg et billede af toppen af kjolen og spørgsmålet er så(hvis det er den bronzefarvede)

Skal det være guld eler sølvsmykker???

HJÆLP!!! :cheerleader3:

post-32248-1232624899.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Orv.. sikke et dilemma!!

Men jeg kender det, min mand har faktisk afvist næsten samtlige kjoler jeg bare synes var fantastiske.........

Du kan godt begge dele med den kjole, men jeg synes egentlig at både du og kjolen rigtig meget kommer til sin ret i den 'bronze' farvet (er den bronze? for jeg synes den er noget mere afdæmpet end det)

Men altså når alt kommer til alt, så tror jeg din mand dåner ligegyldig hvilken kjole du vælger.. du er jo smuk!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Orv.. sikke et dilemma!!

Men jeg kender det, min mand har faktisk afvist næsten samtlige kjoler jeg bare synes var fantastiske.........

Du kan godt begge dele med den kjole, men jeg synes egentlig at både du og kjolen rigtig meget kommer til sin ret i den 'bronze' farvet (er den bronze? for jeg synes den er noget mere afdæmpet end det)

Men altså når alt kommer til alt, så tror jeg din mand dåner ligegyldig hvilken kjole du vælger.. du er jo smuk!!

Tusind tak!!! Hvad m smykker?? Hvad vill du synes var det pæneste??

knus Sanne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Tusind tak!!! Hvad m smykker?? Hvad vill du synes var det pæneste??

knus Sanne

Jeg tror faktisk at lige netop den kjole kan bære både guld og sølv, men jeg kunne ikke lade være med at tænke perler og diamanter, griner..

Guld kan gøre varmere

hvor sølv kan give en køligere glød..

Jeg tror faktisk du kan bære begge!

Guld og perler? :cheerleader3::biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil helt klart anbefale guld til begge kjoler.

Hvis du vælger kjolen i bronze, mener jeg også at perler vil være rigtigt flot sammen med guld. Jeg er dog ikke helt sikker på, at perler passer med den lyse kjole.

Mht. hvilken kjole du skal vælge, så er jeg normalt helt vild med kjoler, der ikke er hvide, men lige netop den model, du har valgt, er den lyse bare vidunderlig. Så jeg er som de andre helt sikker på, at du bliver vidunderlig smuk uanset, hvilken du vælger.

/goodbyehansen

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

åh... jeg synes begge kjoler er meget smukke. Den bronze fremhæver detaljerne helt fantastisk, men et eller andet sted, er jeg bare mere til det hvide :cheerleader3:

Så jeg ville vælge den hvide model. :biggrin:

Alt efter hvilken farve hvid det er, vil jeg vælge smykker efter. Altså er kjolen ivory/champagne/creme/elfenben så ville jeg vælge guldsmykker. Er kjolen rigtig hvid, vil jeg vælge sølvsmykker, da en helt hvid kjole er mere "kold" i farven.

jeg håber du forstår hvad jeg mener, og det ikke blev for forvirrende.

:blush:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Orv.. sikke et dilemma!!

Men jeg kender det, min mand har faktisk afvist næsten samtlige kjoler jeg bare synes var fantastiske.........

Du kan godt begge dele med den kjole, men jeg synes egentlig at både du og kjolen rigtig meget kommer til sin ret i den 'bronze' farvet (er den bronze? for jeg synes den er noget mere afdæmpet end det)

Men altså når alt kommer til alt, så tror jeg din mand dåner ligegyldig hvilken kjole du vælger.. du er jo smuk!!

Synes også den bronze farvede komplementerer dig bedst samt at de flotte detaljer bliver tydeligere.

Med hensyn til smykker - hmm- måske nogle ferskvandsperler også i bronze farver i forskellige nuancer (nogle mørkere andre lysere) og guldkæde. Måske med enkelte granat eller rubinsten i kæden. :cheerleader3:

H. Fuglesang

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg synes at du skal vælge den bronze-farvede, men jeg er også helt klart mest til det lidt anderledes og utraditionelle (- jaja det skal nok ende med at jeg stiller på til bryllup iført en krid-hvid lilly-prinsesse kjole :biggrin: ) - og så synes jeg faktisk at når I nu har barn sammen osv. så gør det ikke noget at man ikke er hvid brud. Der er jo ingen der er i tvivl om at det er en brudekjole du har på - men jeg synes at den bliver lidt mere voksen og sexet i bronze - ja det er faktisk lidt svært at sætte ord på, måske forstår du bare en lille smule af hvad det er jeg forsøger at sige :cheerleader3:

men jeg siger klart BRONZE!!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg synes at du skal vælge den bronze-farvede, men jeg er også helt klart mest til det lidt anderledes og utraditionelle (- jaja det skal nok ende med at jeg stiller på til bryllup iført en krid-hvid lilly-prinsesse kjole :griner:- ) - og så synes jeg faktisk at når I nu har barn sammen osv. så gør det ikke noget at man ikke er hvid brud. Der er jo ingen der er i tvivl om at det er en brudekjole du har på - men jeg synes at den bliver lidt mere voksen og sexet i bronze - ja det er faktisk lidt svært at sætte ord på, måske forstår du bare en lille smule af hvad det er jeg forsøger at sige :blink:

men jeg siger klart BRONZE!!!!

Tak, Sisse. det var helt klart osse nogle af de tanker jeg havde gjort mig

knus Sanne :cheerleader3::biggrin::blush:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer