Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Anettebh

Vælg forloveren med omhu

14 posts in this topic

Jeg kan altså ikke lade være med at dele dette klip...

Dette må være enhver bruds mareridt!

Fik tilsendt dette klip fra YouTube fra kæresten.

:cheerleader3:

Edited by Anettebh
0

Annonce ♥

Oh No No No NO :biggrin::blush:

Henrik ligger flad af grin ved siden af mig i sofaen.. han syntes den var skæg...

Jeps, helt denne samme reaktion fra Christian!

Jeg derimod tænkte straks på alt den tid, hun har brugt på at gøre sig klar. Lille stakkel :cheerleader3:

0

Må da ærlig indrømme jeg synes det er morsomt ved godt det er enhvers marridt men synes nu det meget komisk :-)

0

Annonce ♥

Jeg ved da godt at det er SUPER ufedt at hun bliver skubbet i vandet, men jeg kunne altså ikke lade være med at grine (HØJT). :cheerleader3:

Kram Heidi

0

Må da ærlig indrømme jeg synes det er morsomt ved godt det er enhvers marridt men synes nu det meget komisk :-)
Jeg ved da godt at det er SUPER ufedt at hun bliver skubbet i vandet, men jeg kunne altså ikke lade være med at grine (HØJT). :cheerleader3:

Kram Heidi

Jeg har det lige som jer to, kunne slet ikke lade være med at grine :biggrin: og derefter tænkte jeg lidt på bruden og om hvor godt det er at det er i en Kirke jeg skal giftes ha ha ha, der er det da højest dåbsfonten jeg kan falde i hihi

0

Vi har også været inde og kigge på flere sjove klip. Der er nu mange man ikke kan lade være med at grine over :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Stakkels pige men mon ikke også ham der best mand havde det skidt bagefter... er ret imponeret over at man ikke kan høre nogen af gæsterne grine...

0

Jeg må også indrømme, at jeg syntes den var hylende morsom..

Men jeg kunne ikke lade være med at tænke på, at HELDIGVIS var der vand.. Tænk hvis der havde været sten eller asfalt? Så ville jeg nu hellere ryge i vandet end at risikere brækkede lemmer..

:cheerleader3:

0

Jeg må bare lige tilføje: Vis det klip også til din forlovede, han vil med stor sandsynlighed grine! Og så synes han pludselig at noget ved bryllupsplanlægningen er inspirende og sjoovt....dvs. at vi zillaer på BK bruger tid herinde på at blive inspireret, støttet og få et par grin.. :cheerleader3:

Iøvrigt er jeg enig med tarri i at det var heldigvis vand hun og præsten faldt i - ellers var det nok ikke lige så grinefremkaldende...

0

Total griner, der også kunne frembringe et godt grin herhjemme.

0

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim: ej må da indrømme at jeg grinede af det..

Har nu sendt linket til min kæreste, så kan han også lige se;-)

0