Sign in to follow this  
Followers 0
merete.dam

Kjoleprøvningi Jylland for +piger

15 posts in this topic

Hej zilla'er.

Jeg skal snart til at tage mig sammen til at bestille tid til kjoleprøvning :biggrin: Det er lidt af en hurtle for mig, da jeg ikke er vild med tanken om, at en ekspedient skal med ind i prøverummet og assistere mig, men det må jeg se at komme over :iloveyou:

Jeg vil gerne have jeres erfaringer med at prøve brudekjoler i størrelse 50+ - er der nogle forretninger, der er bedre end andre mht. udvalg?

Der var én, der engang skrev herinde, at hun var glad for at have købt sin kjole i den omtalte forretning, da hun havde en følelse af, at hun selv kunne vælge kjolen, størrelsen var ikke en hindring og hun skulle ikke vælge mellem kun 2 i hendes størrelse, som hun havde haft følelsen af at skulle i andre forretninger :)

Jeg har selvfølgelig glemt alt om, hvor hun købte kjolen henne og har også forgæves søgt efter tråden - det er kun sådan noget, jeg sporadisk kan huske, så hvis I kan hjælpe mig, ville jeg blive super glad :thumbsupsmileyanim:

Jeg vil nemlig helst undgå den der fornemmelse af ikke at kunne prøve kjoler, fordi de ikke har min størrelse - det hjælper i hvert fald ikke på mine tanker om, at det er en ubehagelig situation at prøve brudekjoler - og de tanker vil jeg helst af med, for sådan skal det jo ikke være :balloons:

0

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim: ej.Zilla prøv hos Antonettesbrudekjoler i pårup ved Engesvang hun har i store

størelse, der har jeg selv fået.Hilsen Freja. :biggrin::)

0

Brud og Festgården i Demstrup ved Kjellerup er også en mulighed. De har både de helt store skrud med slæb og de mere neddæmpede. Jeg valgte en festkjole i hvid, da jeg syntes jeg druknede i de kæmpestore skrud, men det er jo smag og behag./(Lagde ud med at sige hvad jeg ikke ville have (tyl, strutskørt, uden stropper etc. og selvom jeg havde mange krav var det intet problem at finde KJOLEN) Et godt råd, hvis du tager derud er dog, at du skal få mere end én til at hjælpe dig. Der er især en høj lyshåret pige med krøller derude, og hun kan simpelthen få en kjole til at sidde som en drøm på dig! Hun har bare øje for detaljen!

0

Tak for jeres besvarelser indtil nu, begge butikker ser gode ud og har ifølge hjemmesiden også kjoler til sådan nogle som mig, men ja, det vigtigste er helt klart jeres oplevelse af at besøge butikkerne. Det er fedt, at selv om man har krav til sin brudekjole, så kan man stadig finde KJOLEN :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Lilly har jo også et godt udvalg i kjoler til store piger og det hjælper enormt meget, hvis du ved tidsbestillingen nævner hvilken størrelse du er (glæder faktisk alle!) og hvilke modeller du godt kunne tænke dig at prøve fx fra den nye kollektion, for så kan de i hvert fald nå at få kjolerne hjem til prøvningen :thumbsupsmileyanim:

0

Du kan også prøve hos akepotmodeller i Horsens. Hun har også kjoler i store str.

0

Der er også Kennedys i Sabro. De har et godt udvalg og Signe Marie er rigtig flink!

Der står på deres hjemmeside, at de har op til str. 56.

0

jeg vil lige slå et slag for askepot i Horsens.

Hun har specialiceret sig i kjoler til store piger og har rigtig mange af dem.

Du får lige et link til hendes hjemmeside. Jeg giver dig også et link til en af dem hun bestiller kjoler hjem fra (hun kan få dem alle hjem).

http://www.askepot-modeller.dk/diverse/kontakt.htm

http://www.bonnybridaluk.co.uk/1710.htm

PS Nej har ingen relationer til dem, men min kjole er købt der (har linket til min kjole som den første *gg*

0

Annonce ♥

Jeg har også tænkt på Askepot-modeller i Horsens og også Kennedys i Sabro, men godt at høre andres erfaringer :thumbsupsmileyanim:

0

jeg vil lige slå et slag for askepot i Horsens.

Hun har specialiceret sig i kjoler til store piger og har rigtig mange af dem.

Du får lige et link til hendes hjemmeside. Jeg giver dig også et link til en af dem hun bestiller kjoler hjem fra (hun kan få dem alle hjem).

http://www.askepot-modeller.dk/diverse/kontakt.htm

http://www.bonnybridaluk.co.uk/1710.htm

PS Nej har ingen relationer til dem, men min kjole er købt der (har linket til min kjole som den første *gg*

Tusind tak for linket til bonnybridal.co.uk :biggrin:

Det er bare en rigtig smuk kjole, du har købt og ja, der er mange smukke kjoler :)

Jeg fik lige en optur der, for mange af disse kjoler fra BonnyBridal var på Askepot-modellers hjemmeside sidste år og jeg havde gemt flere billeder af dem, da jeg syntes, at de var smukke, men i år er det ligesom en helt anden stil og der er faktisk ikke nogle af de kjoler under +størrelser, som falder i min smag, men nu vil jeg helt sikkert derned og prøve kjoler :thumbsupsmileyanim:

0

Hej jeg er selv normalt en str. 52 og jeg købte min kjole i Sindal hos Lucca.

´Jeg følte mig virkelig som en prinsesse i lørdags.

De er også søde når man kommer for at prøve kjoler.

Helt klart et besøg værd

0

jamrn jeg er rigtig glad for at kunne hjælpe- mangler selv kun slør men uhh jeg synes det er svært til den kjole fordi jeg skal have guldsmykker på :thumbsupsmileyanim:)

0

Annonce ♥

jeg kender godt den føgsel men det er ikke så slemt som man tror så det er bare at hoppe ud i det jeg er heller ikke noget lille nips str 50. jeg har købt min kjole i lilly. fik en super service hade det også ligt svært at stå der i næsten ingen ting..... jeg kunne gdt have brugt en skjort eller noget man lige kunne tage over sig mens man ventet på de fik den næste kjole klar men det gik....... så hop ud i det..... nyd det er super at prøve den ene kjole efter den anden . jeg endte med alt det jeg trode jeg ikke ville men da det kom på var det bare super.......

håber det hjælper

0

jeg kender godt den føgsel men det er ikke så slemt som man tror så det er bare at hoppe ud i det jeg er heller ikke noget lille nips str 50. jeg har købt min kjole i lilly. fik en super service hade det også ligt svært at stå der i næsten ingen ting..... jeg kunne gdt have brugt en skjort eller noget man lige kunne tage over sig mens man ventet på de fik den næste kjole klar men det gik....... så hop ud i det..... nyd det er super at prøve den ene kjole efter den anden . jeg endte med alt det jeg trode jeg ikke ville men da det kom på var det bare super.......

håber det hjælper

Tak for dit indlæg - jeg glæder mig også helt vildt til at skulle prøve flere forskellige kjoler, men ja, samtidig frygter jeg det også :thumbsupsmileyanim:

Men ja, dit input hjælper, så tak for det :cheerleader3:

0

Weeee :cheerleader3:

Så har jeg bestilt tid til kjoleprøvning - skal godt nok have lavet den om, men den er bestilt :thumbsupsmileyanim:

Det er hos Lilly i Aalborg. Vi har været på bryllupsmesse i dag og der snakkede jeg med en rigtig sød kvinde fra Lilly og hun forsikrede mig for, at de havde mange kjoler, jeg kunne passe :cheerleader3:

Tiden er bestilt til d. 21. februar, men den skal så laves om, fordi min mor ikke kan den dag - jeg har sagt til hende 3 gange nu, at hun og min søster skal finde tidspunkter, hvor de kan! Det er bare så irriterende, at de ikke gør det, for det betyder jo netop, at jeg så skal til at lave tiden om og finde en dag, hvor jeg så kan og hvor de kan og min bedste veninde kan :bearhug:

Men tak for jeres svar og støtte, det er :super: skønt at have sådan nogle zilla'er i baghånden :cheerleader3:

0