Guest Lærkemus

Valget står mellem 2 kjoler

27 indlæg i dette emne

Åh, hvorfor skal det være så svært med de kjoler, altså :thumbsupsmileyanim: Ja, det er jo selvfølgelig lidt af et luksusproblem, som min kæreste siger - men alligevel noget der giver mig ondt i maven...

Har fundet to kjoler, som bare sidder fantastisk...

Den første. prøvede jeg igår - det er en Benjamin Roberts i ren silke:

xo31h3.jpg

(farven er ikke helt den samme som den jeg skal have - denne er hvid og jeg skal have den i light ivory)

Den anden, prøvede jeg idag - det er en Atalier Diagonal i taft:

24eb2mg.jpg

What to do???

Redigeret af Lærkemus
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvad siger hjertet?? Der er ikke en du hælder mest til? :iloveyou: Måske du skal lave en + og - liste ;) (hvis det overhovedet er muligt ;))

Hjertet/maven siger nok mest kjole 1 - men veninden siger kjole nr. 2 (hvis hun skulle vælge)... Ja, må lave en +/- liste over kjolerne, hvis jeg ikke kan vælge!

Jeg kan klart bedst lide den første du prøvede!!!

:thumbsupsmileyanim: Heppe, heppe, heppe :biggrin:

Tror jeg også jeg kan - men det er skisme svært ;)

Jeg kan for en gangs skyld ikke vælge... DOH! :)

kan vi ikke se dig i kjolerne?

Desværre måtte man ikke tage billeder i de brudekjole-butikker :balloons: Rendte frem og tilbage mellem Nicolai Brudekjoler og House of Brides idag med min veninde i hælene - tror ekspidienterne var ved at få spat af mig til sidst, hehe ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Lærke,

jeg stemmer for 1'eren. og hvis du også selv hælder mest til den så er det vigtigst :thumbsupsmileyanim: og ikke så meget hvad din veninde siger. Jeg har selv købt en kjole fra samme kollektion som den 1. og synes på ingen måde de modelbilleder yder kjolerne retfærdighed ;) (Modelbilledet af min er taget med den samme model som har din nr. 1 kjole på)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Lærke,

jeg stemmer for 1'eren. og hvis du også selv hælder mest til den så er det vigtigst :) og ikke så meget hvad din veninde siger. Jeg har selv købt en kjole fra samme kollektion som den 1. og synes på ingen måde de modelbilleder yder kjolerne retfærdighed ;) (Modelbilledet af min er taget med den samme model som har din nr. 1 kjole på)

Så sandt, så sandt - kjolerne er virkelig helt fantastiske i virkeligeheden og oser langt væk af kvalitet og stil :biggrin: Og så synes jeg bestemt også, at jeg så bedre ud i den end hende modellos på billedet, hehe :thumbsupsmileyanim:

(og så kunne jeg sørme passe en str. 38)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Oh, de to kjoler er helt vilde smukke, kan godt forstå det er svært at vælge...

men et par ting hæftede jeg mig ved

er kjole 1 hvidere end kjole 2?

ryggen på kjole 1 er ret flot, knapperne kan jeg godt lide og måden det bliver syet på foran er unik og smuk

kjole 2 synes jeg er derimod mere "klassisk" i syningen men romantisk med stofblomsterne... mht. stofblomsterne - er det lige dig, kan du bære det?

Lad os høre hvad du vælger!! :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oh, de to kjoler er helt vilde smukke, kan godt forstå det er svært at vælge...

men et par ting hæftede jeg mig ved

er kjole 1 hvidere end kjole 2?

ryggen på kjole 1 er ret flot, knapperne kan jeg godt lide og måden det bliver syet på foran er unik og smuk

kjole 2 synes jeg er derimod mere "klassisk" i syningen men romantisk med stofblomsterne... mht. stofblomsterne - er det lige dig, kan du bære det?

Lad os høre hvad du vælger!! :-)

På billedet er kjole 1 hvid - jeg skal dog have den i farven light ivory... Denne er dog stadig lidt lysere end kjole nr. 2 som er en gylden ivory (ved ikke om det hedder det, men det er den ;) )

Stofblomsterne er faktisk overraskende simple, da de er holdt i samme stof som resten af kjolen - og ja, jeg kunne sagtens bære det... Dog gør kjole nr. 1 mere for min popo end kjole nr. 2 (hvilket man næsten også kan fornemme på billederne, selvom det ikke er mig på dem)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har selv prøvet nr. 2 og synes det er en smuk kjole med en fantastisk pasform. Slankende og meget behagelig at have på. Og så tror jeg, at den koster ca. halvdelen af nr 1.

Men når alt dette er sagt, så tror jeg egentlig at jeg stemmer på nr. 1. Synes den er mere eksklusiv og luksuriøs end nr. 2.

Jeg ved godt, at man HoB og Nikolaj ikke vil have at man tager billeder, men jeg ville være fræk og gøre det alligevel (det gjorde jeg faktisk med nr. 2) for at have et sammenligningsgrundlag, der går ud over din fornemmelse og venindes råd.

Mit "i smug billede" af nr. 2:

post-31031-1233083706.jpg

Fantasisk kjole, men som sagt tror jeg at nr. 1 er endnu mere fantastisk!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej Lærke, jeg er vild med dit første valg, synes den er så flot :thumbsupsmileyanim:

Kram Gitte

Hej Gitte,

Ja, det er godt nok svært - er jo også umiddelbart til nr. 1, men når veninden nu siger 2'eren bliver man jo i tvivl... Hun ville dog også kun vælge, hvis jeg absolut tvang hende... Hun var vild med begge kjoler! (og så har hun jo heller ikke haft følelsen af kjolerne på, hvilket også har noget at sige)!

:biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg har selv prøvet nr. 2 og synes det er en smuk kjole med en fantastisk pasform. Slankende og meget behagelig at have på. Og så tror jeg, at den koster ca. halvdelen af nr 1.

Men når alt dette er sagt, så tror jeg egentlig at jeg stemmer på nr. 1. Synes den er mere eksklusiv og luksuriøs end nr. 2.

Jeg ved godt, at man HoB og Nikolaj ikke vil have at man tager billeder, men jeg ville være fræk og gøre det alligevel (det gjorde jeg faktisk med nr. 2) for at have et sammenligningsgrundlag, der går ud over din fornemmelse og venindes råd.

Mit "i smug billede" af nr. 2:

post-31031-1233083706.jpg

Fantasisk kjole, men som sagt tror jeg at nr. 1 er endnu mere fantastisk!

Iiiihhh, det skulle jeg saft'susme også have gjort ;) Men uha ja, sådan sad den også på mig fortil - den sad bare perfekt!! Og så det fantastiske slør man kunne have på til, da kjolen var så enkel ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oh, de to kjoler er helt vilde smukke, kan godt forstå det er svært at vælge...

men et par ting hæftede jeg mig ved

er kjole 1 hvidere end kjole 2?

ryggen på kjole 1 er ret flot, knapperne kan jeg godt lide og måden det bliver syet på foran er unik og smuk

kjole 2 synes jeg er derimod mere "klassisk" i syningen men romantisk med stofblomsterne... mht. stofblomsterne - er det lige dig, kan du bære det?

Lad os høre hvad du vælger!! :-)

På billedet er kjole 1 hvid - jeg skal dog have den i farven light ivory... Denne er dog stadig lidt lysere end kjole nr. 2 som er en gylden ivory (ved ikke om det hedder det, men det er den ;) )

Stofblomsterne er faktisk overraskende simple, da de er holdt i samme stof som resten af kjolen - og ja, jeg kunne sagtens bære det... Dog gør kjole nr. 1 mere for min popo end kjole nr. 2 (hvilket man næsten også kan fornemme på billederne, selvom det ikke er mig på dem)

Efter at have set de der billeder stemmer jeg nok for kjole 1- den er bare så smuk og eksklusiv, så lovely... kjole 2 er jeg faktisk ...mere i tvivl... husk at høre efter det du selv føler, føler du mest for nr 1 (som flere af os zillaer herinde :thumbsupsmileyanim:) så, er det sikkert et godt valg!

Tag "bare" et valg efter hjertet!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg har selv prøvet nr. 2 og synes det er en smuk kjole med en fantastisk pasform. Slankende og meget behagelig at have på. Og så tror jeg, at den koster ca. halvdelen af nr 1.

Men når alt dette er sagt, så tror jeg egentlig at jeg stemmer på nr. 1. Synes den er mere eksklusiv og luksuriøs end nr. 2.

Jeg ved godt, at man HoB og Nikolaj ikke vil have at man tager billeder, men jeg ville være fræk og gøre det alligevel (det gjorde jeg faktisk med nr. 2) for at have et sammenligningsgrundlag, der går ud over din fornemmelse og venindes råd.

Mit "i smug billede" af nr. 2:

post-31031-1233083706.jpg

Fantasisk kjole, men som sagt tror jeg at nr. 1 er endnu mere fantastisk!

Iiiihhh, det skulle jeg saft'susme også have gjort ;) Men uha ja, sådan sad den også på mig fortil - den sad bare perfekt!! Og så det fantastiske slør man kunne have på til, da kjolen var så enkel ;)

Det er da ikke for sent at få taget nogle billeder - tricket er, at man ikke bestiller tid, men siger at man bare lige vil prøve netop denne kjole en gang til - som regel har ekspedienten så travlt med en anden kunde, og man har rig lejlighed til at hive kameraet frem - bare husk at slå blitzen fra!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vælger helt klart kjole nr. 1. Den er da super smuk, lækker og eksklusiv. Den er ikke mindre end fantastisk!!

Held og lykke med valget og lad os høre hvad du beslutter dig for :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Kinai
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan kun sige at hvis jeg skulle vælge mellem de to kjoler ville jeg vælge nr. 1. Den virker mere eksklusiv og så synes jeg den har det der ekstra som gør at man ikke bare er "som alle den andre". Dog er det alt afgørende hvad du selv føler for. har oplevet min søster i sin brudekjole som hun valgte fordi min mor og storestøster stemte for den, på trods af hun selv var mere glad for en anden og det påvirkede faktisk hendes humør hele dagen. Jeg ved godt at mange tror at "det er da ligemeget", men efter at have oplevet hvor lidt lykkelig brud der var over hende pga. den kjole så vil jeg se mig rigtig godt for når jeg skal ud og købe kjole. Faktisk har de ikke et eneste bryllupsbillede stående fremme fordi hun ikke er tilfreds med sig sel vi kjolen.

Hendes dejlige mand har dog så besluttet at de gør det hele om til deres kobberbryllup om 5 år, såhun kan få det nøjagtig som hun ønsker. Han er en guldklump :thumbsupsmileyanim:

Tror dog ikke det ville ende så galt hvis du valgte nr. 2 da der ikke er så voldsom forskel, men det vigtigste er at du vælger den som du har lyst til at se dig selv i, både på din bryllupsdag men også på dine bryllupsbilleder om 5 og 10 år.

Er du seriøst meget i tvivl så tag ind og prøv dem igen.

Held og lykke

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er begge nogle helt vidunderlige kjoler..

Jeg sætter min stemme på nummer et, det gør jeg ikke fordi den er smukkere end nummer to for de er begge umådelig smukke og jeg er sikker på at du ligner en drøm i dem. Men den første er lavet i silke og så har du en hel klar mulighed for at sende drømme kjolen til en skræder der kan lave lidt forandringer og sørge for at du vil kunne bruge den igen. Så du ikke må nøjes med at gå i drømmekjolen kun en gang.

Held og lykke med det!

Knus

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så er beslutningen truffet :biggrin::):iloveyou:

Jeg har valgt at stole på min mavefornemmelse og mit :loveboard: og derfor er valget faldet på kjole nr. 1 :thumbsupsmileyanim:

Den fantastisk silkedrøm af Benjamin Roberts - så nu må jeg finde ud af, om jeg kan have guldsmykker på til den (hvilket jeg regner med, da den er light ivory) og om jeg skal have slør på...

Men iiihhh, det lettede at træffe en beslutning - nu skal jeg bare stå ved den! Men kjolen er bestilt i England, og med fragt bliver det KUN 7.500 kr (med rabat skulle jeg give 12.000 kr for den HoB)... Så jeg ved bare at det er den rigtige beslutning :balloons::cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Så er beslutningen truffet :biggrin::):iloveyou:

Jeg har valgt at stole på min mavefornemmelse og mit :rolleyes: og derfor er valget faldet på kjole nr. 1 :thumbsupsmileyanim:

Den fantastisk silkedrøm af Benjamin Roberts - så nu må jeg finde ud af, om jeg kan have guldsmykker på til den (hvilket jeg regner med, da den er light ivory) og om jeg skal have slør på...

Men iiihhh, det lettede at træffe en beslutning - nu skal jeg bare stå ved den! Men kjolen er bestilt i England, og med fragt bliver det KUN 7.500 kr (med rabat skulle jeg give 12.000 kr for den HoB)... Så jeg ved bare at det er den rigtige beslutning :balloons::cheerleader3:

Yaaaaaay :loveboard::rolleyes:

Det er bare Sååååå vigtigt og følge sit :hug: - nr. 1 er os bare super smuk... Du bliver jo som en gudinde!!!!

:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Så er beslutningen truffet :):iloveyou::balloons:

Jeg har valgt at stole på min mavefornemmelse og mit :hug: og derfor er valget faldet på kjole nr. 1 :thumbsupsmileyanim:

Den fantastisk silkedrøm af Benjamin Roberts - så nu må jeg finde ud af, om jeg kan have guldsmykker på til den (hvilket jeg regner med, da den er light ivory) og om jeg skal have slør på...

Men iiihhh, det lettede at træffe en beslutning - nu skal jeg bare stå ved den! Men kjolen er bestilt i England, og med fragt bliver det KUN 7.500 kr (med rabat skulle jeg give 12.000 kr for den HoB)... Så jeg ved bare at det er den rigtige beslutning :cheerleader3::loveboard:

Yaaaaaay :rolleyes::rolleyes:

Det er bare Sååååå vigtigt og følge sit :) - nr. 1 er os bare super smuk... Du bliver jo som en gudinde!!!!

:(

Tark ;) Er også sikker på at kæresten kommer til at tabe sin kæbe på gulvet, hehe... Iiiihhh, hvor jeg glæder mig nu - selvom der er LÆNGE til ;)

Lige til andre, som har et par kjoler at vælge imellem: Hvis I håber på at folk svare den ene kjole frem for den anden, så føler du nok lidt mere for den ene end den anden! Fandt ud af, at jeg håbede på at folk skrev nr. 1 :biggrin: Og dem der skrev at nr. 2 var bedst, tænkte jeg: "de har jo heller ikke helt set de to på", hehe...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer