Sign in to follow this  
Followers 0
Jhemdorff

Jane & Simon 22. Maj 2010

37 posts in this topic

TOPFIGUR

Der er ikke noget valg for mig, Simon har valgt den han mener passer bedst på os og hele familien samt vennerne er helt enig.... Hvad sker der liiige for det?

2n7e2j9.jpg

Ha ha Jane, den tror jeg passer temmelig godt på dig - med alt det skønne tøj du shopper til tøserne :D

0

Annonce ♥

TOPFIGUR

Der er ikke noget valg for mig, Simon har valgt den han mener passer bedst på os og hele familien samt vennerne er helt enig.... Hvad sker der liiige for det?

2n7e2j9.jpg

Ha ha Jane, den tror jeg passer temmelig godt på dig - med alt det skønne tøj du shopper til tøserne :D

Jamen, er det ikke frygteligt... At det rent faktisk er en figur som bare er SÅ meget mig... Må jo desværre indrømme det, HAHA...

0

TOPFIGUR

2n7e2j9.jpg

Jamen, er det ikke frygteligt... At det rent faktisk er en figur som bare er SÅ meget mig... Må jo desværre indrømme det, HAHA...

Hehe synes ligesom Simon og dine venner samt familie at denne topfigur er PERFEKT til dig :D

Forresten er det en rigtig smuk kjole du har kig på, og fin hårinspiration, jeg har de samme billeder faktisk :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Puha, sikke nogle dage jeg har haft... Og det er slet ikke slut endnu.

Torsdag skulle jeg have været med pigerne ovre hos "olde" (Simons mormor), da hun blev 80 år. Vi blev så vækket af min telefon kl.6.03 om morgenen og jeg spurgte Simon om han ville hente min telefon inde i stuen, for bedstefar var død. Ganske rigtigt så var det min mor der kunne fortælle at bedstefar var sovet ind om natten... Han har været syg i et par år, så det var ikke uventet, men derfor gør det jo ondt alligevel.

Fredag skulle Emilie så holde fødselsdag herhjemme for børnehaven. Lige nu er de 25! børn på hendes stue, så jeg var lige ved at aflyse, meeeen hun har glædet sig SÅ længe... Jeg fik tankerne ledt hen på noget andet og hun havde en dejlig dag.

Igår, Lørdag, skulle vi så til stor 80 års fødselsdag hos Simons mormor. Det var en dejlig fest og er glad for at jeg ikke blev alene hjemme med mine sorger.

Idag slapper vi af...

Imorgen, Mandag, bliver Emilie jo så 3 år... SUK. Der kommer et rend af gæster dagen lang, da vi jo ikke kan holde den planlagte fødselsdag pga begravelse. Og om aftenen kommer hendes far og papmor og spiser sammen med os.

Tirsdag skal bedstefar så begraves.

Nogle hektiske dage!

MEN noget bryllupsrelateret har jeg dog med. Har bestilt en masse på e-bay. Pengene til det hele er hævet, så der kommer nok flere pakker i ugens løb. Disse to kom i onsdags:

100 Lilla poser til ris...

34hyo8i.jpg

humxdf.jpg

Og sæbebobler:

fthf6h.jpg

0

Et stort velkommen hertil og tillykke med det kommende bryllup :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Fantastiske billeder af de to piger :cheerleader3:

LOL til topfiguren, den er simpelthen så morsom. Det er vist godt, at min kæreste ikke har set den.

Dødsfald er aldrig rare og gør altid ondt lige meget, om det har været ventet eller ej. Masser af positive tanker er sendt i jeres retning :):)

Tillykke med din datter i morgen og jeg håber, at I får hende fejret på trods af den kedelige begivenhed. Og cado til jer for at skulle spise med hendes far og hans kæreste - det sker for sjældent i dagens Danmark :denmarkflag:

0

Så er der kommet flere pakker fra e-bay, men lige som jeg skulle til at finde kameraet frem kom jeg i tanke om at den kommende gemal har taget det med på fisketur. Han har sammen med et par kammerater købt fiskerettighederne i en sø - hvad gi'r I mig.... Men hva, så hygger de sig vel.

Så billeder må vente.

Vi kom heldigvis fint over både børnefødselsdag og begravelse. Men ét uheld kommer sjældent alene - den mindste har lagt sig syg. Det er SÅ synd for hende, hun er virkelig snotforkølet og kan dårligt sove så vi har været vågne det meste af natten.

Edited by Jhemdorff
0

Et stort velkommen hertil og tillykke med det kommende bryllup :loveflag::blink:

Fantastiske billeder af de to piger :cheerleader3:

LOL til topfiguren, den er simpelthen så morsom. Det er vist godt, at min kæreste ikke har set den.

Dødsfald er aldrig rare og gør altid ondt lige meget, om det har været ventet eller ej. Masser af positive tanker er sendt i jeres retning :cheerleader3::rolleyes:

Tillykke med din datter i morgen og jeg håber, at I får hende fejret på trods af den kedelige begivenhed. Og cado til jer for at skulle spise med hendes far og hans kæreste - det sker for sjældent i dagens Danmark :cheerleader3:

Mange tak for alle tankerne. Heldigvis sker det forholdsvis tit her at vi tilbringer tid med hendes far og hans nye kæreste, det har vi egentlig altid gjort og det samme gjorde mine forældre - så jeg stiller mig også oftest uforstående overfor de forældre der ikke tænker på barnets behov, men på deres egne.

Men ok, jeg kan bare glæde mig over at min ex er så samarbejdsvillig.

0

Annonce ♥

Tanker om receptionen

Har ingen anelse om hvordan vores tidsplan ender med at se ud, men uanset hvad skal gæsterne være et sted mens vi bliver fotograferet.

Der overvejer vi et telt nede på en kæmpe plæne hvor min svigerfar bor. Min onkel arbejder for et firma der hedder Ørsted telte som har telte i alle afskygninger, og hans familie kan låne telte gratis. Så kan det jo være vi skal have noget gulv...

Planerne er at der skal serveres bryllupskage og ?????? samt drikkevarer - kom gerne med idéer til hvad vi kan servere derudover.

Både her og ved festen vil jeg have drikkevarerne på køl i store zinkbaljer fyldt med tøris.

0

Hej sad og tænkte på om du virkelig boede i det Ørsted jeg gik i skole i, men det behøver jeg så ikke da du viste kirken :loveflag:

Så nu er jeg bare lidt små irriteret over at du alligevel lige er et par årgange ældre end jeg kan huske :blink:

Men ellers tillykke med det kommende bryllup :cheerleader3:

0

Hej sad og tænkte på om du virkelig boede i det Ørsted jeg gik i skole i, men det behøver jeg så ikke da du viste kirken :loveflag:

Så nu er jeg bare lidt små irriteret over at du alligevel lige er et par årgange ældre end jeg kan huske :blink:

Men ellers tillykke med det kommende bryllup :cheerleader3:

Puha ja, der er jo flere små Ørsted'er rundt omkring i det danske land.... Meeen denne Ørsted ligger helt oppe på Norddjursland. Kunne da ellers have været sjovt hvis det havde været den samme.

0

Hvor er det bare nogle helt fantastiske billeder af jeres smukke piger! Billedet af den store tog helt pusten fra mig!

Det er en rigtig sød historie om jeres kærlighed og stor Cado til dig for at være 'alene mor' 4 dage om ugen!!

Det bliver spændene at følge jeres planlægning!

Velkommen til..

Hvor er det nogle smukke døtre I har.

Velkommen til endnu en 2010 brud :blink:

Det er en rigtig sød historie du har skrevet og lagt nogle flotte billeder ind. Jeg glæder mig til at følge din planlægning.

Kh

Anette

Sikke nogle fantastiske billeder af dine døtre. Super søde! De bliver da bedårende som brudepiger!

Held og lykke med det hele :rolleyes:

Mange tak, kan jo heller ikke selv stå for de piger SUK...

Hej og velkommen til.

Tillykke med frieriet :cheerleader3: Dejligt.

Du har allerede gjort dig mange tanker mht. brylluppet....herligt. Ser frem til at følge din tråd - som alle de andre tøser herinde!

Man bliver lidt afhængig :loveflag::cheerleader3:

0

Annonce ♥