Guest MiaSJ

Vores sommerbryllup - 27-06-09

465 posts in this topic

Brudevalstræning

Hihi - vi træner og træner :)

Her er lige et par "in action" billeder :)

post-36217-1245856582.jpg post-36217-1245856587.jpg

Ihh hvor er I skønne, vi har overhovedet ikke øvet noget som helst

*Note til mig selv: dét skal vi

DAGENS VEJRUDSIGT

post-36217-1245912223.png

Åhhh nej - hvad skal det nu betyde!!!!!???????? KRYDS FINGRE!!!

Jeg tror nu at vejret holder for os, det bliver varmt og solen skinner - det er vist kun i det sydlige egne at der er risiko for lidt regn.

Jeg krydser fingre

Ha nu en rigtig god dag på lørdag, hvis ikke jeg når herind til at ønske tillykke

Kram

0

Annonce ♥

Brudevalstræning

Hihi - vi træner og træner :)

Her er lige et par "in action" billeder :)

post-36217-1245856582.jpg post-36217-1245856587.jpg

Ihh hvor er I skønne, vi har overhovedet ikke øvet noget som helst

*Note til mig selv: dét skal vi

DAGENS VEJRUDSIGT

post-36217-1245912223.png

Åhhh nej - hvad skal det nu betyde!!!!!???????? KRYDS FINGRE!!!

Jeg tror nu at vejret holder for os, det bliver varmt og solen skinner - det er vist kun i det sydlige egne at der er risiko for lidt regn.

Jeg krydser fingre

Ha nu en rigtig god dag på lørdag, hvis ikke jeg når herind til at ønske tillykke

Kram

Vi bor i det sydlige egne :)

0

WHAT A DAY!!!!!!!!!!

:)

Dagen startede noget hårdt. Kom først i seng kl. 24 da jeg havde siddet ved naboen for at få lavet negle. Min søn blev ammet 2 gange om natten og stod op halv seks. Så var da noget træt i morges.

Så ringede min mor - "vi bliver altså nødt til at sy kjolen i morgen! Der er gået hul i" - HVAD!!!!!!!!!!. Havde godt set igår, at der var noget der mindede om et hul, men regnede da bare med at de var måden, den var hængt op på. Nix i morges da min mor kom ind på værelset, hvor den hænger, så var det blevet større. Ringede til Lilly. Skal derop i morgen tidlig kl. 9.00 - havde jeg så lidt regnet med i min tidsplan!!!!!!! ØVØVØVØV :)

Kl. 9.00 skulle jeg så have lavet mine negle færdige (billeder kommer måske i morgen). De blev så fine. Så kom min veninde kl. 12. Hun skulle passe August imens Tue og jeg skulle ud i forsamlingshuset med drikkevarer, pynt m.m. Vi ville så lige køre et smut forbi kirken. Ved I hvad???? Den var fuldstændig pakket ind i stilladser. Taget var taget ned og der var mursten og murbrokker overalt. Vi var så rystede!! :) . Så ringede vi til præsten. Der var ikke noget at gøre ved det. Vi spurgte om vi kunne komme op i Pjedsted kirke istedet (der ligger to kirker i det sogn, med samme præst). Men det kunne ikke lade sig gøre. Noget slukørede kørte vi ud med tingene.

I forsamlingshuset var der allerede dækket op - det ser så godt ud!! De havde styr på alt, så der kunne vi da sætte X og gå roligt derfra.

Så ringede præsten igen! Jo vi måtte godt komme i Pjedsted kirke istedet. Vi kørte ud til præsten. Han kom ud i shorts og t-shirts og spurgte om vi ikke ville køre med ham ud i kirken og se den. Jojo - så afsted med os i præstens bil :) . Den var noget så smuk. Indvendig er den magen til den anden - lille, intim og super hyggeligt. Så stemningen var den samme. Dog var det ikke en byggeplads ude foran.

post-36217-1245953696.jpg post-36217-1245953789.jpg post-36217-1245953746.jpg

Nå pyhh så fik vi da en smuk kirke alligevel. Præsten er bare så fin - og vi fik ro på. Indtil det gik op for at i jo lige have 60 inviterede gæster + ALLE globryllupsgæsterne der skulle kontaktes. Det skal lige siges at kirken blev gennemrenorveret i april - så den står som ny med tag og helt ny kalket. Der er endvidere en lang og smuk trappe op til kirken, så her skal nok blive taget nogle smukke fotos.!!!

Så gik turen hjem. Hvor August var vågnet og ked af det fordi han savnede sin mor. Ind og få lavet mad til ham, og os. Min veninde tog hjem. Fik ringede til min mor som kom og var ny lege"onkel" for August imens vi ellers fik ringet og ringet rundt. Min mor ringede også til nogle - så der var eddermame gang i linierne herhjemme. Vi fik fat i alle - heldigvis. Fik skrevet det på facebook og så laver vi lige et skilt i morgen og banker i ude ved byggepladsen!! (vi har da masser af tid til det :) ).

Min mor gik kl. 16. Så ud og gå med barnevognen for August var noget så træt. Hjemme kl. 16.45 - gæster til spisning ankom kl. 17. PYHAAA

Det var vores bedste venner så det var fint - og da det er ham der skal fotografere os, fik vi lige de sidste detaljer på plads.

Nu er vi bare HELT smadret!!

Håber IKKE dette er et tegn for vores bryllupsdag - mere kan da vist ikke gå galt nu??? :(

Edited by MiaSJ
0

Puha... Sikke en dag du har haft.

Men, nej bare roligt... nu har du brugt alt "uheld" og bøvl idag, så på lørdag får I en fantatisk

dag.

Tillykke med det :)

Vh

Mona

0

Annonce ♥

WHAT A DAY!!!!!!!!!!

:)

Dagen startede noget hårdt. Kom først i seng kl. 24 da jeg havde siddet ved naboen for at få lavet negle. Min søn blev ammet 2 gange om natten og stod op halv seks. Så var da noget træt i morges.

Så ringede min mor - "vi bliver altså nødt til at sy kjolen i morgen! Der er gået hul i" - HVAD!!!!!!!!!!. Havde godt set igår, at der var noget der mindede om et hul, men regnede da bare med at de var måden, den var hængt op på. Nix i morges da min mor kom ind på værelset, hvor den hænger, så var det blevet større. Ringede til Lilly. Skal derop i morgen tidlig kl. 9.00 - havde jeg så lidt regnet med i min tidsplan!!!!!!! ØVØVØVØV :(

Kl. 9.00 skulle jeg så have lavet mine negle færdige (billeder kommer måske i morgen). De blev så fine. Så kom min veninde kl. 12. Hun skulle passe August imens Tue og jeg skulle ud i forsamlingshuset med drikkevarer, pynt m.m. Vi ville så lige køre et smut forbi kirken. Ved I hvad???? Den var fuldstændig pakket ind i stilladser. Taget var taget ned og der var mursten og murbrokker overalt. Vi var så rystede!! :cheerleader3: . Så ringede vi til præsten. Der var ikke noget at gøre ved det. Vi spurgte om vi kunne komme op i Pjedsted kirke istedet (der ligger to kirker i det sogn, med samme præst). Men det kunne ikke lade sig gøre. Noget slukørede kørte vi ud med tingene.

I forsamlingshuset var der allerede dækket op - det ser så godt ud!! De havde styr på alt, så der kunne vi da sætte X og gå roligt derfra.

Så ringede præsten igen! Jo vi måtte godt komme i Pjedsted kirke istedet. Vi kørte ud til præsten. Han kom ud i shorts og t-shirts og spurgte om vi ikke ville køre med ham ud i kirken og se den. Jojo - så afsted med os i præstens bil :cheerleader3: . Den var noget så smuk. Indvendig er den magen til den anden - lille, intim og super hyggeligt. Så stemningen var den samme. Dog var det ikke en byggeplads ude foran.

Nå pyhh så fik vi da en smuk kirke alligevel. Præsten er bare så fin - og vi fik ro på. Indtil det gik op for at i jo lige have 60 inviterede gæster + ALLE globryllupsgæsterne der skulle kontaktes. Det skal lige siges at kirken blev gennemrenorveret i april - så den står som ny med tag og helt ny kalket. Der er endvidere en lang og smuk trappe op til kirken, så her skal nok blive taget nogle smukke fotos.!!!

Så gik turen hjem. Hvor August var vågnet og ked af det fordi han savnede sin mor. Ind og få lavet mad til ham, og os. Min veninde tog hjem. Fik ringede til min mor som kom og var ny lege"onkel" for August imens vi ellers fik ringet og ringet rundt. Min mor ringede også til nogle - så der var eddermame gang i linierne herhjemme. Vi fik fat i alle - heldigvis. Fik skrevet det på facebook og så laver vi lige et skilt i morgen og banker i ude ved byggepladsen!! (vi har da masser af tid til det :cheerleader3: ).

Min mor gik kl. 16. Så ud og gå med barnevognen for August var noget så træt. Hjemme kl. 16.45 - gæster til spisning ankom kl. 17. PYHAAA

Det var vores bedste venner så det var fint - og da det er ham der skal fotografere os, fik vi lige de sidste detaljer på plads.

Håber IKKE dette er et tegn for vores bryllupsdag - mere kan da vist ikke gå galt nu??? :cheerleader3:

først lige en masse :) :) :) :)

Ohhhh noooo what a day. Ej jeg håber din kjole bliver så god som ny/den var før igen. Og havd angår kirken, så er den nye vel nok smuk, men hold da op et arbejde i har haft med skift af kirke i sidste øjeblik

0

Puha... Sikke en dag du har haft.

Men, nej bare roligt... nu har du brugt alt "uheld" og bøvl idag, så på lørdag får I en fantatisk

dag.

Tillykke med det :)

Vh

Mona

WHAT A DAY!!!!!!!!!!

:cheerleader3:

Så ringede min mor - "vi bliver altså nødt til at sy kjolen i morgen! Der er gået hul i" - HVAD!!!!!!!!!!. Havde godt set igår, at der var noget der mindede om et hul, men regnede da bare med at de var måden, den var hængt op på. Nix i morges da min mor kom ind på værelset, hvor den hænger, så var det blevet større. Ringede til Lilly. Skal derop i morgen tidlig kl. 9.00 - havde jeg så lidt regnet med i min tidsplan!!!!!!! ØVØVØVØV :cheerleader3:

Kl. 9.00 skulle jeg så have lavet mine negle færdige (billeder kommer måske i morgen). De blev så fine. Så kom min veninde kl. 12. Hun skulle passe August imens Tue og jeg skulle ud i forsamlingshuset med drikkevarer, pynt m.m. Vi ville så lige køre et smut forbi kirken. Ved I hvad???? Den var fuldstændig pakket ind i stilladser. Taget var taget ned og der var mursten og murbrokker overalt. Vi var så rystede!! :cheerleader3: . Så ringede vi til præsten. Der var ikke noget at gøre ved det. Vi spurgte om vi kunne komme op i Pjedsted kirke istedet (der ligger to kirker i det sogn, med samme præst). Men det kunne ikke lade sig gøre. Noget slukørede kørte vi ud med tingene.

Så ringede præsten igen! Jo vi måtte godt komme i Pjedsted kirke istedet. Vi kørte ud til præsten. Han kom ud i shorts og t-shirts og spurgte om vi ikke ville køre med ham ud i kirken og se den. Jojo - så afsted med os i præstens bil :cheerleader3: . Den var noget så smuk. Indvendig er den magen til den anden - lille, intim og super hyggeligt. Så stemningen var den samme. Dog var det ikke en byggeplads ude foran.

Så gik turen hjem. Hvor August var vågnet og ked af det fordi han savnede sin mor. Ind og få lavet mad til ham, og os. Min veninde tog hjem. Fik ringede til min mor som kom og var ny lege"onkel" for August imens vi ellers fik ringet og ringet rundt. Min mor ringede også til nogle - så der var eddermame gang i linierne herhjemme. Vi fik fat i alle - heldigvis. Fik skrevet det på facebook og så laver vi lige et skilt i morgen og banker i ude ved byggepladsen!! (vi har da masser af tid til det :cheerleader3: ).

Håber IKKE dette er et tegn for vores bryllupsdag - mere kan da vist ikke gå galt nu??? :cheerleader3:

først lige en masse :) :) :):(

Ohhhh noooo what a day. Ej jeg håber din kjole bliver så god som ny/den var før igen. Og havd angår kirken, så er den nye vel nok smuk, men hold da op et arbejde i har haft med skift af kirke i sidste øjeblik

nøj jeg var død på stedet af stres :cheerleader3:

Men godt at der er en plan 2 på plads :)

puha, en dag....

men det er jo lige som i eventyrene.... De gik så meget grusomt igennem før de fik hinanden og levet lykkeligt til deres dages ende.

TILLYKKE MED BRYLLUPSDAGEN PÅ LØRDAG

Hihi - Tak for opbakningen piger!!

Sov fra 22-24. Så skulle den skønne have mad. Kunne så absolut ikke sove igen - alt kørte rundt i hovedet på mig. Men faldt endelig i søvn omkring kl. 1. Og så sov min søn sørme helt til 6. Nu er han lige gået død igen. Så føler mige egentlig meget frisk lige nu og med mod på dagens strabadser - SKØNT!

0

Annonce ♥

DAGENS VEJRUDSIGT

(nu fra syd- og sønderjylland

:) )

post-36217-1245992558.png

Nu håber vi altså bare ikke vejret fuldstændig skifter, for den 0,1 mm regn på en hel dag,

det bør jo slet ikke kunne mærkes!! JAHHH håber og tror på et nu :)

Edited by MiaSJ
0

HOLD DA K*FT EN DAG!!!!!

Det var da helt vildt. Kan da godt forstå du er træt.

Men skønt at det løste sig alligevel, og kirken er da gudesmuk :)

Vil bare ønske dig og din tilkomne TILLYKKE :) med imorgen. JEg smutter til FLenburg idag og kommer derfor ikke herind imorgen. Håber i får en fantastisk dag.

knus Anita

0

Annonce ♥

Jøsses...

Fedt at I kunne få en anden kirke, og den ser da bare så vidunderlig ud........... Og så håber jeg at der bliver rettet op på din kjole. (husk lige at få et pænt afslag i prisen hos Lilly, om ikke anden så i kompensation for stress og unødig bekymring (der skal for f***** ikke være hul i en brudekjole) Ja ja jeg er fra østjylland og her gælder noget for noget :)

Jeg ved ikke lige hvor meget mere jeg når herind i dag, men

Ha nu en vidunderlig dag i morgen

Jeg ønsker jer begge en rigtig dejlig dag - og du skal ikke tænke på vejret, det bliver skønt.

post-36281-1246001821.gif

Kram Jane

0

Åh piger hvor er I bare søde!! TAK ALLESAMMEN!!

Får lyst til at bryde ud i sang:

"" 1 dag tilbage - lev mens du gør det - elsk mens du tør det "" ... synger videre mens jeg rydder op i hytten ;)

Jeg var i Lilly i morges - tog 10 min. så var det fikset - super. Fik en gave med derfra som plaster på såret - fino ;)

Vi har været i vagthuset og pynte det op - blev så enkelt og fint - billeder kommer i aften.

Nu står den på oprydning imens Tue er ude og printe det sidste til gæstebogen og få installeret campingvognen ved forsamlingshuset.

Senere skal vi lige have afleveret nøgler til receptionsdamen og så skal vi slappe af :)

Skriver senere igen :D

Edited by MiaSJ
0

Annonce ♥

Bordene er dækket i Vagthuset

Vi har ladet bordene som er røde stå som de er. Bare lagt en hvid løber på hver bord, hvor roser fra egen have er blandet med kyskager som dekoration. Det både dufter, ser godt ud og kan spises - så sanserne kan få frit løb her (ma er vel lærer ;) ).

Vi er jo til det meget enkle - så nogen vil måske finde det kedeligt - men ikke os :)

Vi har lavet et kaffe bord, et bord med vandflasker og til champagne og et kagebord (kagen er der jo bare ikke endnu). Så de endelige fotos må komme efter brylluppet. Men her er da en idé om det :)

post-36217-1246024591.jpg post-36217-1246024611.jpg

...mere...

Edited by MiaSJ
0

Annonce ♥

Om præcis 16 timer så begynder vielsen!!!

Det er med en meget mærkelig følelse, at jeg sidder her nu.

Er træt - meget træt. Har ræst rundt i denne her uge og specielt i går og i dag. Kl. 17 knækkede min ene negl så - jamen for hunde da - hvor meget mere kan gå galt?? Nåede heldigvis at fange naboen, som lige kunne nå at lave en ny før hun skulle i byen. Blev ikke mindre stresset. Ja slår faktisk ud lige pt. - skyldes helt sikkert stress :)

Nå men kl. 19 var vi ved at putte August, og så kom vores forældre samt min bror. De havde lavet den smukkeste æresport. Meget atypisk og lige efter vores smag. Den er lavet af ahornblade og med lavendler og brudeslør buketter. Derudover sløjfer af brudeslør. Den er så smuk!

De kom ind bagefter, og vi fandt lidt vandmelon, vindruer og nogle chips frem. De var bare rigtig hyggeligt.

Havde dog 1 times kamp bagefter med at få sønnike til at sove ;)

Nu er hytten ryddet op, og alt på planen er krydset af. Vi nåede det sku!! Lidt af en sejr!

Alt er blevet præcis som vi har planlagt det igennem det sidste halve år. Det er lidt specielt, at man planlægger i brudstykker igennem så lang tid, og når det så samles, ja så bliver det bare præcis som forventet omend ikke bedre - skønt.

Jeg er træt - meget træt! Men nøj hvor jeg glæder mig vildt til i morgen.

Spændingen er i mig, over mig - lever alt nu op til forventningerne i morgen?

Vi kan ikke gøre mere. Nu er det tid til at nyde dagen i morgen - og det er jeg slet ikke i tvivl om at vi kommer til. Min største bekymring er helt naturligt hvordan min søn får dagen til at gå. Og hvordan amningen kommer til at fungere. Men vi må tage det med godt humør, ligger heldigvis til os begge :)

Kære piger... Tak for et hyggeligt ½ år - jeg glæder mig til næste gang, hvor jeg skriver som Fru Sørensen.

Det var alt for nu!

Kærlige tanker fra

Frøken Jensen

0

Søde pige... Jeg ønsker dig en helt igennem fantastisk og romantisk dag imorgen sammen med dem du elsker. Godt at der er kommet styr på det hele efter nogle hektiske dage (som jeg fulgte med gru.) :)

Tak fordi du har delt din planlægning med os, kærlig hilsen Barbara :)

0