Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Lebu

Hælp mig med at vælge

19 posts in this topic

Hej Piger.

Idag har jeg været afsted til kjoleprøvning hos Lilly, jeg prøvede en masse forskelligt, og vi/jeg fik det skåret ned til to... men dem kan jeg så til gengæld heller ikke vælge imellem, så hvis i er søde at komme med jeres indput, gode som dårlige!!

Beklager at det ene billede er dårlig kvalitet, men det er en vaskeægte prinsessekjole, med mange detaljer nederst på kjolen, som desværre ikke helt kommer til sin ret på billedet!

post-34101-1233346371.jpg

post-34101-1233346396.jpg

0

Annonce ♥

Jeg er KLART til kjolen med halterneck. Den ser flot ud til dig-men det gør den anden også. Dog synes jeg at den med halterneck gør noget bedre ved dit brystparti! :cheerleader3::thumbsupsmileyanim:

Flotte kjoler - kan godt forstå du synes det er svært at vælge!

Kram Heidi

0

ja så vil jeg gå imod strømmen og sige kjole nr. 1. Den er super flot til dig, og vil være smuk med et slør ved skuldrene.

Derimod synes jeg at kjole nr. 2 med halterneck gør din overkrop meget kortere og du bliver en smule sammenpresset.

Men i sidste ende er det din egen mavefornemmelse som skal afgøøre det. Hvilken kjole tænker du mest på? Hvilken føler du dig smukkest i? osv osv...

Held og lykke med valget! Lad os høre hvad det ender med!

0

Annonce ♥

Kjole nummer 1:

+Rigtig flot talje

-Ødelægger din tatovering

-Man ser ikke brysterne

Kjole nr 2:

+Flot kavalergang

+Skærer ikke tatoveringen

-Ikke så flot som nr 1 ved taljen

Men så kom jeg til at tænke på, kan det passe at kjole nr 2 er lidt for stor til dig, eller at den ikke er snøret "rigtigt" på billedet?

For hvis den kan snøres (strammes) lidt i taljen er jeg slet ikke i tvivl- NR " :cheerleader3:

PS men begge kjoler er altså FLOTTE til dig :thumbsupsmileyanim:

0

Umiddelbart når jeg ser kjolerne, ville jeg sige nr 2..

Men når jeg ser på din holdning, når du har kjolerne på.. Så er det kjole nr.1, du ser mere afslappet ud i den og som om den mere er dig..

Det kan godt være det bare det mig, men du ser utilpas ud i nr 2..

Flot tatovering i øvrigt :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Kjole nummer 1:

+Rigtig flot talje

-Man ser ikke brysterne

Kjole nr 2:

+Flot kavalergang

Men så kom jeg til at tænke på, kan det passe at kjole nr 2 er lidt for stor til dig, eller at den ikke er snøret "rigtigt" på billedet?

For hvis den kan snøres (strammes) lidt i taljen er jeg slet ikke i tvivl- NR " :cheerleader3:

Jeg tænkte nøjagtig det samme :cheerleader3:

0

Jeg vil lige gå imod strømmen - jeg synes ikke din kavalergang bliver så pæn i kjole 2 - i hvert fald ikke på billedet.

Jeg tror derimod en balkonette BH med godt løft vil give kjole 1 det sidste touch på den front - så får man den der bløde øverste del af brysterne at se, hvis du forstår hvad jeg mener (ligesom i gammeldags empirekjoler)

Jeg synes så, at din talje bliver flottest i kjole 2 - den sidder ligesom lidt mere til.

Du skal tænke på hvilken del af din krop du ønsker at fremhæve på den store dag - og så vælge den kjole du synes gør mest for dig lige der.

Held og lykke med valget - glæder mig til at se hvad det ender med.

0

Kjole nummer 1:

+Rigtig flot talje

-Man ser ikke brysterne

Kjole nr 2:

+Flot kavalergang

Jeg er helt enig her! eller næsten. Synes at kjole1 fremhæver din krop hvor kjole2 gemmer den lidt. bagfra er kjole 2 lækker, undrer hvordan kjole 1 ser ud bagfra?

0

Annonce ♥

Jeg synes kjole nr. 2. Jeg synes den sidder rigtig godt omkring barmen og taljen, og så skærer den heller ikke din tatoveringer over.

Men begge kjoler er flotte til dig og det er din mavefornemmelse der er den vigtigste :boohoo:

Jeg glæder mig til at høre hvilken en du vælger :thumbsupsmileyanim:

0

Jeg synes kjole nr. 1 - den giver dig den flotteste barm, den ser for klemt sammen ud i nr 2...

Men jeg har næsten ondt af dig, for folk herinde er ikke lige helt enige. Der er naturligvis dit helt eget valg (tag den DU føler dig bedst tilpas i!!), men jeg kan sagtens sætte mig ind i, at lidt respons fra andre vil være rart, og helst hvis de var enige :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Jeg synes at kjole nr.1 får det bedste frem i dig :-)

Den løfter din barm og åbner ligsom op for dit ansigt...

Kjole nr.2 presser nærmest din barm sammen, og og lukker dig helt inde.

Synes du har en fantastisk talje i begge kjoler!

Held og lykke...

0

Uha, ja der var mange meninger, men tusind tak for jeres input.

I halterneck kjolen ser jeg lidt anspændt ud og sammenpresset ud som nogen nævner, og det er simpelthen fordi den er for stor, og jeg står og holder noget af stoffet under armene, jeg tror det er det der gør at jeg ser lidt anspændt ud. Jeg skal ned og prøve dem igen, og så håber jeg at jeg kan mærke hvilken det skal være! Men umiddelbart er det halterneck kjolen der har været mest i mine tanker!

Tak for jeres ærlige meninger!

0