AgnetheV

Makeup finishing spray

15 indlæg i dette emne

Halløjsa med-zillaer

Jeg søger desperat en makeup finishing spray, som skulle være med til at makeuppen holder længere på dagen og så behøver man kun have sin pudder og lipgloss med i tasken den dag, hvilket jo er super smart.

Er der nogen af jer der kender til en sådan spray og hvor man kan få fat i den her i DK?

Jeg har søgt på nettet, men uden noget brugbart og tilfredsstillende (prismæssigt) resultat.

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Halløjsa med-zillaer

Jeg søger desperat en makeup finishing spray, som skulle være med til at makeuppen holder længere på dagen og så behøver man kun have sin pudder og lipgloss med i tasken den dag, hvilket jo er super smart.

Er der nogen af jer der kender til en sådan spray og hvor man kan få fat i den her i DK?

Jeg har søgt på nettet, men uden noget brugbart og tilfredsstillende (prismæssigt) resultat.

:cheerleader3:

Jeg har engang haft sådan en finishing spray, har den ikke mere, så har heller ikke navnet på den. Den var en del af en makeup-kuffert jeg købte da jeg tog kosmetologuddannelsen på Interclinitique, så prøv at forhøre dig på deres skole (tidligere Heidi Sommer's skoler). Håber du finder spray'en så du ikke skal bekymre dig om makeup den dag :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender den ikke men har hørt hår spray er godt til at "beskytte" ens make up.. har overvejet at prøvet det inden den store dag..

Uh - pas på med det, det kan godt genere huden, især omkring øjnene.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

MAC kan købes i Magasin, derfor kan det fås både i Århus og i København.

Det sælges også i Kastrup lufthavn, hvis nogen skulle den vej omkring :thumbsupsmileyanim:

Og Odense... ;)

:boohoo: Ja, det skal da fedt hjælpe, når jeg nu bor tættest på Aalborg og praktisk talt aldrig kommer de andre steder... men kunne da være man skulle gøre turen på et tidspunkt...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Halløjsa med-zillaer

Jeg søger desperat en makeup finishing spray, som skulle være med til at makeuppen holder længere på dagen og så behøver man kun have sin pudder og lipgloss med i tasken den dag, hvilket jo er super smart.

Er der nogen af jer der kender til en sådan spray og hvor man kan få fat i den her i DK?

Jeg har søgt på nettet, men uden noget brugbart og tilfredsstillende (prismæssigt) resultat.

:td:

Jeg har engang haft sådan en finishing spray, har den ikke mere, så har heller ikke navnet på den. Den var en del af en makeup-kuffert jeg købte da jeg tog kosmetologuddannelsen på Interclinitique, så prøv at forhøre dig på deres skole (tidligere Heidi Sommer's skoler). Håber du finder spray'en så du ikke skal bekymre dig om makeup den dag :boohoo:

Der er jeg sørme også uddannet, sad nemlig og tænkte at jeg også havde en derfra, men den er skam nok for gammel nu :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
MAC kan købes i Magasin, derfor kan det fås både i Århus og i København.

Det sælges også i Kastrup lufthavn, hvis nogen skulle den vej omkring :thumbsupsmileyanim:

Og Odense... ;)

:thumbsupsmileyanim: Ja, det skal da fedt hjælpe, når jeg nu bor tættest på Aalborg og praktisk talt aldrig kommer de andre steder... men kunne da være man skulle gøre turen på et tidspunkt...

Man vil vel gerne hjælpe en zilla! Jeg kan få det i Malmö til Svenske pesetas og så sende den til dig i Aalborg. Men nu kan jeg jo ikke huske prisen...

Er det noget jeg skal gøre mere ved?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:thumbsupsmileyanim: Ja, det skal da fedt hjælpe, når jeg nu bor tættest på Aalborg og praktisk talt aldrig kommer de andre steder... men kunne da være man skulle gøre turen på et tidspunkt...

Man vil vel gerne hjælpe en zilla! Jeg kan få det i Malmö til Svenske pesetas og så sende den til dig i Aalborg. Men nu kan jeg jo ikke huske prisen...

Er det noget jeg skal gøre mere ved?

Tusind tak for tilbuddet, men tror lige jeg ser tiden lidt an. Måske handler det også bare om at jeg får fat i den rigtige makeup...

Men det er mega sødt af dig og hvis jeg må, så vil jeg gerne kontakte dig på PM, hvis det bliver aktuelt.

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim: Ja, det skal da fedt hjælpe, når jeg nu bor tættest på Aalborg og praktisk talt aldrig kommer de andre steder... men kunne da være man skulle gøre turen på et tidspunkt...

Man vil vel gerne hjælpe en zilla! Jeg kan få det i Malmö til Svenske pesetas og så sende den til dig i Aalborg. Men nu kan jeg jo ikke huske prisen...

Er det noget jeg skal gøre mere ved?

Tusind tak for tilbuddet, men tror lige jeg ser tiden lidt an. Måske handler det også bare om at jeg får fat i den rigtige makeup...

Men det er mega sødt af dig og hvis jeg må, så vil jeg gerne kontakte dig på PM, hvis det bliver aktuelt.

:thumbsupsmileyanim:

Det gør du bare, men giv mig lige en uges tid til at få købt og sendt. Jeg bor nemlig et stykke uden for byen, så jeg skal lige nå derind i butikkernes åbningstid.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
MAC kan købes i Magasin, derfor kan det fås både i Århus og i København.

Det sælges også i Kastrup lufthavn, hvis nogen skulle den vej omkring :thumbsupsmileyanim:

Og Odense... ;)

:cheerleader3: Ja, det skal da fedt hjælpe, når jeg nu bor tættest på Aalborg og praktisk talt aldrig kommer de andre steder... men kunne da være man skulle gøre turen på et tidspunkt...

Mener helt sikkert også at du kan købe MAC på nettet :loveboard:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
MAC kan købes i Magasin, derfor kan det fås både i Århus og i København.

Det sælges også i Kastrup lufthavn, hvis nogen skulle den vej omkring :(

Og Odense... ;)

:cheerleader3: Ja, det skal da fedt hjælpe, når jeg nu bor tættest på Aalborg og praktisk talt aldrig kommer de andre steder... men kunne da være man skulle gøre turen på et tidspunkt...

Mener helt sikkert også at du kan købe MAC på nettet :thumbsupsmileyanim:

Ja, jeg har undersøgt det, men så løber det jo også op i en hamper pris med porto og det hele, så jeg tror måske bare den idé er droppet. Der er jo heller ikke nogen garanti for at det virker...

Jeg sætter min lid til mine dyrt indkøbte produkter og så plejer jeg bare min hud ekstra godt, så den ser godt ud i sig selv og holder bedre på makeuppen... men tak for tippet :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer