Maloukiggerbare

Hvordan gør jeres mand sig lækker til dagen?

13 indlæg i dette emne

:thumbsupsmileyanim::cheerleader3::cheerleader3:

Tænk på alt det vi går igennem - flere måneders intensiv skønhedstortur..... :bearhug:

Gør jeres mand mon noget?

Får han f.eks ansigtsbehandlinger, vokset ryggen, hårkur/maske udført af dig, manicure eller andet?

Eller træner han biceps'ene lidt ekstra?

Er han gået på kur for at habitten kan sidde ekstra flot?

:cheerleader3: Kunne være skægt at høre.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min MAND gør ikke noget specielt. ( det gør jeg nu heller ikke ved mig selv) Han vil tabe sig- men det har han længe snakket om han vil- så han mener det er en god undskyldning for at komme igang.. ( han har købt sit tøj så det sidder tæt- så han SKAL tabe sig et par kilo- lidt en risiko at tage- men bare mere motivation for ham ) Ellers gør hverken ham eller jeg det helt store inden dagen.

Vi bliver self. lækre begge to på selve dagen med hår- make up og tøjet.. ;)

mvh. Tina

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Glemte da helt selv at fortælle hvad MIN kommende mand gør:

Han træner flittigt med vægtene, og holder sig ellers i god form (efter en mindre pause)

Han siger også at han vil tage sol når vi kommer tættere på dagen.

... og piger - han er sgu en lækker steg :thumbsupsmileyanim: :boohoo::td:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min mand gør ikke noget ekstra ud af sig selv til dagen... Jeg klipper ham normalt, men jeg har sagt at han skal have en tid hos frisøren i dagene op til brylllupede, det er vist det eneste der sker med ham hihi

Men jeg elsker ham jo også som han er, så det behøves skam heller ikke :boohoo:

Jeg gør heller ikke det vilde ved mig selv inden, jo taber mig men det var jo nu igang med afligevel efter jeg havde født :td: og så skal jeg have lidt sol :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

:blink::cheerleader3::cheerleader3:

Tænk på alt det vi går igennem - flere måneders intensiv skønhedstortur..... :cheerleader3:

Gør jeres mand mon noget?

Får han f.eks ansigtsbehandlinger, vokset ryggen, hårkur/maske udført af dig, manicure eller andet?

Eller træner han biceps'ene lidt ekstra?

Er han gået på kur for at habitten kan sidde ekstra flot?

:rolleyes: Kunne være skægt at høre.

min har lovet at stoppe med at ryge :loveflag: og han har sagt at han vil tabe sig lidt ( det er nu ikke noget jeg mener han behøver)...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

min har lovet at holde op med at ryge - hvilket jeg ikke tror på sker.

Det er ellers ikke opfordringer, der mangler og jeg HADER at han er begyndt igen. :cheerleader3::rolleyes::cheerleader3:

Derudover kunne han seriøst godt bruge at tabe 10 -15 kilo, som han har taget på i overarbejde+junkfood % træning-kombinationen.

Men hvordan fortæller man lige manden, at han ikke kommer med på billederne, hvis ikke han taber sig?? :loveflag::blink::cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

min har lovet at holde op med at ryge - hvilket jeg ikke tror på sker.

Det er ellers ikke opfordringer, der mangler og jeg HADER at han er begyndt igen. :lol::boohoo::blush:

Derudover kunne han seriøst godt bruge at tabe 10 -15 kilo, som han har taget på i overarbejde+junkfood % træning-kombinationen.

Men hvordan fortæller man lige manden, at han ikke kommer med på billederne, hvis ikke han taber sig?? :cheerleader3::cheerleader3::griner:-

jeg fik min til at indse hvor usundt han leverde ved at han fik taget nogle test hos lægen an. alle de mange sygdomme som man kan få ved sådan en livsstil.

jeg ved han stoppe med at ryge får jeg tror på han kan og det støtter jeg ham i, har bland andet fået ham til at gå med i træningscenter og vi går hveranden fredag i svømmehallen med hans søster og forældre det er både hyggeligt sundt.

få ham mutiveret med noget han syntes er sjovt så kommer det helt af sig selv... held og lykke :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer