darling75

Kulør på kroppen

13 indlæg i dette emne

man som jeg ikke ligger i solen eller tager solarie, vil i hvert tilfælde gerne undgå det. Men vil jo også gerne have lidt farve på kroppen inden brylluppet.

Grunden til jeg ikke tager sol eller soler mig, er min angst for at udvikle modermærkekræft, da jeg har en hel del af dem.

Overvejer at prøve en spraysolarie, men har overhovedet ingen erfaring med en sådan en, der er også sol på dåse, men hvilken en er god?

Kom gerne med forslag og egne erfaringer...

Redigeret af darling75
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ekspidienten i lilly da jeg prøvede kjoler, hvad hendes erfaring var med spray-tan. Kun dårlige desværre sagde hun. Selvfølgelig skal man ikke gøre det dagen før, men ofte fik de kjoler tilbage der havde været udlejet, hvor bruden så havde svedt. Og det kunne ses på kjolerne fordi hun havde brugt spray-tan.

Det var ærligt det der fik mig til at gå helt væk fra den tanke...så jeg ved ikke lige hvad jeg gør. Desværre må jeg vist enten bare kommer som jeg er, eller gå i cancer grillen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg følger lige med her....

Jeg har også helt vildt mange modermærker, og derfor er jeg heller ikke denstore sol dyrker.

Jeg var dog til bryllup sidste år, hvor bruden var blevet sprayet.....

Jeg syntes tydeligt, at man kunne se, at det var kunstigt farve... så jeg ville helst ikke selv skulle sprayes...

Men venter spændt på andre forslag :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmm min erfaring med spray-tan er at hvis man som jeg har tendens til bare og ha' det liiidt varmt.. Så er det IKKE en god ide.

Nu har jeg ofte hedeture pga alle de hormoner jeg bliver fyldt med... og ja pga behandlingen jeg gennemgår må jeg ikke tage solarium.

Jeg blev spray tannet lige før min svigermors bryllup.. og ja allerede da jeg gik derfra var det galt.. så da jeg kom hjem gik jeg i bad og skrubbede mig rigtig voldsomt så jeg ikke fik streger. Men ja når det er sommer og så hedeture... så er det NO GO! I hvertfald mit råd.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til min brors bryllup for 2 år siden, valgte jeg at blive spraytannet 2 dage før brylluppet. Jeg synes selv at resultatet var rigtig flot :thumbsupsmileyanim:

Den første dag måtte man ikke bade, men heller ikke tage for varme bade, da det kan få farven til at gå af. Jeg kan ikke mindes at farven smittede af på tøjet, den første dag havde jeg tøj på det var ligemeget, men efter det første bad synes jeg ikke farven smittede af. Men ok, jeg var heller ikke den der havde den hvide kjole på :td:

Er man i tvivl kan man evt. afprøve det en gang inden brylluppet :boohoo:

Prøvede at sætte før/efter billeder ind af farven, men kan ikke få billederne ned i størrelse...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

dagen før jeg skulle ud og prøve brudekjoler, fik jeg en rigtig "gammeldags" selvbruner-behandling hos en kosmetolog.

Jeg blev exfolieret først, fik smurt problem-punkter ind i go creme og så selvbruneren.

Den skulle tørre lidt, blev så tørret forsigtigt af med bløde håndklæder og man bør så ikke bade før næste dag.

Resultatet blev meget fint. Ikke for meget. Bare sådan "sun-kissed" Gav 350.- for hele overkroppen.

Der var lidt striber mellem fingrene, men hun var dygtig og ærlig og vi snakkede om hvordan jeg kunne klargøre min hud optimalt inden brylluppet, så der slet ingen streger ville være. Hun anbefalede intensiv pleje af hænderne næsten en måned inden brylluppet, så man må sige at hun ærligt gjorde opmærksom på at resultatet er afhængig af hvad man selv gør.

Men jeg var rigitg godt tilfreds.

knus Sanne :thumbsupsmileyanim::boohoo::td:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
dagen før jeg skulle ud og prøve brudekjoler, fik jeg en rigtig "gammeldags" selvbruner-behandling hos en kosmetolog.

Jeg blev exfolieret først, fik smurt problem-punkter ind i go creme og så selvbruneren.

Den skulle tørre lidt, blev så tørret forsigtigt af med bløde håndklæder og man bør så ikke bade før næste dag.

Resultatet blev meget fint. Ikke for meget. Bare sådan "sun-kissed" Gav 350.- for hele overkroppen.

Der var lidt striber mellem fingrene, men hun var dygtig og ærlig og vi snakkede om hvordan jeg kunne klargøre min hud optimalt inden brylluppet, så der slet ingen streger ville være. Hun anbefalede intensiv pleje af hænderne næsten en måned inden brylluppet, så man må sige at hun ærligt gjorde opmærksom på at resultatet er afhængig af hvad man selv gør.

Men jeg var rigitg godt tilfreds.

knus Sanne :thumbsupsmileyanim::boohoo::td:

Hvilken kosmetolog brugte du? Mener det er dig der bor lige her i nærheden af mig...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg blev spray tannet dagen før mit bryllup med Saint Tropez (hos en kosmetolog) - det kostede ca. 300 kr. Inden da have jeg fået en prøve-omgang, som jeg bla. tog en løbetur med for at se om det smittede af (dagen efter jeg var blevet sprayet - for den første dag smitter det med sikkerhed af), jeg tog hvidt tøj på OG DER VAR INTET AT SE! Heller ikke til brylluppet var der noget afsmitning. Jeg har ikke lige et billede her, men kan finde et senere.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

dagen før jeg skulle ud og prøve brudekjoler, fik jeg en rigtig "gammeldags" selvbruner-behandling hos en kosmetolog.

Jeg blev exfolieret først, fik smurt problem-punkter ind i go creme og så selvbruneren.

Den skulle tørre lidt, blev så tørret forsigtigt af med bløde håndklæder og man bør så ikke bade før næste dag.

Resultatet blev meget fint. Ikke for meget. Bare sådan "sun-kissed" Gav 350.- for hele overkroppen.

Der var lidt striber mellem fingrene, men hun var dygtig og ærlig og vi snakkede om hvordan jeg kunne klargøre min hud optimalt inden brylluppet, så der slet ingen streger ville være. Hun anbefalede intensiv pleje af hænderne næsten en måned inden brylluppet, så man må sige at hun ærligt gjorde opmærksom på at resultatet er afhængig af hvad man selv gør.

Men jeg var rigitg godt tilfreds.

knus Sanne :fløjt: :blush::)

Hvilken kosmetolog brugte du? Mener det er dig der bor lige her i nærheden af mig...

Hellooo

Jeg brugte Bodycare, på vestergade i Randers. de har en hjemmeside her

knus Sanne :thumbsupsmileyanim::boohoo::td:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer