Guest bøggild

Har været til globryllup

10 indlæg i dette emne

Hallo girls.........

Puha er næsten lige kommet hjem, tidligere spurgte Juma om der var nogen der havde lyst til at komme til globryllup??? Og det havde jeg................................

De blev gift kl 15.30 i Filipskirken på Amager, hold da op nogle smukke omgivelser de havde utrolig smuk kirke..............................................

-HAHA-:):lol::balloon::):):):balloon::balloon::balloon::balloon:

Jeg havde taget datteren med(ville ikke sidde alene)*S* da døren gik op fik jeg en stor klump i halsen for neeeeeeeej hvor var Juma bare smuk og

brudebørnene (jeg tror det var deres egne) drengen var klædt lig´som gommen i kjole og hvidt(altså jakken lang bagpå) og brudepigen i den yndigste lille kjole, og hvor så de bare lykkelige og forelsket ud........................

Juma fortalte bagefter da jeg sagde tillykke at hun havde været så nervøs, det tror jeg nu også jeg vil være når det bliver min tur.......................................

Nå tøzer det var bare lige det jeg ville.....................

Knuz tina

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

IIIH! Det ville jeg da også gerne have været med til!

Mon ikke v kunne oprette et lille emne vedr. globryllupper? (så man kan skrive hvor og hvornår hvis vi må komme med på en kigger...) - Eller er der et andet sted i dette forum, hvor I skriver det i forvejen?

Kh Linse

Og forresten Juma: TILLYKKE

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Tina og alle i andre Tøzer!

1000 tak fordi du kiggede forbi til mit bryllup og tak for kortet... Jeg glæder mig til at se dig når du skal giftes.... Og jo det var vores egne børn :) !!!!

Jeg vender tilbage til jer med billeder og historie om den store dag på fredag, skal lige et par til dage lalandia med mand og børn og slappe af oven på alle strabasserne... :fart:

Knuzzz juma -HAHA-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer