Sign in to follow this  
Followers 0
missy

Polterabend for bedste veninde.. hjælp

4 posts in this topic

Min bedste veninde skal giftes til sommer, og jeg vil være en af dem, der skal planlægge hendes polterabend. Jeg har en okay idé om hvad hun ikke vil, hvilket jo er meget vigtig :thumbsupsmileyanim:

Hun vil ikke noget med vandski, badering eller lignende.

Tror hun skal ud og køre motorcykel (sidde bagpå), og tror det kan klares med en bekendt af en bekendt :td:

Hun vil gerne ha lagt makeup og sat hår, og det kan nogle af vi andre tøser klare (skal vi også til brylluppet).

Jeg ved hun gerne vil forkæles, men også gerne opleve noget.. Jeg synes selvfølgelig det ville være nemt at sende hende til en kosmetolog og lade hende nyde, men blir lidt crowded med alle vi andre tøser, og måske lidt for ensomt for hende, så det ville jeg hellere gi som gave til hende en anden dag.. synes hun skal ha en dag i selskab med alle hendes tøser, men stadig hendes dag..

Hun er VILD med sushi, så tænkte på et sushi kursus, som man kunne være fælles om, og så er frokosten også reddet :boohoo:

Men har ikke kunne finde nogen på nettet, der tilbyder sushikurser her på fyn (svendborg+omegn). Kender i nogen??? Ville hjælpe meget.. Sidder og kigger rundt i gamle tråde for at finde idéer, men har i nogle gode idéer her i svendborgområdet, tager jeg meget gerne imod :fløjt:

0

Annonce ♥

Annonce ♥