Sign in to follow this  
Followers 0
CamillaW

bryllupsrejse

15 posts in this topic

Hej......

Er der nogen der har taget eller planlægger at tage på bryllupsrejse med deres børn??

Vi har en datter på 3 år og en på 7 mdr. når vi bliver gift til sommer..

Den yngste er for lille til at være alene..

Så vi står med valget mellem at tage børnene med eller blive hjemme..

Er der andre i samme situation og i så fald hvad gør i så??

Er bare bange for at hvis vi udskyder rejsen så vi kan komme alene afsted når børnene er store nok så bliver det aldrig til noget..

Knus.. Håber på nogle gode råd!!! :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Tag dem med... og en barnepige... så kan i være sammen og have voksentid :boohoo:

Men det er bare min holdning...

:thumbsupsmileyanim:

0

vores planer lyder p.t. på at vi efter brylluppet tager en uge i søhøjlandet... så har vi skibakke og badeland og en masse andre faciliteter til rådighed, så der er noget for hele familien.....

Til den tid er min datter 4 år og vi har muligvis en baby også da vi starter med første bahandling i morgen...

Vi synes det e vigtigere med en uge sammen som familie, børn sover jo tidligt oven på en aktiv dag. så kan vi gemme par turen tll de en gang er flyttet hjemmefra... der tror jeg også den er mere tiltrængt

0

Vi har Frederik på 1 år (1½ til brylluppet) - og havde overvejet at tage en forlænget weekend (4 dage) til Rom eller anden storby... Vi har så lige købt hus som vi overtager til sommer, og derfor vælger vi at udskyde en rejse til efteråret, og da vi jo altid bare kan tage alene på storbys ferie, ja så tror jeg vi tager en ferie til syden med Frederik...

Vi skal bare slappe af og vælger nok derfor en charterdestination, hvor der er mulighed for at vælge "alt inklusiv" - det gør det lidt lettere, når man har børn med :thumbsupsmileyanim:

Glæder mig rigtig meget til at komme af sted som en familie... De lange, eksotiske ture, må vente til børnene er store, og det gør mig heller ikke noget (for der er økonomien også bedre til det)!

:boohoo::td: :fløjt:

0

Annonce ♥

vi skal giftes til maj og der er vores søn 21 måneder og han kommer med på bryllupsrejsen som vi dog først tager til sommer/efteråret hvor han vil være omkring 2 år.

alt inklusiv lyder som en god ide har selv overvejet det, men så kan vi bare ikke bo der hvor vi gerne vil i den rigtige bydel. så rejsen er ikke bestilt men planlagt.

0

Vi har Frederik på 1 år (1½ til brylluppet) - og havde overvejet at tage en forlænget weekend (4 dage) til Rom eller anden storby... Vi har så lige købt hus som vi overtager til sommer, og derfor vælger vi at udskyde en rejse til efteråret, og da vi jo altid bare kan tage alene på storbys ferie, ja så tror jeg vi tager en ferie til syden med Frederik...

Vi skal bare slappe af og vælger nok derfor en charterdestination, hvor der er mulighed for at vælge "alt inklusiv" - det gør det lidt lettere, når man har børn med :thumbsupsmileyanim:

Glæder mig rigtig meget til at komme af sted som en familie... De lange, eksotiske ture, må vente til børnene er store, og det gør mig heller ikke noget (for der er økonomien også bedre til det)!

:cheerleader3::cheerleader3::griner:-

Har selv lige oprettet et emne omkring dette *ss*, er dog helt enig med Lærke i ovenstående, vi tager også en tur sydpå, med all inclusive.. Vi skal så bare have fundet stedet. Pt er alcudia på Mallorca med i overvejelserne, vi har før været på hotel alcudia garden, og det synes vi var super. Vi var der uden børn, men var enige om at der ville vi hen igen med børn.

0

Vi tager vores søn på 3 med på bryllupsrejse + 6 barnepiger for at passe ham :thumbsupsmileyanim: Neeej vi har i mange år holdt sommerferie sammen med det samme hold ( min søster +børn, Kims bror samt venner) og det gør vi også i år. Vi får en sommerferie/bryllupsrejse med indbyggede barnepiger så vi kan gå ud en aften eller to + vi ved vi får en dejlig ferie med de mennesker som vi holder af.... så reelt skal vi på bryllupsrejse alle 9 :cheerleader3: - og ja der er blevet grint meget af det arrangement !

0

Hej......

Er der nogen der har taget eller planlægger at tage på bryllupsrejse med deres børn??

Vi har en datter på 3 år og en på 7 mdr. når vi bliver gift til sommer..

Den yngste er for lille til at være alene..

Så vi står med valget mellem at tage børnene med eller blive hjemme..

Er der andre i samme situation og i så fald hvad gør i så??

Er bare bange for at hvis vi udskyder rejsen så vi kan komme alene afsted når børnene er store nok så bliver det aldrig til noget..

Knus.. Håber på nogle gode råd!!! :thumbsupsmileyanim:

jeg syntes godt i kan tage dem med... hvis i gerne vil have lidt alene, og ikke kan få en barnepine med, så aftal at når den yngste er stor nok... så kunne i jo tage en forlænget weekend uden børn, det gjorde min kommende svigerinde og det havde været rigtig dejlig bare at have lidt voksentid og bare nyde hinanden.

0

Annonce ♥

Jeg håber lidt på en uge i Lalandia eller Jesperhus, med (hvis alt går efter planen) 2 børn, på 4 og 1 år, hvor vi ikke selv skal stå og lave mad og købe ind :thumbsupsmileyanim:

0

Vi satser stærkt på at vi skal på en forlænget weekend, 3-4 overnatninger i løbet af efteråret, uden børn :thumbsupsmileyanim: Til den tid er vores store dreng 3½ og vores lille dreng knap 1½ år :cheerleader3:

0

Vi tager vores lille trold med...

Hun er på det tidspunkt et år...

Vores plan er at leje en lille hytte på en norsk fjeldtop - så helt fuldstændig uforstyrret fra andre mennesker og alt hvad der hedder dagligdag..

Så skal der vandres, slappes af og bades i vandet ved hytten...

Vi skal så selv sørge for alt - men i forhold til vores normale vandreture er det luksus at ha' tag over hovedet...

Trolden sover hver aften kl ca 19 - så vi har alenetid om aftenen :thumbsupsmileyanim:

og desuden er hun ca verdens nemmeste barn (krydser fingre for at det fortsætter) og jeg ville ikke have lyst til at tage afsted i en hel uge fra hende...

Det må blive en forlænget weekend når hun er lidt ældre...

/Soya

0

Hvis vi skal afsted bliver det en forlænget weekend engang til efteråret. Der er børnene 5½ og 1 år(hvis vi venter til efter 13. oktober). Jeg har aldrig været på charterferie sydpå, og ville gerne, men økonomien er bare ikke til det. Så vi nøjes med en forlænget weekend i London eller Berlin måske uden. Måske et mini cruise til Norge hvis ikke bølgerne går alt for højt.

0

Annonce ♥

Har selv lige oprettet et emne omkring dette *ss*, er dog helt enig med Lærke i ovenstående, vi tager også en tur sydpå, med all inclusive.. Vi skal så bare have fundet stedet. Pt er alcudia på Mallorca med i overvejelserne, vi har før været på hotel alcudia garden, og det synes vi var super. Vi var der uden børn, men var enige om at der ville vi hen igen med børn.

Vi har lige bestilt rejse til Alcudia :thumbsupsmileyanim: vi har valgt at tage børnene med på bryllupsrejse, vi skal så også have mine svigerforældre med :cheerleader3: elsker og være sammen med dem.... og så kan vi også have lidt alene tid for jeg vil ikke på ferie uden mine børn... De glæder sig også helt vildt meget....

0

Vi har lige været afsted på et 24 timers mini-cruise med oslo færgen... En genial tur, med tid til at nyde hinanden og alligevel hurtigt hjem til vores datter på 2 år!!!

Vi ville ikke være væk i længre tid, men villle alligevel gerne lige have det lidt for os selv!!! så det var en perfekt løsning for os :0)

0

Hvis vi skal afsted bliver det en forlænget weekend engang til efteråret. Der er børnene 5½ og 1 år(hvis vi venter til efter 13. oktober). Jeg har aldrig været på charterferie sydpå, og ville gerne, men økonomien er bare ikke til det. Så vi nøjes med en forlænget weekend i London eller Berlin måske uden. Måske et mini cruise til Norge hvis ikke bølgerne går alt for højt.

Så ikke lige din besvarelse før :thumbsupsmileyanim:

Men vi er lige kommet hjem fra færgen, og vi havde en kanon tur!! vi havde bestilt en "captains class" kahyt, og de ligger så højt oppe i båden at det virkelig skal gynge for at det kan mærkes :0)

Vi mærkede en lille smule, men ikke meget og bestemt ikke nok til at ødelægge den fantastiske tur!!

Kan helt sikker anbefales.... :0) (både med og uden børn, der er rigtig gode muligheder og legeland for børn)

0