AnnaPerenna

Erfaringer med Jesper Høvring?

36 indlæg i dette emne

Hey skønne tøser!

Jeg leder efter piger, som har fået deres kjole syet af Jesper Høvring (eller som har prøvet kjoler hos ham)

Min kæreste og jeg har nemlig STORE diskussioner om kjolens pris.. Som I ved har jeg været herinde siden 05 - og har set MANGE kjoler, mange bryllupper - og mange designere.. Af alle disse er jeg kommet frem til at Jesper Høvring vil kunne opfylde MINE drømmer - og at prisen vil ligge omkring 20-30.000 kr. Min kæreste er jyde og har altid forestillet sig et havebryllup i en gammel habit med noget grill agtig noget til maks 50.000 kr - så tanken om at min kjole skulle være SÅ dyr, er helt utænkelig for ham! Så derfor spørger jeg; var han pengene værd? Var kjolerne virkelig SÅ lækre?? :thumbsupsmileyanim:

Tak!

Anna

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm, jeg tillader mig lige at svare, selvom jeg ikke passer såan helt ind.

Min kjole var skræddersyet - ikke hos Jesper Høvring - men privat hos en af hans skræddere (fantastisk, sød og meget meget dygtig kvinde). Så vidt jeg har kunnet gennemskue så er hun vist en af hans "hovedskræddere".

For mit vedkommende: JA!! Det var alle pengene værd. Min kjole var fantastisk og lige som jeg havde drømt om. Vi havde en fantastisk kommunikation og jeg følte mig i trygge hænder.

Selvom det ikke foregik inde hos selve "guden" ;) så er jeg ret sikker på, at jeg ville have haft samme oplevelse derinde - og at jeg stadig havde følt at det var alle pengene værd.

Der var et par andre piger, der fik syet hos Høvring i forbindelse med at jeg selv blev gift, og så vidt jeg ved var de vist rigtig glade for deres kjoler.

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hmmm, jeg tillader mig lige at svare, selvom jeg ikke passer såan helt ind.

Min kjole var skræddersyet - ikke hos Jesper Høvring - men privat hos en af hans skræddere (fantastisk, sød og meget meget dygtig kvinde). Så vidt jeg har kunnet gennemskue så er hun vist en af hans "hovedskræddere".

For mit vedkommende: JA!! Det var alle pengene værd. Min kjole var fantastisk og lige som jeg havde drømt om. Vi havde en fantastisk kommunikation og jeg følte mig i trygge hænder.

Selvom det ikke foregik inde hos selve "guden" ;) så er jeg ret sikker på, at jeg ville have haft samme oplevelse derinde - og at jeg stadig havde følt at det var alle pengene værd.

Der var et par andre piger, der fik syet hos Høvring i forbindelse med at jeg selv blev gift, og så vidt jeg ved var de vist rigtig glade for deres kjoler.

:thumbsupsmileyanim:

eyhh det var da super! :boohoo: Sparede du noget ved at det var privat ved hende? Og må jeg spørge hvad du betalte (drømmer nemlig også om en kjole ala din :td:)

Anna

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil alle kvinder ikke svare JA til den?? uanset hvilken skrædder de har haft? De har jo fået syet lige nøjagtigt deres drømmekjole :thumbsupsmileyanim:

:boohoo: måske.. men også mere om de som valgte ham fra for en anden? Oplevelse af besøget? Inputs på budget? Om jeg er totalt ÅNDSVAG med et budget så højt?

Anna

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hmmm, jeg tillader mig lige at svare, selvom jeg ikke passer såan helt ind.

Min kjole var skræddersyet - ikke hos Jesper Høvring - men privat hos en af hans skræddere (fantastisk, sød og meget meget dygtig kvinde). Så vidt jeg har kunnet gennemskue så er hun vist en af hans "hovedskræddere".

For mit vedkommende: JA!! Det var alle pengene værd. Min kjole var fantastisk og lige som jeg havde drømt om. Vi havde en fantastisk kommunikation og jeg følte mig i trygge hænder.

Selvom det ikke foregik inde hos selve "guden" ;) så er jeg ret sikker på, at jeg ville have haft samme oplevelse derinde - og at jeg stadig havde følt at det var alle pengene værd.

Der var et par andre piger, der fik syet hos Høvring i forbindelse med at jeg selv blev gift, og så vidt jeg ved var de vist rigtig glade for deres kjoler.

:thumbsupsmileyanim:

eyhh det var da super! :boohoo: Sparede du noget ved at det var privat ved hende? Og må jeg spørge hvad du betalte (drømmer nemlig også om en kjole ala din :td:)

Anna

Ja, jeg sparede noget på det. Sender dig lige en pm.

Forresten... jeg fik meget tilfældigt gennem en kollega kontakten til min skrædder. Hvis ikke jeg havde fået det, så er jeg ret overbevist om at jeg havde fået kjolen syet hos Høvring

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Vil alle kvinder ikke svare JA til den?? uanset hvilken skrædder de har haft? De har jo fået syet lige nøjagtigt deres drømmekjole :thumbsupsmileyanim:

:td: måske.. men også mere om de som valgte ham fra for en anden? Oplevelse af besøget? Inputs på budget? Om jeg er totalt ÅNDSVAG med et budget så højt?

Anna

:ditto: til det første...

Om jeg nogensinde kunne drømme om at bruge 20-30.000 på en brudekjole, umiddelbart ALDRIG... Men men men når det er sagt, så siger jeg det ud fra det vi har af budget nu, men hvis vi havde en del flere penge at gøre godt med, ja så kunne jeg måske godt. Så det kommer an på om man har så meget luft i økonomien til at gøre det. Men ved faktisk ikke om jeg ville gøre det alligevel, for man kan få SÅ mange skønne kjoler til mindre, og det er jo i bund og grund jo "kun" for den ene dag. Og så synes jeg egentlig det er mange penge for en kjole, men hey go for it, hvis det er det DU gerne vil og dig og den forlovede er enige om at det er okay at give så mange penge for en kjole. Så er det da ligegyldig hvad andre mener om den sag :boohoo:

Redigeret af darling75
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Vil alle kvinder ikke svare JA til den?? uanset hvilken skrædder de har haft? De har jo fået syet lige nøjagtigt deres drømmekjole :thumbsupsmileyanim:

:cheerleader3: måske.. men også mere om de som valgte ham fra for en anden? Oplevelse af besøget? Inputs på budget? Om jeg er totalt ÅNDSVAG med et budget så højt?

Anna

Nu er "åndsvagt" et meget stærkt ord - men jeg synes det lyder meget voldsomt, og jeg kunne ALDRIG drømme om at bruge så mange penge på en brudekjole, uanset om pengene var til det eller ej...

Jeg må indrømme at jeg nok synes det lyder lidt af fråds, og man kan få helt fantastiske kjoler til det halve... Har selv valgt en Benjamin Roberts, som herhjemme koster 15.000 kr! Fik den til det halve i England, da jeg synes at 15.000 kr var lige rigeligt med penge (selvom manden havde sagt ok for det) - jeg ville bare ikke have samvittighed til det (og jeg synes næsten det ville være lidt pinligt at sige, man havde brugt 15.000 kr på en kjole man skal have på én gang)...

Men det er bare min holdning, og i bund og grund er jeg ligeglad med, hvad andre vil bruge deres penge på ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm, Jeg blander mig lige i snakken, selvom jeg "kun" har fået syet en festkjole hos Jesper Høvring. Jeg synes, det var en stor oplevelse at få syet en kjole efter mål og resultatet blev da også langt hen ad vejen rigtig godt.

Jeg ved ikke om det følgende skyldes at kjolen blev syet af en af hans assistenter (men overvåget af Jesper Høvring), men i hvert fald oplevede jeg, at korsagen (den kjole jeg fik syet var to-delt), ikke sad helt perfekt. Det er sikkert nok kun mig selv, der kan mærke det, men den sidder ikke helt til lige under brystet. Og den kan ikke syes ind pga. stiverne i korsagen. Det betyder bl.a. at jeg skal have syet bh i korsagen (det er meningen, man skal kunne klare sig uden). Og så irriterer det mig, at den sidder lidt løst.

Jesper er dyr, og til de 6800 kr. som min festkjole kostede forventede jeg perfektion. Jeg ved at mange elsker Jesper Høvring og de af hans kjoler, jeg har set til diverse glo-bryllupper har været meget smukke. Men jeg bliver ikke kunde der igen.

Til sidst et billede af min kjole:

post-31031-1233949489.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså... jeg har det sådan at jeg også MEGET gerne vil have syet min kjole af en rigtig dygtig skrædder - gerne Høvring, men da jeg så kom til at tænke på at en kjole til 20-30.000 vil være 1/6 del af vores samlede bryllupsbudget, så syntes jeg faktisk at det var en liiiiille smule "ved siden af". Jow hvis vi skulle holde slotsbryllup - uden tvivl, så havde jeg valgt Høvring, men nu er det bare et almindeligt bryllup... - hvis du forstår?!

Så jeg kan nok godt følge din kæreste - på den anden side kan jeg også godt følge dig, men jeg synes måske godt at man kunne finde et kompromis :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åndsvagt er nok for meget sagt. :thumbsupsmileyanim: Men jeg synes personligt at 20-30.000 er alt for mange penge for en kjole.

Jeg tror, det er meget personligt, hvordan man har det med at bruge penge på den slags. Men jeg ville ikke kunne nyde at bære så dyr en kjole. Jeg ville komme til at tænke på alle de andre ting, jeg kunne have fået for de penge. Jeg ville ikke føle mig hjemme i en kjole til den pris.

Jeg tror også, at jeg ville føle at noget af min familie ville se skævt til det. Det er sikkert bare indbildning, men jeg ville føle det som om, at de tænkte "Kan hun komme til..."

Men kort sagt "herlighedsværdien af en skræddersyet kjole" ville for mig ikke være lig med 20-30.000 kr.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hey allesammen!

Jeg er super glad for I alle gad svare!!! Det var faktisk også fedt at høre fra en "kunde" som ikke var hundrede procent tilfreds (og når man betaler SÅ mange penge for en kjole SKAL den være perfektion!!)

Axel er ikke afvisende overfor kjolebudgettet - men er så bange for at alt andet så er lige så dyrt! Fik jeg dog heldigvis manet til jorden! De kommentarer jeg tager meget til mig er at om man vil føle sig tilpas i så dyr en kjole.. Det skal jeg vist lige tænke lidt over.. det havde jeg ikke overvejet..

Anna

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De kommentarer jeg tager meget til mig er at om man vil føle sig tilpas i så dyr en kjole.. Det skal jeg vist lige tænke lidt over.. det havde jeg ikke overvejet..

Anna

Nu var min kjole ikke oppe i Jesper Høvring prisklassen, da det ikke var ham, der lavede den, men jeg syntes den var pænt dyr, og ved du hvad? Jeg skænkede det sgu helt ærligt ikke en tanke på min bryllupsdag. Jeg følte mig som en prinsesse og havde det bare så godt. Min kjole var min drømmekjole.... og den kunne i princippet ligeså godt være købt på ebay eller andet - det er absolut ikke det det er pointen. Det der betyder noget er at det er DIN kjole :thumbsupsmileyanim: Jeg elskede min kjole og bliver stadig varm om hjertet her et halvt år efter, når jeg kigger på den.

Jeg kan huske du var/er meget forelsket i din Swan Lake? Den er vist heller ikke helt billig. Forestil dig at skulle gå med din drøm en hel dag. Ville du tænke på pengene, den havde kostet? Eller ville du vimse rundt og føle dig drøn hamrende lækker og møgforelsket i din mand?

Et eller andet sted så betyder kjolen intet og alligevel betyder den alt. Det er helt op til dig, hvad du føler for. Glem hvad alle andre siger og mærk efter i dig selv.

:cheerleader3:

Kram loller - der rigtig gerne vil inviteres til fest hos dronningen, så jeg kan få min kjole på igen :denmarkflag:

PS. Det er en skam at hverken Mette eller Miemaja er herinde længere. De fik jo syet de mest fantastiske kjoler hos Høvring og kunne sikkert fortælle dig en masse. Og så ville det da være en smule interessant at høre deres synspunkt, når nu så mange har skrevet om hvorfor de ikke vil gøre det :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
De kommentarer jeg tager meget til mig er at om man vil føle sig tilpas i så dyr en kjole.. Det skal jeg vist lige tænke lidt over.. det havde jeg ikke overvejet..

Anna

Nu var min kjole ikke oppe i Jesper Høvring prisklassen, da det ikke var ham, der lavede den, men jeg syntes den var pænt dyr, og ved du hvad? Jeg skænkede det sgu helt ærligt ikke en tanke på min bryllupsdag. Jeg følte mig som en prinsesse og havde det bare så godt. Min kjole var min drømmekjole.... og den kunne i princippet ligeså godt være købt på ebay eller andet - det er absolut ikke det det er pointen. Det der betyder noget er at det er DIN kjole :thumbsupsmileyanim: Jeg elskede min kjole og bliver stadig varm om hjertet her et halvt år efter, når jeg kigger på den.

Jeg kan huske du var/er meget forelsket i din Swan Lake? Den er vist heller ikke helt billig. Forestil dig at skulle gå med din drøm en hel dag. Ville du tænke på pengene, den havde kostet? Eller ville du vimse rundt og føle dig drøn hamrende lækker og møgforelsket i din mand?

Et eller andet sted så betyder kjolen intet og alligevel betyder den alt. Det er helt op til dig, hvad du føler for. Glem hvad alle andre siger og mærk efter i dig selv.

:cheerleader3:

Kram loller - der rigtig gerne vil inviteres til fest hos dronningen, så jeg kan få min kjole på igen :denmarkflag:

PS. Det er en skam at hverken Mette eller Miemaja er herinde længere. De fik jo syet de mest fantastiske kjoler hos Høvring og kunne sikkert fortælle dig en masse. Og så ville det da være en smule interessant at høre deres synspunkt, når nu så mange har skrevet om hvorfor de ikke vil gøre det :)

Jeg er ret sikker på, at de synes det var pengene værd - begge så sådan ud på deres bryllupsdag!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja er du GAL nogle skønne kjoler!!!!

Loller du siger da også bare alle de rigtige ting :thumbsupsmileyanim: det er nemlig en "kopi" af Swan Lake jeg vil have.. Bare med lange ærmer.. (billed-spam)

Swan Lake kan kun prøves i London hvor jeg skal betale 100 dollars i fragt for overhovedet at få den til London + pris for at flyve derover etc.- sååååe jeg tror det er mere sandsynligt (og indenfor budget) at få den syet + at den er mere unik :cheerleader3:

MoniqueLhuillier22Aug.JPG

Hvad syntes I?

Anna

post-13167-1234195357.jpg

post-13167-1234195380.jpg

post-13167-1234195435.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har jeg misset noget :lol: skal du giftes anna??

I wish :) Altså jeg HÅBER meget at Axel er manden i mit liv :) Meeeen det er jo stadig nyt.. :) meeeen vi joker om den 25.august 2012 :) Så jeg HAR faktisk en dato!! HAHAHA :) Men vi snakker meget om børn, bryllup mv. og så faldt vi over budget snakken! Kjolen har ligget fast de sidste 2-3 år :pokey:

Anna

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Kjolen er bare SÅ elegant med ærmer - den kan jeg godt forstå at du er forelsket i :lol:

hej!

Ihhh tak :)

Ville du vælge helt langt ærme eller trekvart?

Anna

Nu er det jo godt nok ikke mig du spørger... men jeg ville vælge med helt lange ærmer. Det er bare SUPER-elegang, og dejligt ulig så mange andre kjoler :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kjolen er bare SÅ elegant med ærmer - den kan jeg godt forstå at du er forelsket i :lol:

hej!

Ihhh tak :)

Ville du vælge helt langt ærme eller trekvart?

Anna

Nu er det jo godt nok ikke mig du spørger... men jeg ville vælge med helt lange ærmer. Det er bare SUPER-elegang, og dejligt ulig så mange andre kjoler :)

hi hi ja der ville jeg svare trekvart... det synes jeg er super elegangt og ser en smule lettere ud.

Men super smuk kjole... :) suuuuuk!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej Anne

Nu har jeg læst i den anden tråd, vedr. Lilly modeller at du kommer fra Århus. Har du overvejet Marianne Carøe? Hun skulle efter sigende også lave nogle ganske fantastiske kjoler eller Kennedys? De syr også selv efter ønske.

Knus

Hey tak for dit svar :lol: Det har jeg bestemt og Marianne Carøe kjolernes udtryk er ikke hundrede procent mig, f.eks. at skørtet ikke er tyl hele vejen igennem... :) men tak for buddet..

Anna

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Selvom det ikke er mig du spørger, tillader jeg mig lige at smide en lille mening. Jeg ville vælge trekvart ærmer. Synes det ville være så lækkert til denne model af kjole.

Jamen ALLE svar kan bruges! Det er super med input! :lol: Jeg var også mest selv til det, men kan godt set der mere utradtionelt med helt ærme.. Den er svær.. Men tak for input :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer