Miss-Lena

Du Er Den Eneste

2,757 indlæg i dette emne

Du er den eneste... { SKAL NOK FÅ STYR PÅ LINKS SNART }

Som kreativ marketing person med hang til fedt design og det lidt utraditionelle er jeg på lidt af en opgave. Jeg skal have arrangeret et smukt bryllup med både tradition og nytænkning, en smuk kjole, få absolut lækker mad og opfylde alle de drømmebilleder der er inde i mit hoved - det hele på; et rimelig stramt budget.

Overskriften på denne tråd er: Du er den eneste... og det er nogle ord som jeg forestiller mig vil være gennemgående brylluppet igennem.

Det her ligger fast

Brudeparet ;)

Vielsen i Sdr Tranders kirke

Datoen den 31. oktober (Halloween) klokken 14.00

Here comes the bride

Her kan du følge med i min skøre utraditionelle jagt på den ultimative brudekjole, de lækre sko, slør eller ikke slør og alt det andet der hører en rigtig brud til.

Kjolerne i mit liv - en marathon

Kjolen - her er kjolen det ender med

Bustle - sådan bliver slæbet sat op

Skoene - 11 cm højere og med total askepot-nykker

Ekstra skoene - når jeg skal ned på jorden igen

Frisure - Her er hvad jeg drømmer om min frisør kan fremtrylle

Make-up - jeg synes at smokey skal være smoooookey

Til skuldrene - en vintage cape i mink

Smykker - De her accessories er eventyrlig smukke

Collage der samler trådene - Overblik og inspiration!

Strømper - lidt lækkert til benene

Lommetørklæde - super fint vintagefund

♥ Clutch - så skal næsespray, lommetørklæde, lipgloss mm ikke flyde på bordet

Gommen

Min kæreste er en flot fyr og han bliver garanteret sååååå fantastisk handsome og stilet der oppe ved alteret

Jakkesættet - Archetipo er italiensk, lækkert og moderne

Be my inspiration

Her kommer du til at kunne se lidt af de gamle traditionelle ting, krydret med lidt af de nye tendenser og hvem ved måske også lidt nytænkning.

Monogram - lidt royal må man gerne være

Weddingfavors på den utraditionelle måde - tag et postkort eller 10 med hjem

♥ Stempel - det her giver uanede muligheder for en DIY brud

Indbydelse - Hvide, enkle og med et lille hjerte

Servietter - monogram i sølv gør dem helt unikke

Risposer - med små rhinsten

♥ Gæstebog - den holder ikke helt stilen

♥ Banner og t-shirt - så er det til at finde baren

♥ Sukkerknalder med røde hjerter - sweet love på kaffebordet

Slikposer - til slikbuffeten

♥ Nødhjælp - hvis uheldet er ude

♥ Bordhæfter - med menuen og lidt om gæsterne

♥ Drinkskort - a touch of class

♥ Takkekort - en hilsen og tak til alle dem, der tænkte på os

Reception

Efter vielsen holder vi en reception i vores hjem. Der vil det glæde os at se venner, bekendte, familie og andre der har gjort os den ære at møde op i kirken. Planen er at receptionen vil vare et par timer og at vi der vil skåle, kramme, smile og spise bryllupskage

♥ Location - nostra casa (altså hjemme hos os selv)

♥ Inspiration til kage - simpel og uden topfigur

Festen

Vi starter med stearinlys, en stilet middag og hvide duge og slutter af med drinks, musik og fuld fart på dansegulvet. På den måde får vi det bedste af 2 verdener.

♥ Location - Et lyst og moderne fælleshus

♥ Borddækning - Hvidt, enkelt og uden pynt

Menu - det er altså top lækkert

Lidt af alt det andet

Sidst men ikke mindst lidt af alt det andet

Ringene - Guld, guld og guld

♥ Fotograf - Har fundet en, der kan se det smukke i det grimme

♥ Trash the dress billeder - en mulighed jeg ikke kunne sige nej til

SoBridelicious

♥ Klik forbi mit unikke bridelicious hårpynt på Etsy - måske finder du netop det der fuldender dit brudelook

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lidt billeder fra brylluppet - så kan man kan se resultatet af den hvide tråd

Der er selvfølgelig mange flere billeder, som man nemt finder frem til via indekset i mit første indlæg...

Indbydelse_forside.jpgil_430xN.73928045.jpg
kuvert.JPG3096jj7.jpg
140.jpg136.jpgindgang1.jpg
efter_kirke2.jpg101.jpg62.jpg

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen til og ikke mindst et stort tillykke med det kommende bryllup.

Herinde kan du få en masse sjove idéer og inspiration...ligesom der er gode hints til at spare lidt kroner / øre...

Så du skal nok nå dit mål, når du begynder at suse lidt rundt herinde. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa og velkommen til dette fantastiske forum. Håber du får alt det ud af det du har brug for og mere til... :thumbsupsmileyanim:

Ikke mindst tillykke med det forestående bryllup, men også tillykke med din helt egen tråd. Glæder mig til at se, hvad du har i tankerne mht. din store dag :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

FynboBredahl: Ja da, det er jo lige netop mig. Nu spekulerer jeg jo lidt over hvem du er? cowsleep.gif(synes denne smiley var så sød at den skulle prøves)

Tak for de søde ord og jeg er ikke i tvivl om det er vanedannende herinde. Min frygt er bare lidt at jeg bliver for inspireret, for så pludselig er der jo mange ting man ikke kan leve uden (og det er dyrt $$$). Det er samme grund jeg ikke tager til bryllupsmesser eller sådan noget.

Temaet for vores bryllup er ikke Halloween. Jeg forestiller mig at reception og maden bliver meget stilfuld og minimalistisk. Derefter løsner vi korsaget og slipset og fester igennem med fuld fart på musikken, drinksbar og fadøl cowsleep.gif(her kommer den søde ko igen)

Jeg har allerede et billede af borddækningen i mit hoved. Tror det bliver uden blomster, men med stearinlys i stedet - altså mange af dem. For at opnå en lidt anderledes effekt og noget ud over det sædvanlige har jeg købt nogle "svævende" lys designet af Ingo Maurer, Fly Candle Fly. Disse skal kombineres med almindelig lys i meget diskrete stager. Tror at dug, bordkort og servietter bare skal være hvidt. Skulle jeg vælge at der skal pyntes med blomster kunne jeg evt. hænge orkidé grene op i gennemsigtig tråd lige som lysene.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Århhh jo, jeg har forresten i min quest på at holde alt på et rimeligt niveau kastet mig ud i at bestille brudekjole i Kina. Eller rettere 3 kjoler, 2 skørter og 2 små slør. bunny_4.gif

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow hvor anderledes, men super sejt! Elsker når nogen tør vove sig derud, hvor man ikke længere er på sikker grund. Det bliver jo mere og mere spændende at følge med i din tråd kan jeg se og glæder mig super meget til at se kjolerne :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak for de søde ord fra jer alle...

Jeg sidder og pusler med at lave nogle Save the Date magneter (de kan jo nemt sættes på køleskabet eller noget). Men det kræver at jeg har monogram eller lign på plads. Så snart må jeg i gang med den del :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er måske blevet varm på ideen om sådan nogle små luftballoner, der skal sendes op af gæsterne på et tidspunkt i løbet af aftenen. Det kræver dog at vejret er med os :lol:

product-2664-6371-0.jpg

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har helt glemt at bruge min tråd, så nu må der vist gang i den igen... Og der mangler jo masser af opdateringer :)

Hvad er bedre end at repremiere på en tråd end et smukt digt?!!

Daffodils

a poem by William Wordsworth

I wandered lonely as a cloud

That floats on high o'er vales and hills,

When all at once I saw a crowd,

A host, of golden daffodils;

Beside the lake, beneath the trees,

Fluttering and dancing in the breeze.

Continuous as the stars that shine

And twinkle on the milky way,

They stretched in never-ending line

Along the margin of a bay:

Ten thousand saw I at a glance,

Tossing their heads in sprightly dance.

The waves beside them danced, but they

Out-did the sparkling leaves in glee;

A poet could not be but gay,

In such a jocund company!

I gazed—and gazed—but little thought

What wealth the show to me had brought:

For oft, when on my couch I lie

In vacant or in pensive mood,

They flash upon that inward eye

Which is the bliss of solitude;

And then my heart with pleasure fills,

And dances with the daffodils.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er så den frisure jeg ønsker mig, hvis mit hår er langt nok :) Jeg tror jeg vil have slør på og at det så skal sidde over knolden og der skal være et smykke af en art hvor det sættes fast.

Frisøren bliver Esko & Gram i Aalborg - www.eskogram-holmegaard.dk

post-36326-1239745052.jpg

post-36326-1239745059.jpg

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det her samler vist alle mine tanker om vores bryllup sammen i et klip. Kunne jeg give min kæreste en sang i gave... skulle det så meget være den. Enkeltheden, sårbarheden og dybden er bare.... ja bare alt det han behøver at vide :thumbsupsmileyanim:

http://www.youtube.com/watch?v=x7DC55p3lYM

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes næsten at jeg vil vise de flotte og fantastiske kjoler jeg har haft købt op til mit bryllup i oktober. Og hold fast, for det er lidt af et kjole marathon.

Hvorfor alle de kjoler?

Jeg har fra start besluttet at min brudekjole ikke skulle være voldsom dyr, men ville heller ikke lade mig begrænse af hvad der lige var på tilbud eller om jeg kunne finde noget brugt. Derfor har jeg med helt åbent sind bestilt kjoler fra Kina.

De 3 første kjoler

Jeg startede med at bestille 3 kjoler (prisen inkl told og moms ville være det samme som en gennemsnitlig kjole købt i Danmark).

Kjole 1

Her kan I se originalen og så min udgave...

081211162528.jpg

3365654473_e90c303fa7.jpg?v=0

Kjole 2

Her kan I se originalen og så min udgave...

08123224356.jpg

3365654493_db735f8583.jpg?v=0

Kjole 3

Her kan I se originalen og så min udgave...

071220135753.jpg

3366480064_9c50baae85.jpg?v=0

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dommen over de 3 kjoler

Jeg var positivt overrasket over at alle 3 kjoler var så flotte og havde meget svært ved at vælge.

Kjole 1 var absolut den smukkeste prinsessekjole og kvaliteten ver bare sindsyg lækker. Jeg endte dog med at vælge den fra, da den var alt for smuk til mig (det lyder fjollet, men det var den følelse jeg havde).

Kjole 2 var den kjole jeg beholdte. Den var tilpas moderne, cool og prinsesse til mig.

Kjole 3 var virkelig smuk, men den hvide farve klædte mig ikke 100%. Havde jeg skulle haft et sommerbryllup havde jeg dog nok valgt den alligevel.

2 kjoler blev solgt - og så også den sidste...

Jeg startede med at sælge de 2 kjoler jeg havde valgt fra. Og selvom jeg var 99% tilfreds med kjole 2 som jeg jo valgte bestilte jeg en ny næsten magen til. Den nye udgave af kjole 2 bliver uden drapering på skørtet og uden perler på toppen.

Da den nye kjole 2 var bestilt satte jeg den gamle kjole 2 til salg og fik den hurtigt solgt (Kan I følge med? )

Endnu en kjole skal afprøves

Jeg har så lige i dag bestilt en helt 4. kjole. Den er inspireret af 2 kjoler af mærket Lazaro og lidt ekstra langt slæb.

Så lige nu har jeg altså ingen kjoler men 2 er på vej.

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kjole 4 - nu ligner det noget...

Så kom kjole 4 og den skulle selvfølgelig afprøves med min skøre bolero. Jeg må indrømme at jeg er ret tilfreds med kjolen som den er nu, men har faktisk bestilt den samme kjole igen i en mindre størrelse om med en enkel french-bustle til at binde slæbet op. Så faktisk burde her stå kjole 4 og kjole 6.

3502172372_e0ee5071a8.jpg?v=0

3502172324_e13cbbd68c.jpg?v=0

Kjole 5 - en dark horse

Herunder er den inspiration jeg har givet skrædderen til 5. kjole. Kjolen er en dark-horse. Den er meget meget smuk i mit hoved, men ved ikke om den kan tage konkurrencen op med tyldrømmen, der altså er sooooo me.

kjole_5.jpg

Resultatet af kjolen kan I se her. Kjolen var virkelig smuk og billedet yder den ikke helt retfærdighed, da jeg mangler et større skørt.

3672199773_c4244507c7.jpg3672199799_dc03e19a37.jpg

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer