Miss-Lena

Du Er Den Eneste

2,757 posts in this topic

Annonce ♥

Og husk der er en uge tilbage af konkurrencen på facebook. I behøver hverken at dele med venner eller på andre måder at tilmelde jer SoBridelicious. Bare find det hårsmykke i bedst kan lide.

0

Annonce ♥

Køber alt for sjældent tøj til mig selv, men i går bestilte jeg mig 2 kjoler. Synes egentlig de er super søde og selvom jeg ikke normalt er til blomstret tøj, så får de her kjoler et twist med det broderet logo midt i det hele (altså det tøsede bliver brudt lidt)

22V2232_1000DressMaggie.jpg

dress-desigual-lolailo.jpg

Overvejer også denne

robe-desigual-rene.jpg

0

Annonce ♥

Super fine kjoler! :) Er helt pjattet med den øverste af dem, hehe. Tror i øvrigt, der faktisk er mange, som alt for sjældent bruger penge på sig selv .... hvilket er lidt synd :) Tror jeg selv bruger ... hvad .... 500 kr gennemsnitligt om md på tøj .... syns altid, at der er noget andet, der trænger mere, hehe .... eller vi sparer op til et el andet :)

Men super fine kjoler .... den hvide er super sommerlig .... og jeg eeeelllsssskkkeerrrr sommerkjoler :lol:

0

Gæt en BK pige :)

Havde en smuk kommende brud på besøg i dag og ihhh hvor var det hyggeligt. Vi legede fotograf og model, og udfra mit sparsomme talent synes jeg vi fik så fine og flotte billeder

post-36326-0-41779700-1338293643.jpg

post-36326-0-64860700-1338293655.jpg

post-36326-0-14914200-1338293690.jpg

0

Annonce ♥

Jeg vil rigtig gerne forbi en dag... Så kan vi også tage billeder af mig og tøserne. Jeg har dog endnu ikke et kamera selv. Jeg lånte naboens, der kom med en 50 cm linse (blev lidt bange for det)

0

Annonce ♥

Annonce ♥