Miss-Lena

Du Er Den Eneste

2,755 posts in this topic

Annonce ♥

Jeg synes godt nok at den er smuk din Lilly... Jeg skal til Aalborg torsdag, måske jeg må komme ud (evt. med min far på slæb) og se den...?

Har kjolen hjemme nu, snart har jeg de rigtige mål på det slør vi skrev om :)

0

Annonce ♥

Er stort set færdig med denne her smukke hårblonde - eller jeg synes i hvert fald den er smuk. Den kan placeres som man vil, men jeg elsker jo det der lidt fremme ved hårgrænsen - et tosset dårligt billede, der forhåbentlig viser bare lidt hvor smuk den er

post-36326-0-19929900-1340042953.jpg

0

Den er rimelig blød... og kan formes :) Så alt efter om man vælger hårbøjle, kamme eller måske bare selv at klemme den fast med hårnåle kan den placeres lige hvor man vil (eller næsten i hvert fald)

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Nej, slet ikke... Jeg har bare haft nogle sene nætter. Jeg synes jeg når så lidt i forhold til fx Sanne. Hun har så mange nye ting hele tiden, at jeg tror hun er overmenneske :kiss:

uha nej, slet ikke:-) Du laver så flotte ting!!! synes dine blondeting er super skønne og romantiske. Jeg har bare generelt altid liiidt travlt. har det nok bedst, når jeg arbejder lidt uden for min komfortzone. :hug: og du har VIRKELIG street credit herinde, det kan ikke købes for penge

hvornår skulle du forresten gå live i USA?

0

Vi har kun haft en pige hjemme i dag (de 2 andre sover ved faster) og hold op hvor har man TOSSET meget tid. Så tror at en del af forklaringen med lidt tid til blomster og bling er 3 små børn (og selvfølgelig et arbejde)

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Woow. Den er virkelig smuk. Jeg er selv gået igang med at lave mit første rigtige hårpynt, som er til min søster, når hun skal gå med mine børn op af kirkegulvet. Men kan jo så ikke rigtigt sammenlignet med det du laver. Hvad bruger du på den der, til at sætte den fast i håret?

0