Miss-Lena

Du Er Den Eneste

2,757 posts in this topic

Jeg har lavet en Facebook side, der samler bryllupsrelevante konkurrencer og gode tilbud. Synes der ligesom mangler sådan et sted

Jeg håber siden får mange, mange, maaaaaaaaaaaaaange fans - der er jo ikke noget bedre end at spare lidt penge eller vinde noget lækker til brylluppet

Jeg håber også at mange butikker, bloggere mm, der kan tilbyde gode rabatter og spændende konkurrencer vil være med - det er absolut gratis bare skriv til mig via facebook siden

Og så del, del, del... Jo mere kendt denne side bliver jo bedre.

http://www.facebook.com/WeddingCompetitionsAndGreatOffers?ref=hl

1

Annonce ♥

Annonce ♥

Fjer kommer tilbage til SoBridelicious... Og de bliver bedre end nogensinde. Sååååå følg lige med på Facebook, hvis du kan lide blonder, perler, rhinsten og bløde fjer. Resultatet af de seneste dages forsøg bliver afsløret i morgen.

Og et du nu alligevel forbi min facebook side kan du få et sneak peek af SoBridelicious Moonlight

0

Så den godt på facebook og den er såååå fin!!

Du overvejede at komme birdcage slør ved også - det kunne også være fint! Hvad kommer den til at koste? Kunne godt være sådan noget jeg leder efter.... :-)

0

Hvor er du sød - den kan fint laves med birdcage også - altså bare lidt ned foran panden :)

Og finder du ud af det er sådan nmoget du kan lide, kan du bare skrive, ved nemlig ikke lige hvornår den kommer på Etsy. Mit evindelige problem er jo at jeg ikke kan tage flotte billeder selv af tingene

0

Annonce ♥

Jeg er helt sikkert ude i noget fascinator/birdcage agtigt-noget. Er også ret vild med en anden du har lavet - kan ikke huske navnet, men mener en brud fra Island havde den på (hvis det siger dig noget?)

Skal nok "bare" lige finde kjolen før jeg køber diverse accessories... ;-)

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Ihhh se hvor fint... Sådan en fin kjole er på vej til mig - jeg skal selv have den i brun. Det ser da rigtig godt ud synes jeg

Ved godt dette er en gammel tråd.. Men ihh, hvor bestiller man sådan en smuk kjole? Lige sådan noget jeg godt kunne tænke mig til mit bryllup og så med et sort bælte af en slags..

0

På mandag kl 13 trækker jeg lod blandt mine danske Facebook venner om en rigtig tøse-bryllups DVD film. Nemlig Sex and the City The Movie - extended cut.

Klik forbi www.facebook.com/SoBridelicious og bliv min ven, hvis du har lyst og hvis du ikke allerede er det...

post-36326-0-91575100-1350634804.jpg

0

Har tænkt mig at lave endnu en "hemmelig" giveaway på Facebook - det er så hyggeligt at sende en lille ting, bare fordi...

Havde i øvrigt bryllupsdag igår :) Pewwww, det er efterhånden lang tid jeg har huseret herinde.

0

Annonce ♥

Har tænkt mig at lave endnu en "hemmelig" giveaway på Facebook - det er så hyggeligt at sende en lille ting, bare fordi...

Havde i øvrigt bryllupsdag igår :) Pewwww, det er efterhånden lang tid jeg har huseret herinde.

Tillykke med i går søde... Håber i havde en hyggelig dag på trods af en helt almindelig onsdag (ellers)

Hvad går din giveaway ud på denne gang... Tror ikke helt jeg fangede den på FB

Knus

0

Hej Miss Lena

Var lige inde og snuse på din Facebook - og hvor var det bare skønt at se en masse af dine smukke head-pieces på nogle "real-life-brides" :a1221:

Blev lige meget forelsket i den her:

il_570xN.314457623.jpg

Der var en tysk brud, der havde den på, og det så SÅ fantastisk ud :a1221::loveshower: Den er virkelig flot :thumbsupsmileyanim:

0

Hiver lige min tråd frem, for at have et sted at vise Jannie billederne fra Mallorca. Vi boede i Puerto de Pollenca

Stranden en overskyet dag omkring kl 18

1005249_10151774907323982_1655096624_n.j

Marked i Pollenca - den gamle bydel er utrolig smuk og hyggelig (kirken er også fra der)

977019_10151774897168982_39514050_o.jpg

1014673_10151774900243982_709448606_o.jp

Den yngste tøsepige

1015801_10151774906098982_1967285438_o.j

Palma er en stor by, med en gammel hyggelig bydel og et fantastisk katedral

945340_10151776912803982_1428067991_n.jp

1063770_10151774918743982_1591466569_o.j

0