Miss-Lena

Du Er Den Eneste

2,757 posts in this topic

Annonce ♥

Hej Lena!

1000 tak for anbefalingen af ***Udelukket på grund af dårlige forretningsmetoder***! Jeg googlede ham lige, og så dukkede der faktisk et forum op, hvor du eftersøgte en fotograf, og han svarede. Kan se at du og jeg ønsker os næsten det samme mht. stilen på bryllupsbillederne, så nu vil jeg lurepasse lidt, indtil jeg kan høre, hvad du så synes om fotografen efter din store dag ;-) Så vil du love lige at give mig en vurdering af ham?

Bryder mig ikke specielt om bryllupsbillederne på hans side, men kan mægtig godt lide nogle af de andre, de har mere drama, lidt mørke effekter osv. Og den pris du skrev i min tråd er jo helt fantastisk, så han er bestemt med i mine overvejelser nu. - Og det er da betryggende, at han er under uddannelse til fotograf.

Knus, Ida

Edited by IdaEmilie
0

Annonce ♥

Jeg har lige haft kontakt med ***Udelukket på grund af dårlige forretningsmetoder*** her til eftermiddag, han er jo rørende billig og heldigt for mig, så flytter han til Sjælland før vi skal giftes :) Så jeg tror helt sikkert vi ender med ham, for er vild med hans rå billeder :)

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Fotolocation...

Vi er rimelig enige om at vi ikke har lyst til det sædvanlige egetræ og smukke natur som baggrund for vores billeder (der er ellers rig mulighed for det, hvor vi bor, da det er en rigtig landsby i byen med brolagt gade, store gamle træer og masser af idyl). Det oplagte vil jo være at tage til havnen i Aalborg, men vores tidsplan er lidt presset, så er det muligt at klare det i lokalområdet vil det være super.

Jeg var ude og gå i går og fandt så de her steder (jeg ved det ser lidt hmmm... ud, men jeg ser bestemt mulighederne)

Trapper, rå beton, lige linier og stål. Hvis vejret er rimeligt og lyset er til det:

3965863483_fe59172774.jpg3966636056_91176717e1.jpg

3965863283_74de040840.jpg3965859139_f004ef62ae.jpg

3965858755_696e877c1b.jpg3965858317_ec620be2c2.jpg

0

Er vejret håbløst og lyset meget dårligt er der denne indendørsmulighed. Igen er det lige linier (meget grafisk), rå mur, enkle trapper (kan nok give en god effekt med slæbet) og meget lys.

3965862403_a85e78121b.jpg

3965862653_8ae5819f2e.jpg3966640466_d2f7e11903.jpg

Edited by Miss-Lena
0

Nu går vi snart ind i din bryllupsmåned - det bliver bare så spændende... :balloons::cheerleader3:

Ja, tiden flyver jo afsted. Vi havde Jens' forældre ude og øve brudevals med os i går (du kender godt Jens). De har haft danseskole i mange år og underviser stadig lidt.

0

Annonce ♥

Jeg tænker bestemt ikke hmm om jeres lokationer, de er da for fede... Glæder mig så meget til at se billederne ...

Jeg tror bestemt også at ***Udelukket på grund af dårlige forretningsmetoder*** (klik her) har meget flair for den slags billeder og er helt hjemme i at finde det udtryk vi ønsker.

0

Med så kantet en location, så overvej at bruge dør åbninger eller ligende til at ramme jer ind på billedet. Dvs sige i står fx udenfor, foran en dør eller port. Og fotografen står indenfor. Det kan give fantastiske effekter med lys, og der vil optræde en naturlig ramme på billedet.

Jeg tog selv dette til et bryllup i lørdags af gommens mor. Det viser vist effekten jeg forsøger at forklare.

NC-Bryllup-09-Q2009-The-Usual-Suspe.jpg

0

Annonce ♥

Det bliver da fedt at tage billeder de steder, hvor end det så bliver...

Det gælder jo om at finde den stil man er til, og hvis ikke naturbilleder er jer, så er det

da bare om at komme derud..... '

Og det er da også en pæn p-kælder i har fundet, dem er man ellers ikke altid lige heldige med :balloons:

0

Hej Lena!

Jeg kan se, at du søger en æske at have ringene i.

Jeg fandt den her ÆSKE på ebay, men det er desværre ikke stof. Jeg forstår ikke helt, hvordan du lavede de monogrammer på jeres servietter (pulver, i ovnen osv.) men jeg har tænkt på, om det er muligt at lave på sådan en æske som denne? Det kunne se fantastisk ud!

0

Nu går vi snart ind i din bryllupsmåned - det bliver bare så spændende... :balloons::cheerleader3:

Ja, tiden flyver jo afsted. Vi havde Jens' forældre ude og øve brudevals med os i går (du kender godt Jens). De har haft danseskole i mange år og underviser stadig lidt.

Ej hvor fantastisk!! Gik det så godt? Fandt i rytmen sammen ;)

Det er nogle super steder du har fundet til at få taget billeder. Jeg ved lige præcis, hvad det er for en type billeder, du går efter! Og dem skal du nok kunne få taget der.. :cheerleader3: Det er sgu da spændende Lena, og lige om snart!!

0