Miss-Lena

Du Er Den Eneste

2,757 posts in this topic

Så gik der lige 3 timer med at læse hele din tråd igennem.

WAUW - det kører da for dig og du er fabelagtigt kreativ :thumbsupsmileyanim:

Prøvemakeuppen og håret er også lige i øjet!

Umiddelbart tænker jeg, at du måske skulle droppe halskæden?? Med broche, øreringe, hårsmykke og det lange slør, kan det måske godt

komme til at virke lidt "meget" og tror tingene vil komme mere til deres ret, hvis du ikke har halskæde på.

Håber du forstår hvad jeg mener???? :bearhug:

Og så tænkte jeg om jeg måtte få kontaktinfo på fotografen? Og ham, der laver stempler?

:cheerleader3:

0

Annonce ♥

Lena har fødselsdag og det har hun jo og det er i dag .... Lena har fødselsdag og det har hun jo idag..... og hør nu her......

Kære Lena,

Tillykke med dagen i dag - håber du er blevet forkælet af mand og børn. :thumbsupsmileyanim:

Hav en god dag!

Varme hilsner

Connie

0

Annonce ♥

Uh - tillykke med dagen, skønne pige ;)

Har jo været en anelse fraværende, you know, men damn hvor ser du godt ud! :thumbsupsmileyanim: 21 sådan noget pjat, hvem gider være ung og usikker igen? Nej vel og synes, du er så cool, for ja, skidt med rynkerne. Du har bare smilet ofte ;)

Knus

0

Annonce ♥

hej Lena :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

her fra får du også et stort tillykke med dagen :bearhug::loveboard:

det er altid rart at vi kan være flere til at sørge for det gode vejr på sådan en dejlig dag som i dag.

knuz fra mig...

HURRAAAAAAAAAA :blush:

0

1000 tak for alle hilsnerne. Jeg har haft en okay dag, bortset fra Penelope har hylet og været helt umulig (10 grå hår mere til samlingen ;) ). I er altså nogle svesker :thumbsupsmileyanim:

Bobo... Er det også din fødselsdag? Nu må jeg da lige tjekke...

0

Annonce ♥

Uha, jeg synes godt nok dagene er fyldt op med diverse ting og sager - lidt stressende faktisk

1. Sælge slik til Cirque de Solei (frivillig hjælper

2. Møde med Dagplejemor

3. Møde med vuggestue

4. Frisør og farve hår

5. Kosmetolog

6. CV møde med A-kasse (er ikke på barsel mere)

7. Arbejde (bierhverv som grafiker og marketing medarbejder)

8. Møde med præst

Ja og så alt det andet, man nu har op til et bryllup og med 3 børn i huset :17:

0

Annonce ♥

Tillykke med fødselsdagen skønne Lena.

Du ser absolut smuk og dejlig ud med din makeup og slet ik gammel og rynket! Jeg ville give min højre arm for at ligne dig, når jeg har fået 3 børn... :17:

0

Jeg vil da også lige råbe Tillykke med dagen... :cheerleader3:

Håber du har haft en dejlig dag..

Og glæder mig bare SÅ meget til at se billeder og høre om jeres store dag.. :17:

(altså ved godt der er lidt tid til.. Men jeg er bare utålmodig... ;) )

Edited by zpitzen
0

Annonce ♥

Nå, i dag er der lige nogle ting, der er sar flueben ved (total fjollet udtryk egentlig)

Buketten er nu bestilt. Jeg var med inde i butikken og viste i hemmelighed et billede af min kjole og kommenterede på min inspirationskollage. Jeg gik så ud og ventede på at kæresten og blomstermanden fandt på noget sammen - jeg er ret nydgerrig og har forsøgt at få hints om alt fra farve til blomster (lige pt tror jeg på en lys buket, måske med lidt perler i) Buketten er bestilt ved Jonas Jensen Blomsterdesign, som er Aalborgs svar på Bering.

Asti er købt ind i massevis til både reception og dessert.

Hr kærestes tøj er afleveret til skrædderen så det passer 100%. Og Panayotis ringede også lige og fortalte at den skjorte vi har bestilt endelig er kommet hjem fra Italien.

Jeg var også forbi en pelsbutik for lige at høre hvordan man satte sådan en mink stola/cape jeg har fået købt mig. (der er nogle hægter i, jeg ikke kan gennemskue). Jeg fik lidt gode råd og samtidig ros for hvor flot den var. Han mente at sådan en fra ny i den kvalitet pels vil koste ...... HOLD NU FAST!!! ....... 10.000,- Min kæreste var ved at falde bagover (jeg gav jo selv 250,- for den). Nu vil jeg aldrig af med den, jeg har vist aldrig ejet noget tøj så "dyrt"

0